اخبار بازی

امکان اجرا شدن Diablo3 بر روی Xbox One به صورت 1080p وجود دارد

در ماه گذشته، مایکروسافت جدیدترین  devkit مربوط به کنسول Xbox One را در اختیار سازندگان قرار داد. به واسطه این بروز‌ رسانی نرم‌افزاری، این امکان برای سازندگان به وجود آمد که پهنای ‌باند گرافیکی بیشتری در اختیار داشته باشند و بتوانند با انعطاف بیشتری از ویژگی‌های GPU کنسول X1 استفاده کنند. پیرو همین موضوع، تولید‌کننده ارشد استودیو بلیزارد، امکان اجرا شدن Diablo3 بر روی X1 با رزولوشن 1080p را، امری در دسترس دانسته است.

در حال حاضر Diablo3 با رزولوشن 900p، بر روی X1 اجرا می‌شود و به احتمال زیاد با همین رزولوشن، در ماه آگوست منتشر خواهد شد. اما این امکان وجود دارد که این رزولوشن به 1080p ارتقا پیدا کند و کنسول مایکروسافت را در رقابت با PS4، در جایگاه خوبی قرار دهد. Julia Humphreys، به عنوان تولید کننده ارشد بلیزارد در مصاحبه‌ای که با AUS Gamers داشته، به این موضوع اشاره کرده و گفته است:

"از مایکروسافت بابت آخرین بروز‌ رسانی انجام گرفته، تشکر می‌کنیم. این امکان وجود دارد که رزولوشن بازی بهبود پیدا کند. در صورت انجام این کار، آن را در آینده از طریق یک Patch در اختیار بازیکن‌ها قرار می دهیم. ما فقط باید ببینیم که دقیقا به چه مواردی نیاز داریم و در رابطه با این موضوع با مایکروسافت صحبت خواهیم کرد."

Humphreys در مورد کنسول PS4، مجددا تایید کرده است که Diablo3 بر روی آن، به صورت 1080p (در حالت Maximum -native- Resolution) و با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد که این نرخ فریم برای X1 هم وجود خواهد داشت.

Matthew Barger، به عنوان طراح ارشد مراحل بازی، به نکته مهمی اشاره کرده و گفته است: "بافت‌های گرافیکی و « تمامی موارد مشابه و مرتبط با آن» برای هر دو کنسول X1 و PS4 در Diablo3، یکسان خواهد بود."

GameSpot هم اشاره‌ داشته است که افزایش رزولوشن بازی‌ها به این شکل، حرکت بی‌سابقه‌ای نبوده و بازی‌هایی مانند AC:Black Flag برای کنسول PS4 و Trials Fusion برای کنسول X1، از طریق Patch هایی که در روز عرضه برای ‌آن‌ در دسترس بوده است، به رزولوشن مطلوب رسیده‌اند.

Diablo3 در ماه آگوست در قالب یک نسخه ویژه با نام Diablo 3: Ultimate Evil Edition برای کنسول‌های X1 و PS4 عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی، علاوه بر بازی اصلی، نسخه Reaper of Souls را به همراه خود خواهد داشت. این نسخه هم‌چنین برای Xbox 360  و PS3، عرضه خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا