راهنمای بازی ها

راهنمای Fallout 3

این اولین Quest شماست. باید از Vault 101 فرار کنید این در حالی است که همه نگهبانان هم بر علیه شما هستند . با توجه به راهنمایی Amata به اتاق Overseer رفته و در اصلی Vault 101 رو باز کنید و به Wasteland قدم بزارید .

نکته مهم : شما میتوانید در Vault 101 با کشتن Overseer این Quest رو کامل کنید ولی من تاکید می کنم که او رو نکشید زیرا در یکی از Side Quest ها دوباره با کار خواهید داشت و او را خواهید دید .,Following in His Footsteps,وقتی به Megaton رفتید از همه درباره پدر خود سوال کنید. به Moriarty بروید. از مردی که پشت بار نشسته است سوال کنید او در عوض 100 Caps به شما اطلاعات خواهد داد. اطلاعات او شما را به سمت Galaxy News Radio سوق میدهد. رفتن به GNR کار سختی است چون هم راه دور و هم پر از Mutant های غول پیکر است؛ پس بهتر که Armor خوب بپوشید و اسلحه خوب بردارید . وقتی به GNR رسیدید BrotherHood ها رو میبینید که در حال جنگیدن با Mutant ا هستند. به آن ها ملحق شوید و یکی از 5 Super Mutant ها را بکشید؛ وقتی کشتید به طبقه بالا بروید و با Three Dog صحبت کنید؛ Quest به اتمام رسید.,Galaxy News Radio,شما برای کامل کردن این Quest باید به Museum of Technology بروید و آنتن رو از اونجا بردارید سپس به Washington Monument و آنتن رو در بالای برج کار بگذارید.,Scientific Pursuits,این Quest با صحبت کردن با Dr.Li شروع می شود که او در Science Lab در Rivet City سکونت دارد. با او صحبت کنید . او به شما می گوید که پدر شما با تیم آن ها در Jefferson Memorial بودند و او ممکن است الان در Jefferson Memorial باشد. از Rivet City تا آنجا راه زیادی نیست . پس به آنجا بروید و در مسیر Super Mutant ها را از بین ببرید. به Jefferson Memorial بروید . آنجا چند نوار از صحبت های پدرتون رو پیدا میکنید . به آن ها گوش کنید . به محض اینکه به نوارها گوش کردید Quest به طور اتوماتیک Update می شود که شما باید به Vault 112 بروید؛ وقتی به Vault 112 رسیدید یک Robot به شما یک لباس Vault-Tec تا به تن کنید. از پله ها پایین برید و روی یکی از جاهای خالی بشینید و ….,Tranquility Lane,1. اگر میخواهید که Karma از دست ندهید شما باید به The Abandoned House بروید و این اشیا را بردارید :

Radio, pitcher, gnome, pitcher block, gnome, empty bottle.

2. اما محتمل ترین حالت که من فکر میکنم شما هم مثل من این راه رو انتخاب میکنید این هست که با Betty که در پارک هست صحبت کنید . او به شما ماموریت های مختلف می دهد که با انجام آنها شما Karma از دست می دهید و Quest انجام می شود .

* اولین ماموریت این هست Timmy را به گریه بندازید . خوب راحت ترین کار این هست که به او مشت بزنید .
* ماموریت بعدی بین آقا و خانم Rockwell’s رو به بزنید . به خانه Simpson بروید و لباس زیر او را از روی تختش بردارید . به خانه Rockwell برگردید و به کارگاه بروید و لباس را روی میز بگذارید و به خانم Rockwell بگویید که یک نگاهی به زیرزمین بیندازد .
* ماموریت بعدی این هست که یک مرگ تصادفی برای Mabel Henderson بسازید . خوب راحت ترین راه این هست که به آشپزخانه بروید و گاز را Active کنید بعد با او صحبت کنید و به او بگویید که برای شما کیک بپزید . سپس سریع از خانه خارج شوید .
* و آخرین ماموریت این هست که تمام اهالی را بکشید. ماسک و چاقو را بردارید و همه را بکشید .
* حالا از دری که Betty برای شما باز می کند خارج شوید و به Vault 11 برگردید و با پدرتان ملاقات کنید . این Quest هم به اتمام رسید .

,The Waters of Life,با Dr.Li و پدرتون و سایر دانشمندان به Jefferson Memorial بروید . شما باید به Jefferson Memorial بروید و آنجا را از دشمنان خالی کنید . وقتی که محل پاک شد به پدرتون بگید که اونا میتوانند با خیال راحت به Jefferson Memorial حرکت کنند . شما باید چند ماموریت کوچک مانند جاگذاری Fuse ها و … انجام بدهید . وقتی که این کارها رو انجام دادید یک Enclave Officer رو می بینید که در حال حرف زدن با پدر شماست. به هر حال شما باید از آنجا فرار کنید و Dr.Li و بقیه را به مقر BrotherHood ها یعنی Citadel ببرید . وقتی به آنجا رسیدید Quest کامل می شود .,Picking up the Trail,خوب این Quest یه مقدار مشکله و من اگv بخوام توضیح بدم یه دو صفحه ای باید بنویسم ولی خوب به طور خلاصه میگم . هدف از این Quest رفتن به Vault 87 و پیدا کردن G.E.C.K هستش . شما باید وقتی در Citadel هستید اطلاعات لازم راجع به G.E.C.K و Vault 87 بدست بیارید .

راه داخل شدن به Vault 87 یه شهر زیزمینی به نام Littlelamp Caravan هست که ساکنان اون بچه ها هستند . وقتی آنجا را پیدا کردیید با Mac Cready مواجه می شید . اگر Speach Level بالا داشته باشید به شما اجازه ورود خواهد داد و اگر نه او در عوض آزاد کردن دوستاش از دست Slaver ها به شما اجازه ورود رو صادر خواهد کرد که من در Quest بعدی آن را توضیح خواهم داد به هر حال شما وقتی وارد شدید باید از او نشانی Vault 87 رو بپرسید . باری وارد شدن به آنجا دو راه وجود داره که یکی بسیار خطرناک هست و دیگری یک راه امن تر که باید یک Terminal رو Hack کنید پس اگر Science Level بالا دارید این راه رو انتخاب کنید . وقتی وارد Vault 87 شدید به Reactor Room بروید تا Quest تمام شود .,Take it Back ! ,# خوب همونطور که همه دوستان خوبم میدونید در Fallout 3 چند Main Quest و چند Mini Quest وجود داره که شما با تموم کردن اونها میتونید Trophy یا Achievment مربوط به اون Quest رو بگیرید .
خوب Take It Back هم از این قاعده مستثنی نیست ولی تنها فرقی که این Quest با سایر Quest ها دارداین هست که تنها Quest که با کامل کردن اون میتونید به راحتی یک Silver Trophy بگیرید .

# این Quest آخرین Quest از بخش داستانی بازی هست پس شما هرگز این Trophy یا Achievment رو با تموم کردن بازی از دست نخواهید داد . در این Quest شما باید Giant Robot رو دنبال کنید و اجازه بدید که هر چی سر راهش هست رو نابود کنه . وقتی به Jefferson Memorial رسیدید دنبال دردسر نگردید با Encalve ها درگیر نشید و سریع به داخل Jefferson Memorial برید . از اونجا به سایت Project برید و سرباز ها رو از بین ببرید . بعد که انتهای بخش داستانی بازی با پایان های مختلف که خودتون میبینید . اینجا رو چون Spoil نشه نمیگم .

# نکته بسیار مهم : شما بعد از این که این Quest رو انجام دادید دیگه نمیتونید به بازی ادامه بدید . پس حتما یک Save قبل از اینکه این Quest رو شروع کنید برای خودتون ذخیره کنید تا بتونید Location هارو کشف کنید Side Quest ها باقیمانده رو تکمیل کنید و …,Rescue from Paradise,خوب این یک Main Quest اختیاری هست یعنی اگر شما در Little lamplight بتوانید عبور کنید دیگر نیازی به انجام دادن این Quest نیست . به هر حال شما باید به Paradise Falle بروید . وقتی به آنجا رسیدید شخصی به اسم Groove به شما اجازه ورود نمی دهد و باید برای او 4 نفر را بیاورید که آن Quest رو هم توضیح خواهم داد به هر حال شما باید به داخل بروید و با بچه ها صحبت کنید ابتدا باید یک Terminal را هک کنید . ( در کنار اون Bobblehead فراموش نشه ) و برگردید و به بچه ها اطلاع دهید بعد باید شخصی به اسم Forty را با صحبت از سر راه بردارید . برگردید و به بچه ها بگویید میتوانند فرار کنند، شما هم از در اصلی خارج شوید و آنها رو در بیرون ملاقات کنید .,Finding the Garden of Eden,خوب همونطور که گفتم شما به دنبال G.E.C.K هستید . همونطور که در راهنمای Picking up The Trail گفتم شما به Vault 87 رسیدید و از آنجا به Reactor Room رفتید در همین حین که می گردید و Super Mutant ها را نابود می کنید به یک Super Mutant زندانی شده بر میخورید . این با بقیه فرق دارد و واقعا بدرد بخور ترین چیز تو بازی هست او را آزاد کنید . سپس او را دنبال کنید تا به یک راهروی پر از مواد رادیواکتیو برسید، او می رود و G.E.C.K رو برای شما می آورد . سپس از همونجایی که اومدید برگردید تا …

نکته : شما میتونید از این پس Frawks رو در Museum of History پیدا کنید و اگر Karma خوب داشته باشید او شما را همراهی می کند و اصلا نیازی نیست که دیگه تیرهایتان را هدر کنید چون Frawks همه دشمنان شما را با Minigun بی نهایت خود نابود می کند . پس Karma خوب فراموش نشود .
,The American Dream,یادتون هست در آخر راهنمایی Quest قبل گفتم تا … تا شما میخواید از Vault 87 خارج شوید توسط Enclave ها دستگیر و به Ravan Rock برده میشید . شما خود را زندانی میبینید که همه اسلحه ها و لوازم شما گرفته شده ولی … ولی President شما را آزاد می کند . پس وسایل خود را از کمد بردارید و به سمت دفتر او بروید تمام Enclave ها رو بکشی . Ravan Rock را کاملا مو به مو بگردید چون پر از تیر و بهترین اسلحه هاست که شما را تا آخر بازی بی نیاز می کند . همچنین Bobblehead رو از روی میز Colonel بردیرید چون اگر الان اون رو برندارید دیگه نمیتونید اون رو بدست بیارید چون دیگه نمیتونید به Ravan Rock برگردید . بعد از اینکه با President صحبت کردید Virus رو بردارید و از در فرار کنید .

خوب Frawks هم اونجاست اگر Karma خوب دارید میتونید به هم ملحق شید تا اون همه رو نابود کنه . حالا به Citadel بروید .
نکته مهم : این Quest یکی مانده به آخر است پس من شدیدا تاکید میکنم قبل از اینکه به Citadel بروید Save کنید تا بازی رو از اینجا ادامه دهید تا Side Quest ها و … ر انجام بدبد .

,Big Trouble in Big Town,این محله در شمال Vault 101 واقع شده به آنجا برید و با اهالی صحبت کنید . متوجه خواهید شد که اهالی آنجا توسط Super Mutant ها در Germantown Police Station زندانی شده اند . به ایستگاه پلیس بروید و Super Mutant ها رو نابود کنید و Red رو که در یک سلول هست ازاد کنید . دوست او رو هم آزاد کنید و به Big Town برگردید . حالا 4 یا 5 Super Mutant به Big Town حمله خواهند کرد . انها رو از بین ببرید و برگردید و با Red صحبت کنید تا این Quest هم تمام شود .

,The Superhuman Gambit,خوب این Quest راجع به جنگ دو Super People هستش که که یکیشون بالای Canterbury Commons هستش و یکیشون هم پایین . برای گرفتن این Quest باید به Canterbury Commons برید و با Ernest Uncle Roe صحبت کنید . شما میتونید هر کدوم از این دو رو بکشید و یا مجبورشون کنید با هم بجنگند . برای اتمام این Quest شما میتونید یکی از این دو رو بکشید و به Uncle Roe اطلاع بدید .,The Wasteland Survival Guide, * خوب این Quest با صحبت کردن با Moira که در Craterside Supply در Megaton قرار دارد شروع می شود . او میخواد یه کتاب بنویسه که از شما میخواد کارهای زیرو براش بکنید:
* 200 واحد رادیواکتیو شوید .

* به Super Duper Mart بروید و از آنجا غذا بردارید .
* به پارک درون MineField بروید و برگردید .
* با Repellent که از Moira میگیرید 3 تا Moel Rat بکشید .
* 50 % از جون خودتون رو کم کنید و پیش Moira برگردید .
* Observer را درون تخم هایی که Mireluk گزاشته است قرار دهید .
* دربارع تاریخچه شهر Rivet City تحقیق کنید .
* به RobCo Production Facility بروید و Widget رو جاگزاری کنید .
* به Arlington Library بروید و Terminal روی میز رو Hack کنید .
* بعد از اتمام این کارها Quest تمام می شود .

,Those,وقتی شما به Grayditch وارد می شید ی; پسر کوچک به نام Brayan Wilks به سمت شما میاد و از شما کمک میخواد که پدرش رو نجات بدید . وقتی به خونه اون ها میرید میبینید که پدر او مرده . شما باید به Marigold Metro Station برید . وقتی وارد شدید باید به دنبال Dr.Lesko در آزمایشگاه زیرزمینی بگردید وقتی اون رو پیدا کردید با او صحبت کنید او به شما یه پیشنهاد میده شما میتونید پیشنهاد اون رو رد کنید و Queen Ant رو از بین ببرید همچنین میتونید پیشنهاد اون رو قبول کنید و به عنوان جایزه یک Perk مخصوص بگیرید حتی میتونید اون رو مجبور به جایزه بیشتر کنید که او به شما کت مخصوص آزمایشگاه میدهد و همچنین Radiated شما رو خوب میکنه .
به هر حال بعد از تصمیم شما باید برای Brayan یک خونه پیدا کنید که راحت ترینش اینه که به Rivet City برید و با Vera درباره او صحبت کنید تا به او جا و مکان دهد .

The Nuka-Cola Challenge,این Quest با صحبت کردن با Sierra Petrovita در Girdershade آغاز میشود . شما باید برای او 30 عدد Nuka-Cola Quantum بیاورید . خوب جمع آوری 30 عدد از این نوشابه ها کار آسانی نیست به خصوص اینکه نمیشه بیشتر از 2 یا 3 تا را یکجا پیدا کرد . شما باید دستگاه های خودکار و خانه NPC ها و …. را برای پیدا کردن بگردید . در ضمن هرگز وسوسه نشید که یدونه از اونهارو بخورید .,Head of State,این Quest با صحبت کردن با Hannibal Hamlin در Temple of the Union آغاز می شود . شما باید به Lincoln Memorial بروید و همه Slaver ها رو بکشید . از اونجا به Museum of History برید تا یه عکس از Memorial پیدا کنید . بعد از اینکه تموم شد دوباری برگردید و به Hannibal بگویید که حالا میتونن به Lincoln Memorial برن .,The Replicated Man,این Quest با صحبت کردن با Dr.Zimmer که بیشتر اوقات در Science Lab در Rivet City است آغاز می شود .

این Quest راه های مختلفی برای به اتمام رسیدن دراد که من بهترین راه رو به شما میگم . اول شما باید از اهالی Rivet City راجع به Android به خصوص Dr. Priston پرس و جو کنید . سپس باید به Broken Bow که در زیر Rivet City هست برید و و اطلاعاتی از شخصی به اسم Parkinton بگیرید . سپس به Rivet City Market برید و با رییس نگهبان های اونجا صحبت کنید که معلوم میشه Android گم شده Dr.zimmer همین شخص بوده . از او تفنگ بسیر بسیار با ارزش رو بگیرید و بهش بگویید که Zimmer را می کشید . بلافاصله به Science Lab برید و Zimmer حقیقت رو بگید و او را بکشید..,Blood Ties,برای شروع این Quest باید با Lucy West در Megaton صحبت کنید . او به شما یک نامه می دهد تا به دست خانواده اش برسونید . شما باید به محلی به نام Arefu برید و با شخصی به اسم Even King ملاقات کردید . شما محل قرار گرفتن Family رو از او میپرسید و به اونجا می روید . وقتی به محل مورد نظر رسیدی باید با شخصی به اسم Vance ملاقات کنید و متوجه می شوید که Ian در یک اتاق زندانی هست . شما باید او را با Speech متقاعد کنید که Password اتاق رو به شما بده . حالا شما باید با Ian صحبت کنید میتونید اون رو متقاعد کنید که به Arefu برگرده و یا در Family بمونه به هرحال شما باید برای گرفتن جایزه برگردید و دوباره با Vance صحبت کنید .,Oasis,به محض اینکه شما وارد محلی با اسم Oasis که در شمالی ترین جای نقشه قرار داره شوید، این Quest شروع خواهد شد . شما اول باید با Tree Father صحبت کنید . بعد در مرکز بایستید تا همه اهالی روستا دور شما جمع شوند سپس رو درخت کلیک کنید تا به پیش Harold بروید . در این جا میتوانید با نابود کردن Harodl توسط Fat man و یا Flamer این Quest رو تموم کنید ولی این راه اصلا مناسب نیست زیرا نه تنها جایزه ای نمی گیرید بلکه Karma زیادی هم از دست میدهید . شما باید ه قلب Harold دست پیدا کنید به Cave بروید . حالا شما میتونید 3 کار انجام دهید . قلب Harold رو نابود کنید که با این کار شما یک Special Perk دریافت می کنید . راه دوم اینکه مانع رشد او شوید که با این کا ر یک Racket Luncher دریافت می کنید . اما بهترین حالت این است که مانع رشد او نشوید که یه Brotherhood Outcast Suit و یه کلاه که Sneak شما را افزایش می دهد میگیرید . به Oasis برگردید و با Mother صحبت کنید تا Quest تمام شود .,The Power of the Atom,* خوب این Quest که معرف حضورتون هست . شما میتوانید بمب رو خنثی و یا منفجر کنید . که من شدیدا پیشنهاد می کنم بمب رو خنثی کنید که در این صورت My Megaton House و 100 BottleCaps به شما داده میشود .

* اگر هم بنادارید که بمب رو منفجر کنید حتما Quest های مربوط به Megaton و Bobblehead در خونه Simms یادتون نره . من که اصلا این رو پیشنهاد نمی کنم .
,Tenpenny Tower,* برای پیدا کردن اینجا شما باید به جنوب برید و دنبال یه برج بلند بگردید به داخل برج برید و با Chief صحبت کنید . متوجه میشید که یه گروه از Ghoul ها با رهبری Roy Philips بیا به Tower ولی یه سری مشکلات نمیزاره . باز هم بهترین کار رو بهتون میگم . از طریق آسانسور به PentHouse برید و با Tenpenny درباره این موضوع صحبت کنید . او به شما میگ که مخالفتی نداره اگر شما بتونید 5 تا از ساکنین اینجا رو متقاعد کنید :

1. Anthony Ling
2. Lydia Montenegro
3. Susan Lancaster
4. Edgar Wellington II
5. Micky Wellington

* شما میتونید اینها رو با Speech متقاعد کنید وقتی هر 5 نفر رو متقاعد کردید دوباره به پیش Tenpenny برگردید و با بگویید هر 5 نفر متقاعد شدند. حالا می توانید برید و به Roy بگویید که میتوانند به برج نقل مکان کنند که Roy هم یه Ferral Mask به شما میده که واقعا چیز با ارزشیه .
,Strictly Business,* خوب این Quest توسط Groove در Paradise Falle به شما داده میشه . Groove از شما میخواد که 4 نفر رو با تفنگی که بهتون میده هیپنوتیزم کنید و پیش او بفرستید .

1. Susan Lancaster از Tenpenny Tower
2. Red از Big Town
3. Arkansas از Minefield
4. Flak از Rivet City

* نکته : بین این 4 تا Flak و Susan Lancaster رو باید شب و در اتاق خودشون بکشید چون دورشون شلوغه و باعث دردسر میشه .
* نکته 2 : شما باید بعد از اینکه هر نفر رو با اون تفنگ هیپنوتیزم کردید با Fast Travel به Paradise Falle برگردید تا از Groove گردن بند Slaver ها رو بگیرید .
,You Gotta Shoot ‘Em in the Head,* این Quest با ملاقات کردن یک Ghoul به نا Crowley در Underworld آغاز می شود . او از شما میخواهد که 4 نفر رو که از Ghoul ها خوششون نمیاد رو با شلیک کردن به سرشون بکشید . او در واقع 3 کلید مخصوص رو برای رفتن به Fort Constantine میخواد که فقط 3 نفر از این 4 شخص این کلید ها رو دارن :

1. Allistair Tenpenny از Tenpenny Tower
2. Dukov از Dukov’s Place
3. Dave از Republic of Dave
4. Ted Strayer از Rivet City

* فقط شماره های 2 و 3 و 4 کلید دارند و شماره 1 اون کلید رو نداره . بهترین کار این هستش که با استفاده از Speech کلید رو ازشون بگیرید و به Crowley بدید و بعدش هم وقتی که Crowley از Underworld خارج شد اون رو بکشی و اون 3 تا کلید رو بردارید .,Stealing Independence,* این Quest با ملاقات Abraham Washington در مرکز شهر Rivet City آغاز می شود . او که به جمع آوری آرشیو قدیمی مشغول است از شما می خواهد که از National Archive چیزی به اسم Declaration of Independence v رو پیدا کنید . رفتن به اونجا با وجود Super Mutant ای زیاد مشکل هست پس کاملا خودتون رو تجهیز کنید . وقتی داخل شدید دختری به اسم Sydney شما رو صدا میزنه که پیش او بروید Super Mutant ها رو بکشید و و با Sydney راجع به موضوع حرف بزنید او پیشنهاد میکنه که شما رو تو پیدا کردن کمک کنه هرگز پیشنهادش رو رد نکنید . پشتتون یه Terminal هست که باید از طریق اون آسانسور مخفی رو فعال کنید این کار رو بکنید و با Sydney به داخل آسانسور بروید . ممکنه Sydney توسط Mutant ها کشته بشه ایرادی نداره ولی حتما تفنگ بسیار جتاب اون رو رو بردارید و به راحتون ادامه بدید همه جا رو بگردید و از هیچ Item صرف نظر نکنید . از پله هایی که به سمت پایی میره برید و به سمت شمال برید . روبئوت ها رو از بین ببرید و از در داخل شوید . حالا شما با یک Robot به اسم Button در انتظار شماست . حالا شما دو انتخاب در پیش دارید :

1. اگر میخواهید Karma خودتون رو کم کنید شما باید نسخه Original رو بردارید که در این صورت باید Button رو از بین ببرید . این کار رو بکنید و توسط Terminal روی میز همه درهای موجود رو بازی کنید و از درون Safe نسخه اصلی Declaration و به Rivet City برگردید تا Quest تمام شود .
2. اگر میخواهید Karma خودتون رو کم نکنید شما باید نسخه Copy رو از Button بگیرید . برای اینکار باید به Arlington Library برید و چیزی که Button میخواد رو بهش بدید حالا میتونید نسخه Copy رو نزد Abraham به Rivet City ببرید .

* نکته : این که نسخه Original باشه یا Copy برای Abraham فرقی نمی کنه و جایزتون هم در قبال اون فرقی نمی کنه پس تصمصم با شماست .
,Agatha’s Song,* این Quest با ملاقات یک پیرزن به اسم Agatha که در یک خونه کوچیک تو شمال غربی Big Town زندگی می کنه آغاز میشه . اون از شما میخواد که یک Violin ( ویولون ) رو براش از Vault 92 بیارید . برای این کار باهاش حرف بزنید و ازش اطلاعات بیتری بگیرید تا اون عکس کیس ویولون رو بهتون بده و همچنین جاش رو بپرسید تا Vault 92 روی Map توم Mark بشه . حالا وقتشه که به Vault 92 برید و ویولون رو پیدا کنید . فقط مواظب Mireluk ها باشید . جای دقیق ویولون رو هم در عکس زیر میتونید مشاهده کنید.
* حالا به خونه Agatha برگردید و Violin رو بهش بدید تا جیزه استثناییتون رو دریافت کنید . شما از این پس میتونید از طریق Radio توی Pip-Boy به نواختن ویولون توسط Agatha گوش بدید .
* نکته : وقتی که Quest کاملا تموم شد شما میتونید اهاش حرف بزنید . اون از شما میخواد که براش چند تا کتاب موسیقی بیارید که محتمل ترین جاها برای این کتاب ها رو بهتون میگم :

1. Arlington Library
2. Roosevelt’s Academy
3. National Archives
4. Statesman Hotel
5. Vault 92 ( همونجایی که Violin رو پیدا کردید )

Agatha در قبال این کتاب ها یه تفنگ عالی به اسم BlackHawk جیزه میده .,,Trouble on the Homefront,* این Quest زمانی آغاز می شود که شما در نزدیکی Vault 101 باشید Pip-Boy خودتون رو باز کنید و به Radio برید و روی 101 Emergency Frequency بروید حرف های Amata رو گوش کنید و به داخل Vault 101 بروید . وضعیت Vault به هم ریخته و شما باید این مشکلات را حل کنید . در بدو ورود با یک نگهبان روبرو میشید که میتونید بگید که شما رو ببره پیش Overseer یا Amata . شما خیلی کارها میتونید بکنید میتونید همه رو بکشید، میتونید Overseer رو بکشید که در این صورت Amata با شما بد میشه و … من پیشنهاد میکنم برید پیش Overseer و او رو راضی کنید که از کار خودش رو برکنار بکنه . بعد برید پیش Amata و همه چیز رو براش توضیح بدید و بعد برای همیشه محل زادگاهتون رو ترک کنید .
* نکته مهم : اگر اوایل بازی Bobblehead رو برنداشتید حتما الن از جایی که Amata هست بردارید چون وقتی از Vault 101 خارج بشید دیگه نمیتونید به اونجا برگردید .

,Reilly’s Rangers,شما باید این Quest رو از Reily که توی Underworld هست بگیرید . او در Underworld در Chop Shop هست به اونجا برید و به دکتر بگید که او رو درمان کنه با اوحرف بزنید و بهش بگید که کمکش میکنید . حالا شما باید برید پیش یاران Reilly که در حال جنگ با Super Mutant ها هستند برید . به Reilly’s rangers compound بروید در واقع مقصد اصلی اینجا نیست ولی برای اتمام Quest یه سر به اینجا بزنید Super Mutant ها رو بکشید و تمام اتاق ها رو بگردید و Item ها رو بردارید و از اونجا به Our Lady of Hope hospital برید . توی راه یه Fussion Battery بردارید چون برای اتمام Quest نیازت میشه حالا از روی پل و ساختمان روبرویی و از اونجا به پشت بام برید شما تیم Reilly رو پیدا کردید Battery رو به Repair تیم بدید تا آسانسور رو درست کنه حالا به همراه تیم به Reilly’s rangers compound که قبلا رفته بودید برید و با Reilly لاقات کنید و جایزه خودتون رو انتخاب کنید .,Fallout 3 را می توان یکی از سه RPG برتر نسل حاضر خواند، عنوانی که اگرچه اصالت سری Fallout را آن طور که باید و شاید حفظ نکرد اما نوید یک RPG تمام عیار را برای طفرداران این سبک داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا