اخبار بازی

آغاز ثبت نام برای دریافت بتای آخرین بروز رسانی نرم افزاری PS4

در ماه سپتامبر، سونی اعلام کرد که دارندگان کنسول PS4 قادر خواهند بود آخرین بروز رسانی نرم افزاری کنسول PS4 را آزمایش کنند و اکنون که به زمان انتشار آن نزدیک هستیم، سونی دوباره اعلام کرد که دارندگان کنسول PS4 می‌توانند نسخه بتا و آزمایشی آن را دریافت کنند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.
از امروز ثبت نام برای دریافت نسخه آزمایشی این بروز زسانی نرم افزاری 3.5 آغاز شده است تا دارندگان کنسول شانس این را داشته باشند که برخی از ویژگی‌های این بروز رسانی را قبل از عرضه نسخه نهایی آن، تست و بررسی کنند. 

بر روی این جمله کلیک کرده تا به صفحه ثبت نام وارد شوید. این بروز رسانی در اوایل ماه مارس در دسترس قرار می‌گیرد و اگر شما از کسانی باشید که این بروز رسانی را دریافت می‌کنید، یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که به شما نحوه دانلود بروز رسانی را اطلاع می‌دهد. نگران دریافت و نصب نسخه آزمایشی این بروز رسانی نباشید چرا که هر زمان خواستید می‌توانید دوباره به سیستم فریمور قبلی خود برگردید. 

این مورد را نیز مد نظر داشته باشید که این نسخه آزمایشی بروز رسانی نرم افزاری برای همه در دسترس نمی‌باشد و تنها برای تعداد محدودی در دسترس خواهد بود. پس شانس خود را امتحان کرده و ثبت نام کنید. 

همچنین می‌توانید در انجمن PlayStation، نظرات خود را با دیگر کاربران در مورد ویژگی‌های این نسخه آزمایشی با سونی اشتراک بگذارید. سونی در این انجمن، بازخوردها را برای هر چه بهتر بودن مورد بررسی قرار می‌دهد. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا