اخبار بازی

انتظار EA از فروش PS4 و Xbox One تا پایان سال 2017 میلادی

شرکت Electronic Arts [EA]، انتظاری که از فروش دو کنسول نسل هشتمی Playstation 4 و Xbox One دارد را اعلام کرده که به موجب آن، آینده‌ای روشن را برای این دو کنسول متصور شده است. این شرکت اخیراً اطلاعات مربوط به فروش خود را در سه ماهه‌ی دوم سال مالی 2017 را در جریان یک پرسش و پاسخ منتشر کرده است.

یکی از مهم‌ترین سوالات این بود که انتظار آن‌ها از فروش دو کنسول Playstation 4 و Xbox One در آینده چیست، که در نهایت این شرکت انتظار خود را تا دو دوره‌ی آینده اعلام کرد. بلیک یورگنسن [Blake Jorgensen] در این رابطه اعلام کرد:" برآورد داخلی ما این است که [این دو کنسول] تا پایان سال 2016 میلادی، 80 میلیون، و تا پایان سال 2017 میلادی 100 میلیون فروش داشته باشند.".

وی همچنین در ادامه اعلام کرد که استفاده از هر دو کنسول، 33 درصد نسبت به وضعیت مشابه دو کنسول Playstation 3 و Xbox One در همین دوره افزایش یافته که اگرچه به مقدار مشخص هر پلتفرم اشاره‌ای نکرد.

اما نکته‌ی جالب این است که یورگنسن اشاره‌ای به دو کنسول میان نسلی PS4 Pro و Xbox Scorpio و تاثیر آن‌ها بر بازار کنسول‌های خانگی و فروششان نکرد که گویای این است که EA هنوز وضعیت فروش آن‌ها را بررسی نکرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا