اخبار بازی

اولین DLC بازی Titanfall در ماه May عرضه خواهد شد + جزئیاتی از مد و تغییرات جدید بازی

امروز در PAX 2014 سازنده بازی Titanfall، استودیو Respawn به صورت رسمی تایید کرد اولین DLC بازی Titanfall به نام Expedition در ماه May برای Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

این DLC شامل 3 نقشه جدید به نام های Swampland, Runoff, و Wargames خواهد بود. این DLC یکی از DLC های مربوط به Season Pass بازی است که با قیمت 25$ برای فروش در دسترس است. هنوز مشخص نشده این DLC به صورت جداگانه چقدر قیمت خواهد داشت. 

توصیف نقشه های بازی به گفته Respawn:
Swampland: یکی از ویژگی های این نقشه درخت های بسیار زیاد است که به بازیکنان اجازه می دهد در مسیر های غیر قابل پیش بینی بر روی این درخت ها Wall Run کنند.
Runoff: این نقشه به یک باتلاق متصل می شود و به گفته سازندگان "این نقشه تعداد زیادی لوله و آب خواهد داشت."
War Games: این نقشه در منطقه ای که به بازیکنان آموزش های بازی داده می شود، اتفاق می افتد.

همچنین Respawn تایید کرد، مد جدید 2v2 Last Titan Standing به زودی به صورت رایگان برای بازی منتشر خواهد شد. تعدادی Burn Card جدید هم به گفته سازنده بازی به زودی برای بازی Titanfall عرضه خواهد شد.

Respawn سیستم جدید "Hashtag" برای بازی معرفی کرد، از طریق Hashtag بازیکنان با علایق و سلایق مشابه می توانند با یک دیگر بازی کنند. البته هنوز مشخص نشده این سیستم چگونه عمل خواهد کرد.

در آخر Respawn اشاره کرد سیستم شخصی سازی و رتبه بندی ممکن است در آینده برای Titanfall منتشر شود. چالش های روزانه (Daily challenges) و تغییرات ویژه برای مد های موجود در بازی هم ممکن است برای بازی در آینده منتشر شود.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا