مقالاتمقاله های ویژه

Tehran Game Convention 2017؛ رویدادی برای شناساندن صنعت گیم ایران

بخش بیزینس و تولید

Keith Fuller

حاصل ۲۰ سال حضور کیت فولر در صنعت گیم، مشارکت در ساخت 12 عنوان AAA به عنوان برنامه نویس، تهیه کننده و مدیر طراحی بوده است. اکنون در شرکت خود، Fuller Game Production، ایشان در زمینه مدیریت، پروسه تولید و رهبری به سایر استدیوها کمک می‌کند. همچنین او نویسنده کتاب Beyond Critical، در رابطه با نحوه ارتقا رهبری در توسعه بازی‌های رایانه ای است. او در مورد وظایف و مسئولیت‌های افراد به عنوان مدیر و رهبر تیم صحبت خواهد کرد.

Karol Zajaczkowski

در طی ۱۰ سال حضور در صنعت بازی Karol Zajaczkowski بر روی بخش کمپین بازی‌هایی مانند The Witcher،The Witcher 2، This War of Mine و Frostpunk کار کرده است. موضوع مورد بحث ایشان در اجلاس تهران نحوه خلق بخش کمپین تاثیرگذار که بتواند مخاطب را مجذوب خود کند خواهد بود.

Ben Kuchera

بن کوچرا نزدیک به یک دهه در مطبوعات مرتبط با صنعت بازی از جمله Ars Technica، Penny Arcade و Polygon کار کرده است. موضوع مورد بحث ایشان در TGC 2017، نحوه بهره بردن از رسانه‌های صنعت گیم به منظور معرفی و افزایش شهرت عناوین مختلف خواهد بود.

Baris Ozistek

ایشان مدیر اجرایی ارشد Netmarble در اروپا، خاورمیانه و افریقا از سال 2011 بوده و هم اینک رییس فدراسیون بازی‌های دیجیتالی ترکیه است. موضوع موردبحث ایشان در کنفرانس تهران نحوه ساخت عناوین با کیفیت برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

Caglar Eger

عضوی از استدیوهای Goodgame از سال 2012؛ جایی که وی مسئول تجزیه ‌و تحلیل پتانسیل بازارهای نوظهور مانند کشور ترکیه است. همچنین تخصص اصلی ایشان در رابطه با بازارهایی مانند چین است. در کنار این مورد ایشان مسئول همکاری  با App Store و Google Store نیز هست. موضوعی که ایشان در اجلاس تهران ر مورد آن صحبت خواهد کرد اهداف و انتظارات ناشرها از عناوین مختلف خواهد بود.

Paul Trowe

با ۳۰ سال سابقه حضور در صنعت گیم، پاول ترو سابقه حضور در شرکت‌هایی چون آتاری و اکتیویژن و همچنین همکاری با   Sierra Onlineرا در کارنامه خود دارد. نحوه تامین بودجه مورد نیاز برای عناوین مختلف موضوع اصلی صحبت‌های او در همایش امسال را تشکیل خواهد داد.

Robert Pontow

رابرت پانتو از سال 2009 و در کشور ژاپن وارد دنیایی بازی‌های رایانه‌ای شد. او درک عمیقی از مخاطبان ژاپنی و غربی دارد و از دانش خود در بازاریابی و برای کمک به ورود عناوین مختلف به بازار ژاپن استفاده می‌کند. در حال حاضر او مسئول انتشار و توسعه کسب ‌وکار در Active Gaming Media، بزرگ‌ترین ناشر بازی‌های مستقل در کشور ژاپن است. موضوع مورد بحث ایشان در اجلاس تهران اهداف و انتظارات ناشرها از عناوین مختلف خواهد بود.

Nikola Cavic

مدیر توسعه کسب ‌و کار در Nordeus که از سال 2012 به این کمپانی پیوسته و در حال حاضر نقش اصلی را در توسعه روابط بین‌الملل ایفا می‌کند. او رهبر گروه توسعه کسب‌ وکار و مسئول کل گروه گسترش جهانی، مشارکت استراتژیک، مجوز IP و کسب درآمدهای تبلیغاتی است. همچنین او موفق به دریافت مدرک بین‌المللی کسب ‌وکار با درجه M.S از دانشگاه Reykjavik شده است. موضوع مورد بحث کاویچ در همایش تهران چگونگی بالا بردن ترند (Trend) برنامه‌‌ها در app store به منظور بهتر دیده شدن آن‌ها است.

Chris Natsuume

کریس ناتسومه از سال 1994 در حال ساخت بازی‌های مختلف برای کنسول‌ها، موبایل‌ها و رایانه‌های شخصی است. او در حال حاضر کارگردان ایده پرداز و بنیان‌گذار Boomzap Entertainment، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مستقل در عرصه ساخت بازی‌های کژوال (Casual) است. موضوع مورد بحث ایشان در اجلاس تهران چگونگی احیا و بازتعریف صنعت گیم توسط عناوین مستقل خواهد بود.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا