اخبار بازی

اطلاعات تازه‌ای از Assassin’s Creed: The Ezio Collection منتشر شد

چندی پیش شایعاتی در سطح اینترنت مبنی بر عرضه‌‌ی مجموعه‌ای بازسازی شده از سری بازی‌های Assassin's Creed تحت عنوان Assassin's Creed: The Ezio Collection از سوی یوبی‌سافت [Ubisoft] در سطح اینترنت منتشر شد. بتازگی نیز یکی از خرده‌فروشان که به نظر می‌رسد با یوبی‌سافت رابطه‌ی نزدیکی دارد اقدام به انتشار اطلاعاتی از این مجموعه کرده که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

بر اساس گزارش وب‌سایت فرانسوی Gameblog، این مجموعه بازسازی شده که با نام Assassin's Creed: The Ezio Collection شناخته می‌شود شامل نسخه‌های بازسازی شده‌ای از این سری‌ست که با محوریت شخصیت محبوب Ezio Auditore ساخته شده‌اند. این بازی‌ها Assassin's Creed II، Assassin's Creed Brotherhood و Assassin's Creed Revelations می‌باشند.

در ادامه‌ی این گزارش آمده که این بازی‌ها با وضوح گرافیکی 1080P و نرخ فریم ریت 30 بر ثانیه به همراه تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده برای آن‌ها به همراه دو انیمیشن منتشر شده با محوریت شخصیت اتزیو آدیتوره با قیمتی کمتر از بازی‌های کامل حال حاضر [کمتر از 60 دلار]، در ماه نوامبر میلادی [آبان-آذر] منتشر خواهد شد.

یوبی‌سافت پیش از این اعلام کرده بود که برای تمرکز کامل بر روی فیلم این مجموعه [با هنرنمایی بازیگران مطرحی نظیر Michael Fassbender و Marion Cotillard]، امسال نسخه‌ی جدیدی از این سری [بر خلاف سال‌های گذشته] را منتشر نخواهد کرد.  اما به نظر می‌رسد با توجه به محبوبیت زیاد شخصیت اتزیو در بین علاقه‌مندان این سری، یوبی‌سافت تصمیم درستی برای بازگرداندن اعتماد و توجه طرفداران این سری گرفته است. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک این محموعه به صورت رسمی از سوی یوبی‌سافت معرفی شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا