مقالاتمقاله های ویژه

Tehran Game Convention 2017؛ رویدادی برای شناساندن صنعت گیم ایران

بخش تکنولوژی و برنامه نویسی

Tony Albrecht

۲۰ سال کار در استدیو های کوچک و بزرگ مختلف تجربه زیادی را برای تونی آلبرچ به همراه آورده است. تونی آلبرچ از مهندسین ارشد استدیو Riot Games (خالق عنوان Leauge of Legends که قریب به ده سال است قشر عظیم و قابل توجهی از PC گیمرها را به خود مشغول کرده است) و مشاور فنی Sony Interactive Entertainment است که سابقه کار بر روی عناوین بزرگ و کوچک برای پلتفرم های مختلف را دارد. تاثیر نحوه طراحی کدها و آرایش داده‌ها و بررسی تعدادی از مشکلات برنامه نویسی شی گرا، از مواردی خواهد بود که تونی آلبرچ در رابطه با آن‌ها توضیح خواهد داد.

Christophe Riccio

برنامه نویس گرافیک  و مسئول رندرینگ سطح پایین در شرکت Unity. وی وظیفه توسعه بخشی از انجین ساخته شده توسط این شرکت را دارد. پیش از پیوستن به یونیتی، کریستوف ریچی در Imagination Technologies به کار بر روی GPU های PowerVR مشغول به کار بوده است. همچنین وی سابقه کار بر روی Pre-visualization هم زمان در e-on software را نیز در کارنامه خود می‌بیند. علاوه بر این موارد وی یکی از اعضای فعال کامیونیتی OpenGL است که فعالیت‌های مختلفی از جمله تهیه سمپل‌های مختلف که بخشی از SDK رسمی OpenGL هستند را نیز انجام داده است. بررسی نحوه ارتقا گرافیک در عناوین عرضه شده برای پلتفرم‌های مختلف، معرفی راهکارهایی مانند رندرینگ خطی و… از مواردی است که توسط وی در TGC 2017 ارایه خواهد شد.

Sylvain Cunzi

ایجاد زیر ساخت تکنیکی لازم برای عناوین رایگان (Free to Play) در پلتفرم گوشی‌های هوشمند، مانند نحوه جلوگیری از تقلب توسط بازیکنان، مبحث اصلی صحبت‌های این کارمند سابق Rovio خواهد بود. کارمند کنونی Next Games در طی سال‌های فعالیت خود به عنوان برنامه نویس، تجارب مختلفی را کسب کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به کار بر روی میان افزارها و همچنین عناوین Nintendo DS اشاره کرد.

 Mike Acton

سال هاست که اینسومنیاک گیمز با خلق عناوین بی نظیر گیمرها را به وجد آورده است. بازی‌هایی چون Ratchet & Clank، Resistance و the Dragon  Spyro که هر کدام در زمان عرضه توانستند افراد زیادی را مجذوب خود کنند.

 در TGC امسال مایک اکتون، کارگردان انجین استدیو اینسومنیاک، در رابطه با حل مشکلات برنامه نویسان انجین صحبت‌هایی را ارایه خواهد داد. فردی که با 20 سال سابقه در صنعت گیم تجربه بسیاری اندوخته است و معتقد است که تیم انجین استدیو اینسومنیاک از بهترین تیم‌های حال حاضر صنعت گیم است.

Behrang Khoshnood

بهرنگ خشنود  به عنوان یکی از کارمندان یوبی سافت، وظیفه توسعه Backend Services  را بر عهده دارد. امری که با سابقه ۱۲ ساله اش، تخصص اصلی وی به شمار می‌رود. به عقیده او امروزه بخش مالتی پلیر و آنلاین قسمتی جداناشدنی از بازی‌ها هستند زیرا به واسطه بخش آنلاین، گیمرها یک جامعه و کامیونیتی را حول محور عناوین مورد علاقه خود شکل می‌دهند. صحبت‌های او پیرامون میکرو سرویس‌ها، استفاده آن‌ها در بازی‌های یوبی سافت و تغییرات ایجاد شده به واسطه آن‌ها خواهد بود.

Peter Walsh

15 سال است که پیتر والش به عنوان مهندس کامپیوتر و کارگردان تکنیکی بر روی عناوین مختلفی از جمله سری بازی‌های هری پاتر، Crackdown، Medal of Honor و… در کمپانی‌هایی چون مایکروسافت، سونی، EA و… کار کرده است. او هم اکنون نیز به عنوان رییس دپارتمان Vancouver Film School مشغول به کار است. بررسی ساخت و توسعه عناوین AAA از جنبه‌های مختلف، موضوع اصلی صحبت‌های او در همایش گیم تهران در سال جاری است.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5برگهٔ بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا