اخبار بازی

بازي جديد Midway از Gears of War 2 بهتر است !!


Simon Woodroffe كارگردان بازي Wheelman ديروز طي نمايشي كه به خاطر اين بازي در لندن برگزار شده بود به Videogamer اعلام كرد بازي هايي كه Midway در اينده عرضه خواهد بسيار خوب خواهند بود و علت ان سهيم كردن تكنولوژي بازي سازهاي Midway است.

Simon Woodroffe گفت:” من فقط يك دمو از بازي جديد Midway ديدم كه در حال حاضر 3 ماه است كه در حال ساخت است. و اين بازي اگر بهتر از Gears of War 2 نباشد در همان سطح است. اين فقط در صورتي امكان پذير است كه شما تكنولوژي كه داريد با هم تقسيم كنيد. اين بازي بسيار شبيه Gears of War 2 است اما المان هاش تا حدود زيادي با Gears of War 2 متفاوت است. اين بازي به يك بازي بزرگ و مهم تبديل خواهد شد.”

اين بازي مخفي تنها بازي بزرگ Midway به حساب نمي ايد. Woodroffe ميگويد:” Midway يك بازي بسيار جالب ديگر هم غير از اين بازي دارد. اين بازي توسط استوديو Chicago در حال ساخته شدن است و زود تر از 2010 عرضه نخواهد شد.”

تمام بازي هاي Midway در اين نسل از Unreal Engine 3 استفاده ميكند. وي در اين مورد مي گويد:” ما 600 الي 700 نفر هستيم. همگي سابقه كار با UE3 را داريم و همگي در يك كمپاني كار ميكنيم. زماني كه به مشكلي برميخوريم ميتواينم با هم صحبت كنيم. تعداد افرادي از ما كه بر روي اين Engine كار مي كنند از ديگر جاها بسيار بيشتر است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا