مقالات
موضوعات داغ

آیا فصل 9 بازی Fortnite بهترین فصل آن تا به حال است؟

انتظارات و سوالات از فصل جدید

تا عرضه فصل نهم بازی Fortnite (فورتنایت) چند هفته‌ای بیشتر باقی نمانده است، فصل جدیدی که قرار است بهمراه بتل پس کاملا متفاوت، پوشش‌های متفاوت، تغییرات بزرگ در نقشه بازی، ابزارهای جدید برای بخش Creative و همچنین اصرارهای 3 ماه بی وقفه به تیم استدیو Epic برای اینکه حالت Team Rumble را بعنوان یکی از بخش‌های ثابت بازی قرار دهند، باشد. چه چیزی می‌توانم بگویم وقتی مثل مخاطبان دیگر حوصله ساخت و ساز ندارم؟

فصل جدید قرار است پر باشد از مراسم‌های جالب داخل بازی و چیزهای باحال دیگر، پس تا زمانی که به تاریخ عرضه فصل جدید نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، من سعی خود را کرده‌ام که تمام چیزهای تایید شده فصل نهم را بهمراه کمی از انتظارات معقول خودم در اینجا بیاورم.

فصل نهم فورتنایت چه زمانی آغاز می‌شود؟

تا پایان چالش‌های هفتگی فصل هشتم چند هفته‌ای بیشتر باقی نمانده است پس طبق انتظار فصل جدید در تاریخ نهم ماه می مطابق نوزدهم اردیبهشت شروع خواهد شد.

قیمت بتل پس فصل نهم Fortnite چقدر خواهد بود؟

طبق معمول 950 وی باکس یا همان حدود 10 دلار خواهد بود.

بازی Fortnite

چه انتظاراتی می‌توانیم از تغییرات نقشه بازی داشته باشیم؟

با توجه به محل‌های فرود عجیب و غریب و متنوع فصل قبل می‌توان توقع خلاقیت‌های کاملا جدیدی در این فصل برای این قابلیت داشت. با توجه به نشانه‌ها و سرنخ‌هایی که از فصل نهم تا بحال منتشر شده این فصل قرار است تم روباتی و آینده نگری داشته باشد پس توقع فضایی مکانیکی و آهنی در سراسر نقشه داشته باشید.

از زمانی که فصل‌های هفتم و هشتم به نقشه بازی فضایی متقارن و تم پذیر دادند، از کوه‌های یخی تا قله‌های آتشین و فوران زده، من انتظار دارم که در قسمت های مرکزی و جنوب شرق نقشه اتفاقات جالبی رخ دهد. برخی از تئوری‌های بین طرفداران این مسئله مطرح شده است که در قسمت Dusty Divot نقشه مواد مذاب فوران خواهد کرد و ایفا کننده نقش اصلی خواهد بود هرچند انتظار دارم در قسمت Salty Springs هم که از زمان وجودیت Fortnite تا بحال دست نخورده باقی مانده است تغییرات بزرگ و جالبی ببینیم.

کدام یک سخت‌تر است: به پایان رساندن بازی‌های Dark Souls یا برنده شدن در Fortnite؟

جواب قطعی ندارم جز اینکه انقدری که از یک بازیکن با پوشش بازیکن‌های فوتبال در فورتنایت می‌ترسم از هیچکدوم از غول‌های سری بازی Dark Souls نترسیده‌ام.

بازی Fortnite

تم فصل نهم فورتنایت چه چیزی خواهد بود؟

روبات‌ها؟ آینده؟ شاید قلمرویی هلوگرافیک که کم‌کم شروع می‌شود و سپس سر از دنیای واقعی(مصنوعی؟!) نقشه بازی فورتنایت در می‌آوریم. هرچند تا بحال در صفحات رسمی بازی در شبکه‌های مجازی از جملات:

«آینده‌ای نامعلوم.» و «آینده‌ای روشن» استفاده شده است که تقریبا تئوری‌ها را تایید می‌کند.

تا آن زمان فعلا تمرکزتان بر روی تیزرهای رسمی و نمایش‌های رسمی بازی در اینترنت و شبکه‌های مجازی باشد.

خبری از وسایل نقلیه جدید خواهد بود؟

در حال حاضر غیرممکن است چیزی بتوان گفت. در گذشته تلاش‌های زیادی کردم تا حدس بزنم و به شکل سختی ناموفق بودم. از آخرین باری که وسیله نقلیه یک توپ بزرگ همسترها (نوعی موش) بوده است، می‌توانم بگویم که هرچیزی می‌تواند اتفاق بیوفتد. الان هم یک حدس عجیب می‌زنم!: میله جامپینگ(پرشی)! چرا؟ چرا که نه؟!

چه چیزهایی به بخش Creative اضافه خواهد شد؟

این مورد کاملا بستگی به تغییرات جدید محیطی نقشه بازی و همچنین وسایل‌ها و ابزارهایی که با فصل نهم به بازی اضافه می‌شوند، دارد. با توجه به فصل‌های اکثر این وسایل و تجهیزات به بخش Creative اضافه خواهد شد پس توقع چیزهای کاملا جدید متنوعی می‌توانید با عرضه فصل نهم داشته باشید.

پس تا زمان عرضه فصل نهم، بدرود.

وحید ظهرابی نژاد شیرازی

عاشق بازی‌های ویدویی، کمی عکاس و علاقه مند به نوشتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا