اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از Final Fantasy XIII

اسکوار انیکس هر سال در همایش Jump Festa، خبر‌های خوبی را از بازی‌های فاینال فانتزی عرضه می‌کند که امروز نیز با شکوه و عظمت سال‌های قبل برگزار شد. تریلر جدیدی از بازی FFXIII در پشت در‌های بسته به نمایش درآمده که در زیر توضیحات ان‌را می‌خوانید:

– سه شخصیت جدیدی که شامل یک کاراکتر مرد و یک کاراکتر زن عجیب با صدای غیرطبیعی بودند، به نمایش درآمدند. همچنین زنی که چهره آسیایی داشت نیز یکی از شخصیت‌های جدید بود.

– شخصیت Snow، سبک مبارزه جالبی دارد که تابحال دیده نشده بود. او با مشت و لگد و حرکات رزمی می‌جنگد. آنها در حال دفاع از Pigtails girl هستند. حمله‌های لایتنینگ نیز ترکیبی از شمشیر و اسلحه می‌باشد.

– در طول نبرد، آنها هیولای شیوا را احضار می‌کنند. او با جادوی یخ، همه را به تکه‌های یخ تبدیل کرده و سپس در حالت موتور سیکلت، کار انها را تمام می‌کند.

– نبرد بصورت یکپارچه انجام می‌شود. فرض کنید که در حال گشت و گذار در دنیای فاینال 12 هستید و وقتی که با دشمنی روبرو می‌شوید، دوربین و کاراکتر، بر روی هدف قفل شده و مانند فاینال 10 می‌شود.

– لایتنینگ در حال طرح‌ریزی نقشه‌ای است تا Pigtails girl را از زندان نجات دهد. رهبری گروه بر عهده Snow می‌باشد. لایتنینگ همان جاکت کرمی رنگی را که در تریلر‌های قبلی دیده‌ایم، به تن دارد.

– لایتنینگ می‌گوید که Pigtails girl توسط فردی یا چیزی به نام fal-Cie دستگیر شده است و سپس با عصبانیت ضربه‌ای به Snow زده و می‌گوید” نتونستی ازش محافظت کنی، درسته؟” و Snow نیز می‌گوید” بنابراین حالا باید به کمکش برویم”.

– سرعت انجام مبارزات بسیار بالا است و بیشتر از تمام بازی‌های فاینال فانتزی است که تا کنون دیده‌اید.

– Snow و لایتنینگ موفق می‌شوند که Pigtails girl را نجات دهند. Snow در این هنگام یک اسلحه به او می‌دهد و او نیز خودش را وانیلا ( Vanilla) معرفی می‌کند.

– همه کاراکتر‌ها دارای صداگذاری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا