اخبار بازی

بازی Gears Of War 4 بر روی Xbox One خارق العاده خواهد بود

در کنفرانس E3 مایکروسافت، رسما تایید شد که «Gears Of War 4» برای PC نیز عرضه می‌شود. حال استودیوی کوالیشن، در مورد تجربه بصری کسانی که هم نسخه Xbox One و PC را بازی خواهند کرد، توضیحات مختصری داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق مصاحبه‌ای که با آقای Mike Rayner [مدیر فنی کوالیشن] صورت گرفته است، او در مورد ویژگی‌های ممتاز و مزایای کار با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توضیحاتی را ارائه داد. این موتور گرافیکی متعلق به کمپانی Epic است. او گفت: «یکی از بزرگ‌ترین محسنات و برتری کار با Unreal Engine 4، این است که یک موتور گرافیکی کراس پلتفرم به حساب می‌آید. بنابراین ما آن را بر روی ویندوز آزمایش و تست کرده و بعد آن را بر روی Xbox One اجرا می‌کنیم. ما به طور دائم در حال اجرای بازی بر روی هر دو پلتفرم هستیم.»

او اضافه کرد که استودیو امیدوار است تا نسخه PC بازی، تجربه‌ای بسیار خوب از «Gears Of War 4» را برای کاربران این پلتفرم به ارمغان آورد. این استدیوی قصد دارد تا نسخه PC بازی بر روی کامپیوترهای شخصی بسیار قوی اجرا شود اما Mike Rayner به این نکته نیز اشاره کرد که بازی بر روی کامیپوترهای شخصی متوسط نیز اجرا خواهد شد. 
او در مورد نسخه Xbox One گفت که این نسخه از بازی، یک ویترین بصری خواهد بود. «ما بسیار تلاش می‌کنیم تا نسخه Xbox One از نهایت قدرت این کنسول بهره ببرد. این نسخه از بازی، باید ویترینی از جلوه‌های بصری باشد [همان‌طور که GeOW این‌گونه شناخته شده است] و برای آن بسیار تلاش می‌کنیم.»

در دیگر قسمت از مصاحبه، او گفت که هر دو نسخه از «Gears Of War 4» چگونه از مزایای DirectX 12 بهره خواهند برد. همچنین اشاره کرد که نسخه PC از رزولوشن 4K پیشتیبانی می‌کند و نسخه Xbox One نیز با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. 
«این [DirectX 12] تعدادی از لایه‌های بین نرم افزار و سخت افزار گرافیکی را حذف می‌کند. این حالت باعث خواهد تا کیفیت تصاویر و گرافیک بازی را بهتر کنیم تا بهینه‌ترین کارایی را به انجام برسانیم. سپس آن را برای کامپیوترهای شخصی انتقال می‌دهیم که به ما اجازه می‌دهد از نرخ فریم ریت بالاتری استفاده کنیم و تا جایی که ممکن است، بازی به بهترین شکل ممکن اجرا شود. 
یکی از کارهایی که توانستیم با Gears Of War 4 انجام دهیم این است که همه‌ی محتویات بازی را در رزولوشن 4K به وجود آوریم. پس اگر سیستمی دارید که بتواند 4K را پشتیبانی کند، بافت‌ها و تکسچرهای بازی را با کیفیتی عالی خواهید دید. در کامپیوترهای شخصی، تجربه‌ای منحصر به فرد با رزولوشن 4K بازی خواهید داشت. نسخه Xbox One نیز کاملا با رزولوشن 1080p بهینه شده است.»

«Gears Of War 4» یازدهم اکتبر 2016 عرضه خواهد شد.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا