آموزش های کاربردی

آموزش بازیابی رمز اکانت پلی استیشن 4

برای مشاهده ویدیو آموزش بازیابی پسورد اکانت پلی استیشن 4 در یوتوب کلیک کنید.

تمامی اکانت ها از یک ایمیل آدرس برای ورود یا Sign in استفاده می‌کنند، در واقع نام کاربری شما همان ایمیل آدرس شماست. بنابراین دسترسی همیشگی به آن ایمیل آدرس ضروری است، زیرا ریست کردن پسورد به وسیله آن ایمیل انجام می‌شود و اطلاعات به همان آدرس ارسال خواهند شد.

اگر به ایمیل آدرس اکانت خودتان دسترسی ندارید در قدم اول باید آن آدرس را تغییر دهید، برای این کار در کنسول پلی استیشن 4 به قسمت:

Settings> Account Management> Account Information رفته و گزینه Select Sign In email Address را انتخاب کنید. یک ایمیل آدرس صحیح که به آن دسترسی دارید را وارد کنید و سپس کلید Confirm را فشار دهید.

تغییر ایمیل آدرس از طریق سایت پلی استیشن هم امکان پذیر است، برای این‌کار به آدرس PlayStation.com/account بروید و وارد اکانت خود شوید. منویی که گوشه بالایی سمت راست قرار گرفته رو باز کنید و گزینه اکانت را انتخاب کنید. وارد قسمت Account Details بشوید و identity را انتخاب کنید. در این صفحه کلید edit  را فشار دهید.

مطالب مرتبط:

در قسمت Sign in ID E-mail Address  آدرس ایمیل جدید خودتان را وارد کنید و در نهایت کلید Save  را فشار دهید. اگر در زمان ورود با خطا مواجه می‌شوید، مطمئن شوید که ایمیل آدرس و پسورد را به صورت صحیح وارد کرده‌اید.

برای ریست کردن پسورد خود از طریق پلی استیشن 4، وارد قسمت Settings> Account Management  شده و  Sign In را انتخاب کنید.

در این صفحه گزینه forgot your password را انتخاب کنید و یا کلید مثلث را فشار دهید. در قسمت Sign In ID ایمیل آدرس خود را وارد کنید و کلید Next را فشار دهید.

تغییر پسورد از طریق سایت پلی استیشن هم امکان پذیر است، برای این‌کار به آدرس www.PlayStation.com/account بروید و گزینه Trouble sign in را انتخاب و سپس روی change your password کلیک کنید.

بعد از انجام تمامی این روش ها ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که ادامه مراحل ریست کردن پسورد در آن ها اعلام شده.

قبل از انتخاب پسورد جدید باید هویت خود را تایید کنید که این کار به 3 صورت قابل انجام است.

اولین راه به واسطه تاریخ تولد خودتان است که در زمان ساخت PSN اکانت ثبت کرده‌اید. اگر تاریخ صحیح را وارد کرده باشید یادآوری آن بسیار راحت خواهد بود. داخل ایمیلی که دریافت می‌کنید، لینکی وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن به صفحه تایید هویت منتقل خواهید شد. سپس با وارد کردن تاریخ تولد پسورد شما بازیابی (ریست) خواهد شد.

روش دوم ریست کردن پسورد پاسخ به سوال امنیتی است. البته اگر از قبل این گزینه را فعال کرده باشید. برای این کار روی لینک داخل ایمیلی که دریافت کرده‌اید کلیک کنید تا به صفحه تایید هویت منتقل شوید. با انتخاب گزینه Security Question مراحل را دنبال کنید تا پسورد ریست شود. ویدئوی آموزشی فعال کردن سوال و جواب امنیتی را میتونید در همین بخش پیدا کنید.

اگر به PSN اکانت خودتان از قبل شماره تلفن اضافه کرده باشید، می‌توانید از طریق این شماره هویت خودتان را تایید و پسورد را ریست کنید. داخل ایمیلی که دریافت می‌کنید یک لینک وجود دارد که با کلیک کردن روی آن به صفحه تایید هویت منتقل خواهید شد. با وارد کردن شماره تلفن، کدی را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد که با وارد کردن آن پسورد شما ریست خواهد شد.

اگر از قبل شماره موبایلی را به اکانت خودتان اضافه نکرده‌اید باید از طریق گزینه تایید 2 مرحله‌ای یا 2-setp Verification اقدام کنید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا