راهنمای بازی ها

راهنمای بازی Silent Hill: Origins

سایلنت هیل حقیقت تاریکیست که پشت زندگی روزمره انسان ها مخفی شده. آیینه هایی که چهره خبیث دنیا را نمایان میسازد. آنهایی که گرفتار این کابوس وحشتناک میشوند، از آنها رهایی ندارند. و اینبار نوبت تراویس است تا شاهد پلیدی ها و جنایتهای تپه خاموش باشد. او یک راننده کامیون است که از بد روزگار یا دست تقدیر، در مسیر سفرش از سایلنت هیل عبور میکند و حوادث عجیبی برایش رخ میدهد. خانه ای که در آتش میسوزد و دختر بچه ای که قربانی این آتش سوزی است. او سعی میکند تا پرده از اسرار این ماجرا بردارد، اما هر چه بیشتر پیش میرود، بیشتر در اعماق این کابوس فرو میرود. گذشته دردناک تراویس، مانند سایه ای در تعقیب اوست و آلسا، دخترک مرموز داستان، او را وادار میکند تا با حقیقتی که از آن گریزان است روبرو شود. همانطور که از نام بازی پیداست ریشه ها سرچشمه وقایع سایلنت هیل را به تصویر میکشد. (نقل از دنیای بازی شماره 33 – نوشته هادی مهرجو)

sho_1


«راهنمای بازی»

پس از دیدن دمو تراویس  را می بینید، با او به سمت روبرو حرکت کنید. پس از رسیدن به خانه در حال آتش سوزی به سمت داخل خانه حرکت کنید، پس از ورود مستقیم و سپس به سمت راست حرکت کنید، به بالای پله ها بروید. در روبروی بالای پله ها را باز کنید. حرکت کرده و بعد از دیدن صندلی به سمت چپ حرکت کنید، حرکت کرده و بعد از دیدن صندلی به سمت راست حرکت کنید. پس از عبور کردن از مسیر به سمت چپ حرکت کنید تا دمو را مشاهده کنید. مسیر را برگشته تا دمو را مشاهده کنید. حال مستقیم و سپس به سمت چپ حرکت کنید و بعد مستقیم و سمت راست. سپس مستقیم و سمت چپ. مستقیم و از در عبور کنید. حالا مستقیم و بعد از آن به سمت چپ حرکت کنید و به جلو بروید و بعد از ساختمان خارج شوید تا دمو را مشاهده کنید. پس از دیدن نقشه توسط تراویس شما با زدن کلید مثلث وارد نقشه شده و با علامت دایره شما از مکانی که باید به آنجا بروید مطلع می شوید. به Alchemilla Hospital بروید و وارد بیمارستان بشوید. نقشه را از روی نیمکت بردارید. مثلث های قرمز در نقشه برای Save کردن بازی است. پس از Save کردن بازی به طرف Elevator (آسانسور) در نقشه بروید تا دمو را مشاهده کنید. داخل آسانسور شده و به طبقه دوم بروید، پس از رسیدن به طبقه دوم به سمت در بروید و در را باز کنید، پس از دیدن دمو با چکشی که در کنار شماست موجود را هدف قرار دهید و از بین ببرید. سپس به اتاق 205 بروید. وارد اتاق شوید و به طرف آینه بروید سپس کلید ضربدر را بزنید سپس به طرف در برگردید تا دمو را مشاهده کنید و دوباره به طرف آینه برگشته و ضربدر را بزنید. از سمت چپ خود Plastic Lungs را بردارید و از روی تخت Scalpol (چاقوی جراحی) رو بردارید. از کنار در Health Drink رو بردارید و از اتاق خارج شوید. پس از خروج با موجودی رو به رو می شوید، پیشنهاد من به شما این است که خود را با آنها درگیر نکنید و فقط با استفاده از کلید مربع از کنار آنها عبور کنید ولی می توانید با استفاده از وسایلی که می گیرید با آنها مقابله کنید.

به اتاق 202 رفته و Golden Egg را بردارید و سپس به انتهای اتاق 204 رفته و قفل صندوق را باز کنید. (312319 از سمت چپ به راست) از داخل صندوق Plastic Heart را بردارید. از کنار صندوق Drip Stand (جالباسی) را بردارید. سپس به بیرون از اتاق بروید. (نکته : هرگاه وارد اتاق یا هر جای دیگر شدید که تصویر حالت کثیف و مثل فیلمهای کوئینتین تارانیتو شد بدونین که در نزدیکیتون کسی انتظار شما رو می کشد) (نکته: هرگاه دوربین از پشت سر تراویس نبود با زدن کلید L1 دوربین به پشت سر تراویس می رود)  به انتهای راهرو  و سمت راست بروید و در را باز کنید. به طبقه پایین بروید و در را باز کنید. به طرف دستشویی دخترانه رفته سپس دکمه Select را بزنید. سپس به Item رفته و Golden Egg راUse  کنید. سپس وارد شده و به انتهای دستشویی رفته و بعد سمت چپ و از داخل دستشویی Plastic Liver را بردارید. سپس به طرف آینه بروید و وارد آینه بشوید. از پشت سر خودDrink  Health را بردارید، به انتهای اتاق سمت چپ رفته و از روی دستشویی کلید Staff Lounge را بردارید. از اتاق بیرون رفته و وارد اتاق Staff Lounge شوید. (نکته : اتاق هایی که در این راهنما به آن اشاره می شود همه از داخل نقشه (مثلث) قابل دیدن است) پس از ورود به اتاق از سمت راست تراویس و از بالای کابینت کلید اتاق Exam را بردارید. از اتاق بیرون رفته  و به طرف اتاق Exam بروید و وارد اتاق شوید. به طرف دستشویی های داخل اتاق رفته و Plastic Intestine وPlastic Stomach را بردارید حال به طرف بدن پلاستیکی داخل اتاق بروید. اجزای پلاستیکی را به ترتیبی که گفته می شود طوری داخل بدن بگذارید که قرار گیرد.

  1. ابتدا Heart را موازی با دستان در داخل بدن قرار دهید. (قلب)
  2. سپس Lungs  را بر روی Heart  قرار دهید. (ریه ، شش)
  3. حالا Intestine را در پایین بدن قرار دهید. (روده)
  4. سپس Stomach را قرار دهید. (معده)
  5. در پایان هم Liver را قرار دهید تا چشم ها را دریافت کنید. (جگر سیاه)

sho_2چشم ها را بردارید و به بیرون از اتاق بروید سپس به طرف دستشویی دخترانه بروید و وارد دستشویی شوید و بعد وارد آینه شوید. از اتاق بیرون رفته  و به سمت چپ راهرو در روبروی اتاق بروید ، بر روی در ورودی چشم ها را قرار داده و وارد اتاق شوید. وارد اتاق Exam و سپس وارد Doctor’s Office شوید. موجود را از بین ببرید و از روی زمین Future Piece را بردارید. دمو را مشاهده کنید و پس از بلند شدن از روی نیمکت بازی را ذخیره کنید. سپس به سمت راهروی کنار دستشویی دخترانه حرکت و از بیمارستان خارج شوید. Butchers (قصابی) را از روی نقشه پیدا کرده و به آنجا بروید (پایین خیابان Cielo Ave). پس از ورود به طرف در انتهایی اتاق بروید و در را باز کنید و دوباره به انتهای راهرو بروید و از این محل خارج شوید، سپس به طرف Cedar Grove SANITARIUM (که در نقشه مشخص شده) بروید و وارد ساختمان شوید . پس از ورود مستقیم  و سمت راست بروید و به اولین دری که باز شد رفته و از سمت راست تراویس نقشه را بردارید. از در دیگر خارج شده و به Storage (انبار) اول بروید، آیتم های موجود را بردارید سپس از اتاق خارج شده و به انتهای راهرو سمت چپ رفته و در را باز کنید. حالا بازی را ذخیره کنید. به طبقه بالا بروید و سپس به انتهای راهرو سمت راست بروید و وارد Storage (انبار) شوید و آیتم های موجود را بردارید و از اتاق خارج شوید. به سمت اتاق TB Ward بروید و داخل اتاق شوید. به سمت دستگاهی که از همان نما معلوم می شود رفته نوشته را بردارید و سپس بر روی دستگاه ضربدر را بزنید. سپس دکمه ها را بدین شکل بزنید (551331 از سمت راست) Basement Key (زیرزمین) را بردارید. از اتاق خارج شده و به سمت علامت Down در داخل نقشه بروید (سمت راست نقشه). در را باز کنید و به پایین ترین طبقه بروید. در را باز کنید و به سمت راست حرکت کنید و سپس از طریق نقشه به راهروی مایل در نقشه بروید و به انتهای راه بروید. سپس در را باز کنید و به بالاترین طبقه بروید.

در را باز کنید و به سمت اتاق Female Hydro-Therapy (که در نقشه با رنگ قرمز مشخص شده بروید) در را باز کنید و دکمه سبز سمت چپ تراویس که به آن نگاه می کند (بین 2 وان) را بزنید تا کلید از داخل سوراخ وان به پایین برود. از اتاق خارج شده و به دومین اتاق از سمت راست بروید. داخل Female Treat شوید و وارد آینه شوید. سپس از اتاق خارج شده و به آخرین اتاق سمت راست رفته و Belongings Key را بردارید و به سمت اتاق  Belongingsدر وسط نقشه بروید، در را باز کنید و به سمت آینه رفته و داخل آینه شوید. به سمت در برگردید و از روی در شات گان را بردارید، در را باز کنید و از اتاق خارج شوید. مستقیم  و سپس سمت راست بروید و در را باز کنید و به طبقه پایین بروید، در را باز کنید و به سمت راست بروید، در سمت چپ را باز کرده و داخل آینه شوید. سپس از اتاق خارج شده و از طریق راهروی مایل به سمت راست رفته و به طبقه بالا بروید. در را باز کنید و به آخرین اتاق سمت راست بروید، در را باز کنید و به طرف دستشویی رفته و آنرا با استفاده از کلید ضربدر خالی کنید، حالا تمام مسیر را برگشته و به سمت اتاق طبقه پایین رفته و داخل آینه شوید، از اتاق خارج شده و به سمت East Pipe Room رفته و کلید را بردارید. سپس به انتهای راهرو رفته و به طبقه بالا بروید، در را باز کنید و به Patient Belongings بروید و داخل آینه شوید. سپس بیرون رفته و به طبقه بالا بروید، در را باز کنید و به اتاق Archive بروید و داخل آینه شوید. از اتاق بیرون رفته و به طرف پایین ترین طبقه از طرف سمت چپ نقشه بروید. در را باز کنید و به راه مایل سمت چپ در نقشه بروید. در را باز کنید و به طبقه بالا بروید. در را باز کنید و به اتاق Infirmary (درمانگاه) بروید. وارد اتاق شوید و به سمت عروسکها بروید و قرصها را بدین ترتیب به دهان آنها بگذارید. (زرد، قرمز، آبی، آبی، سبز از سمت راست به چپ) کلید اتاق Dr.Harris را بردارید و از اتاق خارج شوید. به طبقه پایین رفته و خود را از طریق راهروی مایل سمت راست به اتاق Storage (انبار) برسانید سپس به داخل آینه بروید. از اتاق خارج شده و از طریق پله های سمت چپ به طبقه بالا رفته و در را باز کنید.

سپس مستقیم جلو رفته و در را باز کنید. به اتاق Dr’s Office رفته و از روی میز Jocasta Artifact را بردارید و از اتاق خارج شوید. به دستشویی دخترانه که در کنار گوش سمت راست نقشه وجود دارد رفته و داخل آینه شوید (علامت دستشویی). از دستشویی بیرون رفته و مستقیم به سمت Female Seclusion بروید. در را باز کنید و دمو را مشاهده کنید. در شماره 5 را باز کنید و موجود را از بین ببرید. با کمک اسلحه ها (مخصوصاً شات گان). پس از کشتن موجود Past Piece را بردارید. دمو را مشاهده کنید. به سمت چپ رفته و از روی میز داخل Lobby بلیت تأتر را بردارید و از بیمارستان خارج شوید. از صندوق عقب ماشین کلید Lumber Yard را بردارید. سپس به Butchers رفته و پس از آن Lumber Yard را از روی نقشه پیدا کرده و به آنجا بروید (نزدیک بیمارستان)، از آنجا خارج شده و به سمت Green Field Apartments بروید، به طرف پشت آپارتمان رفته و از پله ها بالا بروید و وارد ساختمان شوید. ساختمان را چک کرده و پس از برداشتن آیتم های مورد نیاز به داخل دستشویی رفته و از آنجا به پایین بروید. به بیرون از ساختمان رفته و به سمت Artaud Theater (تأتر) بروید. ابتدا به Box Office مجموعه رفته و بلیط تأتر را تحویل دهید تا در برای شما باز شود، سپس به داخل تأتر بروید. وارد شوید و از صندلی سمت چپ نقشه تأتر را بردارید. حال وارد Auditorium (تالار سخنرانی) مجموعه شوید. در را باز کرده و به سمت جلو بروید و دمو را مشاهده کنید. پس از پایان دمو مستقیم جلو رفته و بعد به سمت چپ و وارد اتاق Storage (انبار) شوید. سپس از در سمت راست خارج شوید.

بعد مستقیم جلو رفته و وارد اتاق Curtain Control شوید، حال سمت چپ بروید و از روی نقشه به اتاق Director’s Office بروید و از داخل اتاق Suntotem را بردارید. اتاق را چک کرده و از آن خارج شوید. از روی نقشه به اتاق Men Dressing Room رفته و داخل آینه شوید. اتاق را ترک کنید و به اتاق Director’s Office بروید. از روبرو خود کلید Balcony را بردارید. حال به اتاق Men Dressing Room برگشته و داخل آینه شوید، سپس به Curtain Control رفته و از آن خارج شوید و سپس به اتاق Storage بروید و از آن خارج شوید. حال به Lobby  برگشته و از پله های سمت چپ نقشه بالا بروید، سپس به  Balcony Corridor(راهروی هوایی) بروید، حال به اتاق Lighting Box رفته؛ لامپها را بردارید و از اتاق خارج شوید، سپس به سمت چپ بروید و از Balcony Corridor خارج شوید، حال به سمت راست رفته و از طریق پله ها به طبقه پایین بروید، Moon Totem را بردارید. به سمت اتاق Men Dressing Room رفته و وارد آینه شوید. حال همین مسیر را برگشته و به طبقه بالا بروید، در را باز کنید و آنقدر مستقیم بروید تا به دری برسید که در طرف راست و چپ آن محل قرار دادن Sun  و Moon Totem باشد، آنها را طوری قرار بدهید که Sun Totem در سمت راست و Moon Totem در سمت چپ در باشد، سپس در را باز کرده و به جلو بروید.

به انتهای راهرو بروید سپس سمت چپ و باز هم به انتهای راهرو بروید و بعد سمت راست، از انتهای راه Hunting Rifle را بردارید و به اتاق اول یعنی Costum Storage بروید و وارد آینه شوید. از اتاق خارج شده و به اتاق Orchestra Storage رفته و بازی را سیو کنید. حالا به Catwalle (راهروی باریک) دوم بروید و لامپ ها را بدین ترتیب قرار دهید (از سمت راست 500W ، 125W ، 750W ، 250W ) و سپس دکمه آخر راهرو را زده تا چراغ آبی شود. از راهرو خارج شوید و به سمت راست حرکت کنید و از طریق راهروی سمت راست در نقشه به سمت پایین و سپس به اتاق Curtain Control بروید و دسته دستگاه پاور کنار در را بکشید، سپس بازی را سیو کنید. به بیرون از اتاق رفته و وارد Stage شوید. به سمت راست Stage و پشت دستگاه بروید، کلید سمت چپ دستگاه زیر Scenery را زده و سپس کلید دوم زیر Props را بزنید تا صدایی را بشنوید. سپس جلوی آینه رفته و داخل آن بروید. به سمت چپ تراویس رفته و از داخل درخت کلید Stage Office را بردارید. جلوی آینه رفته و به Stage برگردید و سپس به جلوی دستگاه بروید، سپس کلید زیر Props را بزنید و بعد کلید سوم Scenery را بزنید تا دوباره صدایی را بشنوید، بعد جلوی آینه رفته و داخل آینه شوید و بعد این مکان را کامل بگردید و تمامی آیتم ها را بردارید.

حال به جلوی آینه برگشته و به Stage  برگردید. نقشه را فعال کنید و Stage Office را از بالای نقشه پیدا کرده و به آنجا بروید. از روی میز Control Lever را برداشته و دوباره به پشت دستگاه در داخل Stage برگردید و Control Lever را بر روی دستگاه بگذارید. حال کلید دومScenery  را بزنید تا کلید سوم Scenery به سمت چپ برود و بعد کلید سوم Props را بزنید تا همین کلید به سمت راست برود تا صدایی را بشنوید. حال به جلوی آینه رفته و داخل آینه بروید. سپس دمو را مشاهده کرده و موجود را از بین ببرید. (نکته : بهترین راه استفاده از Hunting Rifle است.) بعد از کشتن موجود Falsehood Piece را بردارید. بعد از پایان دموها به جلوی جسد رفته و کلیدMotel  را بردارید. دمو را مشاهده کرده و از تأتر خارج شوید. به Public Records رفته و تمامی آیتم ها را بردارید، سپس Andy’s Book را در نقشه پیدا کرده و تا راه رسیدن به آنجا تمام مسیر بین تأتر و کتابفروشی اندی را گشته و تمامی آیتم های مورد نیاز را بردارید. به Andy’s Book رفته و تمامی آیتم های لازم را بردارید، همچنین اسلحهAssault Rifle، سپس به پای صندوق رفته و عدد 213 را زده و کلید Book Store را بردارید. از اتاق خارج شوید.

مقصد بعدی General Store است، پس تا آنجا کل مسافت را گشته و آیتم ها را بردارید. واردGeneral Store شده و تمامی آیتم ها را بردارید و بازی را سیو کنید، سپس از در جلوتر خارج شوید. مقصد بعدی Riverside Motel (هتل کوچک) است، پس فاصله بین General Store و Motel را دقیق بگردید و آیتم های با ارزش بازی را بردارید. سپس به Motel بروید. وارد Motel شده و از اتاق Reception (پذیرش) Motel کلید اتاق 306 و نقشه را پیدا کرده و بردارید. سپس در داخل اتاق بدنبال Calendar (سالنامه) بگردید و تاریخ را بدین صورت وارد کنید06/12/1961 سپس از در پشت سر بیرون بروید، از پله های سمت چپ خود در نقشه بالا رفته و از پله های طرف مخالف به پایین بروید، به اتاق 306 رفته و داخل آینه شوید. از اتاق بیرون رفته و اتاق 503 را از روی نقشه پیدا کرده و خود را به آنجا برسانید، سپس داخل اتاق شده و داخل آینه بروید، از اتاق خارج شده و به اتاق Main Tenance بروید.

sho_3سپس به سمت راست تراویس رفته و وارد Main Tenance شوید و از انتهای راهرو کلید Office را بردارید، از Main Tenance خارج شوید و مستقیم بروید، سپس  به سمت راست  رفته و در را باز کنید بعد به انتهای راه سمت چپ تراویس بروید، در انتها باز هم به سمت چپ بروید. در را باز کنید و به سمت Manager Office بروید (یکی از اتاقهای ابتدایی Motel). وارد Manager Office شوید و از در روبروخارج شوید، خود را به Kitchen برسانید و وارد شوید، موجود را از بین ببرید و وارد اتاق بعدی شوید، بازی را سیو کنید و از اتاق خارج شوید، به سمت راست رفته و وارد اتاق  Game شوید، به جلو رفته و از روی آخرین دستگاه بازی که روشن است Token (ژتون) را بردارید. از اتاق خارج شده و به سمت چپ بروید و وارد Lanndro Mat شوید. به کنار ماشین لباسشویی رفته و ژتون را به داخل آن بیاندازید تا روشن شود، سپس شکلهای روبرو را به ترتیب از راست به چپ بر روی ماشین لباسشویی بزنید.

سپس از داخل لباس درون ماشین لباسشویی کلید اتاق Cleopatra را بردارید، سپس از اتاق خارج شده و مستقیم  بروید تا به پله های سمت چپ تراویس برسید، از پله ها بالا بروید و وارد اتاق Cleopatra شوید. سپس به دستشویی رفته و به پایین بروید، حال از داخل دستشویی به درون آینه بروید و از اتاق خارج شوید. به داخل استخر رفته وJeweled Heart (قلب جواهری) را بردارید. حال به اتاق Diner رفته و Dagger (خنجر نشان کرده) را بردارید و بعد از اتاق خارج شوید. از پله های سمت چپ خود بالا رفته و وارد اتاق Nero شوید (بر روی در Dagger را قرار دهید). به انتهای اتاق رفته و به پایین بروید. از دستشویی بیرون رفته و به سمت چپ بروید، از دیوار عبور کنید. sho_4از راهرو 4خارج شوید و به سمت چپ بروید و از اتاق Main Tenance خارج شوید. وارد اتاق 503 شده و به درون آینه بروید، سپس به اتاق Main Tenance  برگردید. مستقیم و سپس به سمت راست بروید تا به یک دستگاه که بر روی میز قرار گرفته باشد برسید. Jeweled Heart را درون آن قرار دهید تا بشکند. سپس از درون آن Wedding Ring (حلقه ازدواج) را برداشته و بهReception  (پذیرش) برگردید و Wedding Ring را داخل Calendar بیاندازید، سپس از پشت سر خود کلید اتاق 500  را بردارید. سپس همین راه را برگشته و به اتاق 503 رفته و به درون آینه بروید.

سپس از اتاق خارج شده و دمو را مشاهده کنید. سپس وارد اتاق 500 شوید. در ابتدای ورودی بازی را سیو کنید. به انتهای راه بروید و در را باز کنید. دمو را مشاهده کنید و با استفاده از اسلحه های جدید موجود را نابود کنید. از روی زمین Truth Piece را بردارید. دمو را مشاهده کنید سپس از در روبرو خارج شوید. سپس وارد در بعدی شوید و بعد به انتهای اتاق بروید و از روی زمین  Present Piece را بردارید. دمو را مشاهده کنید. در این مرحله از بازی شما باید 4 قطعه بدست آمده را طوری بر روی قسمت آخر قرار دهید تا مجموع 3 بعد، شکل وسط شود. در ابتدا چند وجهی روبرو را طوری با استفاده از کلیدهای R1 و L1 بچرخانید که زمانی که L3 را به طرف بالا می دهید شکلی همانند شکل شماره یک ببینید.

سپس سه قطعه را از قطعه های پایین که یک طرفشان شکلی مانند شکل شماره دو را داشت بر روی 3 وجه کنار چند ضلعی یاد شده قرار دهید که مجموع سه بعد کناری شکل وسط شود. (نکته : فقط کافیست پس از قرار دادن هر قطعه همه اطراف چند ضلعی را چک کرده تا اطمینان پیدا کنید که سایر ضلع ها هم به بقیه شکل شبیه است.) پس از تکمیل دمو را مشاهده کنید . به سمت راست رفته و از در خارج شوید. سپس به سمت راهرو سمت راست بروید و به سمت تنها در سمت راست راهرو حرکت کنید و در را باز کنید. از راه پله بالا بروید و در را باز کنید. به محل سیو روی نقشه رفته و بازی را سیو کنید. سپس به انتهای راهرو روبرو رفته و از بیمارستان خارج شوید، دمو را مشاهده کنید. پس از پایان دمو به سمت چپ رفته و از انتهای راه نقشه را بردارید و

به سمت Go Here بروید. (نکته: در طول این مسیر موجودات بسیاری هستند) مسیر اصلی خیابان Simons به طرف Go Here است. پس از رسیدن به انتهای مسیر و پیدا کردن محل Go Here به انتهای راهرو بروید و در را باز کنید. به انتهای اتاق و کنار کمد بروید و وارد حفره درون دیوار شوید. مستقیم به جلو بروید و از حفره انتهای راه خارج شوید. به انتهای مسیر بروید واز سمت چپ خود بازی رو سیو کنید. به پشت سر خود و به انتهای راهرو بروید، دمو را مشاهده کنید و پس از پایان دمو Evil را از بین ببرید (با استفاده از اسلحه های جدید). دمو را مشاهده کنید تا Evil کاملاً از بین برود. حالا سکانسهای پایانی بازی رو مشاهده میکنید.

پس از پایان بازی برای اولین بار آیتم هایی که به عنوان جایزه داده می شوند بدین ترتیب هستند:

  • لباس: Collector ، Explorer ، Savior
  • آیتم: Moon Gauntlets

پس از پایان بازی برای بار دوم آیتم هایی که به عنوان جایزه داده می شوند بدین ترتیب هستند:

  • لباس: Butcher ، Stalker ، Weapon Smith
  • آیتم: Night Vision Goggles
  • اسلحه: Great Cleaver

اگر در دوم بازی زمانی که Chapter تأتر تمام شد و به Andy’s Book  رفتید، پس از خروج به Post Office کنار کتابفروشی بروید که ابتدا باید از پله ها بالا بروید (که در دور اول این محل با رولهای Stop پلیس که زرد رنگ بودند مسدود شده بود!!) در بالای پله ها کلیدی قرار داده شده که در اتاق 502 در Motel با این کلید باز می شود. که اگر به اتاق 502 در Motel بروید بازی به نوع دیگری تمام می شود. پس از باز کردن در موجودات فضایی به زمین می آیند و تراویس را با خود می برند.

پس از پایان بازی برای بار سوم آیتم هایی که به عنوان جایزه داده می شوند بدین ترتیب هستند:

  • لباس: Ambassador ، Stalker ، Weapon Smith
  • آیتم: Night Vision Goggles
  • اسلحه: Tesla Rifle

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا