اخبار بازی

بازی Bethesda Pinball توسط توسعه دهنده‌ی Zen Pinball معرفی شد

گاهی اوقات اخباری پیرامون همکاری‌های جالب توجه می‌شنویم که موجب تعجب ما می‌شوند، اخیراً اما از خبری اطلاع یافتیم که یکی از جالب‌ترین خبرهای این چند وقت اخیر است. Zen Studios، توسعه دهنده‌ی Zen Pinball، تائید کرده است که آن‌ها در حال کار بر روی پروژه‌ی جدیدی هستند که با نام Bethesda Pinball شناخته می‌شود؛ این پروژه‌ی Pinball به نظر می‌رسد شامل ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصلی سری بازی‌های محبوب شرکت بتسدا باشد.

این خبر از طریق صفحه‌ی توییتر رسمی این توسعه دهنده اعلام و در جریان آن گفته شده که به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون این بازی منتشر خواهد شد. نکته‌ی جالب اما این است که تصویر منتشر شده از این بازی تماماً پیرامون سری بازی‌های Fallout از شرکت بتسداست در حالی که این بازی Bethesda Pinball نام گرفته است. در نخستین تصویر انتشار یافته از این بازی، Vault Boy را می‌بینیم که در کنار دستگاه Pinball ایستاده و انگشت شصت خود را بالا گرفته است.

محبوبیت شرکت بتسدا روز به روز افزون می‌یابد و آن‌ها در این چند وقت اخیر با عرضه‌ی موفقیت آمیز دو بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition و Dishonored 2 که هر دو با ستایش منتقدین همراه بودند، عملکردی مثبت از خود به جا گذاشتند.

همانطور که اشاره شد قرار است به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون بازی Bethesda Pinball منتشر گردد که باید برای این مهم منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا