اخبار بازی

اطلاعات ارائه شده پیرامون سری Halo در Gamescom + تریلر

به نظر میرسد شرکت Microsoft دلایل زیادی برای حمایت از سری محبوب انحصاری خود، HALO، داشته باشد، زیرا قسمتی از کنفرانس Gamescom خود را به این بازی اختصاص داده بود

اولین خبر اعلام شده، تغییری کوچک در تاریخ عرضه نسخه بتای بخش چندنفره بازی بود. این نسخه بتا که از تاریخ 29 دسامبر قابل دسترس خواهد بود، شامل 3 مود و 7 نقشه خواهد بود و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت. به گفته استودیو 343، این بازی بازگشت "میراث بخش چند نفره رقابتی" این سری بازی خواهد بود و اینکه نقشه های بازی کوچکتر خواهد بود. تعدادی از موارد قابل بازکردن در نسخه بتا، به نسخه کامل بازی نیز منتقل خواهند شد. این بازی در سال 2015 برای Xbox One عرضه خواهد شد.

دومین خبر، ایجاد شبکه آنلاینی به نام Halo Channel بود. این شبکه آنلاین، شامل اطلاعات بازیکنان، جوایز کسب شده توسط آنها در بازی، ویدیو های ساخت بازیکنان و گیم پلی های ضبط شده توسط Twich در بازی خواهد بود. میتوان این شبکه را نسخه پیشرفته تر نرم افزار Halo Waypoint دانست. از طریق این نرم افزار که دارای رابط کاربری مشابه با داشبورد ایکس باکس است همچنین می توان از طریق اینترنت مسابقات انلاین ترتیب داد.

سومین خبر، اطلاعات جدید از  Halo: The Master Chief Collection بود. این بازی که شامل بازی های Halo Anniversary ،Halo 2 Anniversary ،Halo 3 ،Halo 4 و مجموعه Halo: Nightfall خواهد بود، در تاریخ 11 نوامبر عرضه خواهد شد. بخش چند نفره این بازی دارای سیستم درجه بندی بر اساس مهارت مانند Halo 2 خواهد بود. همچنین این بازی با 60fps و 1080p اجرا خواهد شد.

در زیر، ترلیر های نمایش داده شده از این سه خبر را مشاهده می کنید:

http://www.aparat.com/v/ebrKF

http://www.aparat.com/v/vQjF1

http://www.aparat.com/v/bSAJU

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا