آموزش های کاربردی

وارزون موبایل | همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل بالاخره در تاریخ 21 مارچ 2024 عرضه شد و از همان ابتدا با استقبال خوبی همراه شد. بازی که سعی کرده تمام قابلیت‌های وارزون اصلی را روی موبایل پیاده سازی کرده و تقریبا می‌توان گفت که در این مسیر کار خود را با موفقیت انجام داده. در حال حاضر کالاف دیوتی وارزون موبایل برای اندروید و iOS به شکل رایگان منتشر شده و آن را می‌توان از گوگل‌پلی و اپ استور دانلود کرد. بازی که به شکل همزمان با کالاف دیوتی موبایل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و از نظر گیم‌پلی و پک‌های خریداری شده با دیگر عنوان موفق اکتیویژن متفاوت است. در اینجا عملا شما هر آن چیزی که روی کالاف دیوتی وارزون اصلی یا کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 خریداری یا آزاد کرده‌اید را در دسترس دارید و فعالیت خودتان را می‌توانید بدون هیچ وقفه‌ای دنبال کنید. در ادامه سعی کرده‌ایم تمامی قابلیت‌ها و جزئیات کالاف دیوتی وارزون موبایل را مورد بررسی قرار دهیم و تصویری کلی از آن چیزی که در این بازی پرطرفدار انتظار شما را دارد، ترسیم کنیم. به این نکته هم توجه داشته باشید که به جز وارزون و بتل رویال که روی این نسخه در دسترس است، شما می‌توانید حالت چند نفره کال اف دیوتی وارزون موبایل را هم تجربه کرده و حتی اسلحه‌های خود را از این طریق ارتقا دهید.

جزیره Rebirth در کالاف وارزون

Rebirth Island بازسازی آلکاتراز از مود Blackout از کالاف دیوتی بلک آپس 4 است که برای نسخه اصلی Call of Duty: Warzone ساخته شده و حالا از آن در کالاف دیوتی وارزون موبایل استفاده شده که تجربه ای حماسی از حالت بتل رویال و ترکیبی از یک بازی چند نفره و نقشه بزرگ را ارائه می‌کند. یکی از پرطرفدارترین نقشه‌های بتل رویال ساخته شده برای وارزون که هنوز هم مخاطب‌های بسیاری دارد.

نقشه Verdansk در کال اف دیوتی وارزون موبایل

نقشه افسانه‌ای وردانسک به شکل کلاسیک خود در کالاف دیوتی وارزون موبایل در دسترس قرار گرفته. این نقشه بر اساس نسخه اصلی بازی Call of Duty: Warzone (2019) و دقیقاً همانطور که به یادش دارید است و شامل محله‌هایی همچون ایستگاه تلویزیونی. زمین‌های کشاورزی، استادیوم، بخش مرکزی شهر، ایستگاه قطار، زندان، پایگاه نظامی فروشگاه SuperStore و… است. بنابراین برای مبارزه در مناطق شهری و جنگی آماده باشید.

نقشه Verdansk در کال اف دیوتی وارزون موبایل

بازی Call of Duty: Warzone Mobile از چند بازیکن پشتیبانی می کند؟

مسابقه از 120 بازیکن در حالت بتل رویال پشتیبانی می کند و سیستم خودکار بازی تا حد امکان شما را با سایر بازیکنان واقعی در یک نقشه قرار میدهد.

آیا کالاف دیوتی وارزون موبایل از ربات به عنوان بازیکن استفاده میکند؟

سیستم Matchmaking بازی شما را با بازیکنان واقعی وارد مسابقه میکند و تعداد بازیکنان بر اساس نقشه و Mode متفاوت خواهد بود.

آیا کالاف دیوتی وارزون موبایل از تقلب در بازی جلوگیری میکند؟ در واقع آنتی چیت دارد؟

دقیقا مشابه Call of Duty در کامپیوتر و یا کنسول‌ها، بازی Call of Duty: Warzone Mobile از آنتی چیت RICOCHET استفاده میکند تا از تقلب بازیکنان جلوگیری کند.

کالاف دیوتی وارزون موبایل روی چه گوشی هایی اجرا می شود؟

اندروید: تلفن همراه شما باید حداقل GPU و یا همان کارت گرافیک Adreno 618  به همراه 4 گیگبایت رم و یا حافظه داشته باشد.

IOS: تلفن همراه شما باید از نسخه IOS 16 و یا بالاتر استفاده کند. میزان رم و یا حافظه مورد نیاز 3 گیگ است. (به جز آیفون 8)

حجم دانلود بازی کال اف دیوتی وارزون موبایل چقدر است؟

حداقل حجم دانلود با توجه به نوع پلتفرم متفاوت است، اما به طور کلی دانلود اولیه 3 گیگابایت خواهد بود.

کالاف دیوتی موبایل چقدر اینترنت مصرف میکند؟

به طور متوسط کالاف دیوتی وارزون موبایل هر ساعت 175 مگ از اینترنت شما را مصرف میکند. در واقع به ازای هر 5 ساعت بازی حدود 1 گیگابایت از بسته اینترنت شما مصرف خواهد شد.

 

نمادهای مختلف در Call of Duty: Warzone Mobile به چه معنا هستند؟

به دلیل به اشتراک گذاری پیشرفت های شما در بازی با عناوین 3 Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty®: Warzone مهم است که بدانید چه مواردی همچون سلاح ها و بسته های فروشگاهی که در بین عناوین یاد شده به اشتراک گذاشته می شوند مختص کدام بازی هستند. برای این منظور نشان ها  و تگ هایی در نظر گرفته شده تا تفاوت نوع محتوایی که مشاهده میکنید مشخص باشد.

نمادهای مختلف در Call of Duty: Warzone Mobile

ایونت های درون بازی کال اف وارزون موبایل چیست؟

با مراجعه به تب رویدادها (Events)، آخرین رویدادهای بازی که به صورت هفتگی انجام میشوند را دنبال کنید. توضیحات هر رویداد شامل اطلاعات تاکتیکی و همچنین پاداش هایی است که پس از به اتمام رساندن آن رویداد به دست خواهید آورد.

 چطوری امتیاز ایونت های کالاف دیوتی وارزون موبایل رو بدست بیاریم؟

هر رویداد Call of Duty: Warzone Mobile شامل اقدامات مختلفی است که برای کسب امتیاز آن رویداد باید انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از بخش “اطلاعات ایونت” در هر رویداد دیدن کنید.

فروشگاه ایونت کالاف وارزون موبایل چیست؟

فروشگاه ایونت کالاف دیوتی وارزون موبایل دارای جدیدترین جوایز رایگان بازی است. برای کسب نشان (Badge)، ایونت ها یا همان رویدادها را بازی کنید و از آن نشان‌ها برای باز کردن پاداش‌ها استفاده کنید. جایزه ها پس از مدت زمان مشخصی که با تایمر شمارش معکوس نشان داده شده است، منقضی می‌شوند.

نشان (Badge) در کالاف دیونی وارزون موبایل چیست؟

اگر ایونت های مشخص شده در کال اف دیوتی موبایل وارزون رو بازی کنید و موفق به اتمام آن ها شوید نشان هایی دریافت میکنید که از آن ها میتوانید برای باز کردن جوایز موجود در Event Store استفاده کنید.

نقشه های همراه با محدودیت زمانی در کالاف وارزون موبایل چیست؟

پلی لیست ها معمولا به صورت چرخشی تغییر میکنند و در هر فصل امکان معرفی نقشه های جدید وجود دارد. حتما این پلی لیست ها را بازی کنید چون برای مدت محدودی در دسترس هستند.

بتل پس کال آف دیوتی وارزون موبایل

بتل پس کالاف دیوتی وارزون موبایل بیش از 100 جایزه قابل بازگشایی و همچنین 1400 امتیاز COD قابل کسب را به همراه جوایز اصلی وارزون موبایل ارائه میکند. اکثر این جوایز هم قابل کسب و هم قابل استفاده در سایر عناوین  Call of Duty که از Battle Pass پشتیبانی می‌کنند هستند. علاوه بر این، در صورتی که بتل پس داشته باشید آیتم های رایگان دیگری در اختیار شما قرار میگیرد.

پکBlack Cell چیست؟

Call of Duty: Warzone Mobile Black Cell شامل هر دو مجموعه امتیازات قبلی بتل پس، 18 پاداش منحصربه‌فرد، یک بسته اپراتور با طرح جایزه اصلی Call of Duty: Warzone Mobile و موارد دیگر است. اکثر این جوایز هم قابل کسب و هم قابل استفاده در سایر عناوین Call of Duty که از Battle Pass پشتیبانی می کنند هستند.

چه نقشه هایی در کالاف دیوتی وارزون موبایل موجود است؟

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل دارای بسیاری از نقشه های کلاسیک Call of Duty مانند Verdansk، Rebirth Island، Shipment و Shoot House است. در طول زمان نقشه های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد.

امتیازات سی پی Call of Duty (COD) چیست؟

Call of Duty Points (CP) واحد پولی درون بازی است که می توان از آن برای خرید باندل و Battle Pass استفاده کرد.

آیا Call of Duty Points (CP) در سایر بازی های کالاف دیوتی به اشتراک گذاشته می شود؟

بله، سی پی یا امتیازات کال اف دیوتی وارزون موبایل در iOS و اندروید به اشتراک گذاشته می شود. اما در کنسول و کامپیوتر  به اشتراک گذاشته نمی شود. این بدان معناست که اگر در iOS و PC بازی می‌کنید، با استفاده از یک حساب Call of Duty، نمی‌توانید موجودی CP خود را بین این دو پلتفرم به اشتراک بگذارید.

سی پی کالاف دیوتی

سکه های آرسنال در کالاف دیوتی وارزون موبایل چیست؟

سکه های آرسنال فقط در Call of Duty: Warzone Mobile و با ارتقاء سطح (تا سطح 55)، تکمیل چالش های روزانه و شرکت در رویدادها به دست می آیند. تعداد کل سکه هایی که به دست آورده اید در گوشه سمت راست بالای منوی فروشگاه Arsenal نشان داده میشود. در این قسمت، می‌توانید از فهرستی از سلاح ها را بر اساس محتوایی که هنوز قفل آن را باز نکرده‌اید، انتخاب کنید.

آیا امکان انجام بازی کالاف وارزون موبایل با کنترلر (دسته) وجود دارد؟

اگر کال اف دیوتی را روی کنسول یا کامپیوتر با کنترلر بازی می کنید و می خواهید با تنظیمات فعلی خود مطابقت داشته باشد، کال اف دیوتی وارزون موبایل این اجاره را به شما میدهد تا با مدلهای مختلفی از کنترلرهای بلوتوثی بازی کنید.

آیا در کالاف دیوتی وارزون موبایل با افرادی که از کنترلر استفاده میکنند بازی میکنیم؟

در حال حاضر بازیکنانی که از کنترلر استفاده میکنند با همدیگر مچ خواهند شد. اما همانطور که بازی در حال تکامل است این امکان وجود دارد که تغییراتی در نحوه مچ شدن بازیکنانی که از کنترلرهای رایج و یا بازیکن های موبایل که به واسطه تاچ کردن صفحه به انجام بازی می پردازند به وجود بیایید.

آیا میتوان تنظیمات گرافیکی بازی ندای وظیفه وارزون موبایل را تغییر داد؟

بله، میتوانید گرافیک بازی خود را بر اساس دستگاه تلفن همراهی که استفاده می کنید تنظیم کنید. عملکرد را بر اساس نرخ فریم یا باتری خود تغییر دهید و تأیید کنید که مایلید با توجه به بسته اینترنتی خود بازی را با وضوح بالا (High Resolution) انجام دهید. همچنین می توانید FOV (field of view) خود را در بازی در قسمت تنظیمات گرافیکی تغییر دهید.

تنظیمات گرافیک کال اف دیوتی وارزون موبایل

آیا بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل از حالت کراس پلی (Crossplay) پشتیبانی میکند؟

بازی از حالت کراس پلی فقط بین بازیکن هایی که از سیستم عامل های iOS و اندروید استفاده میکنند پشتیبانی میکند. در واقع قابلیت کراس پلی در کال اف دیوتی وارزون موبایل تنها بین دارندگان تلفن های همراه وجود دارد.

باندل های اصلی ندای وظیفه وارزون موبایل

بسته‌های اصلی بازی ندای وظیفه وارزون موبایل دارای مواردی هستند که در حال حاضر فقط در Warzone Mobile قابل استفاده هستند. این آیتم ها در بازی با برچسب “طراحی شده برای WZM” مشاهده میشوند.

عبارت Cross Progressing در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل چیست؟

بازیکن های وارزون موبایل، بتل پس و همچنین ارتقا مربوط به سلاح ها با عناوین کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 و کالاف دیوتی وارزون سینک شده‌ اند. همچنین سلاح ها، اپراتورها و سایر موارد با برچسب “Connected” در هر سه عنوان موجود هستند.

چه مواردی بین سایر عناوین کالاف دیوتی مشترک نیست؟

تمامی باندل های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در حال حاضر با Call of Duty: Modern Warfare III  و Call of Duty: Warzone مشترک نیستند.

چگونه می توانم با حساب کاربری  Xbox، Playstation، Battlenet یا Steam خود وارد  کالاف دیوتی وارزون موبایل بشوم؟

اگر قبلاً Call of Duty را در پلی استیشن، ایکس باکس، بتل نت و یا استیم بازی کرده‌اید و با استفاده از گزینه‌های احراز هویت آن‌ها به پروفایل Call of Duty Activision خود لاگین کرده‌اید، مطمئن شوید که وارد صفحه پروفایل خود در وب‌سایت Call of Duty شده‌اید. سپس دستورالعمل ها را با ورود به سیستم و وارد کردن رمز عبور برای شناسه Call of Duty Activision (حساب ATVI) خود دنبال کنید. سپس از این جزئیات برای ورود به Call of Duty: Warzone Mobile استفاده کنید.

برای عیب یابی باری کال اف دیوتی وارزون موبایل چه کار کنم؟

گزینه Help داخل بازی برای همین موضوع در نظر گرفته شده است اما از طریق بخش پشتیبانی وب سایت اکتیویژن هم میتواند مشکلات خود رو مطرح کنید و یا در قسمت کامنت های این مطلب سوال خود را مطرح کنید.

https://support.activision.com/warzone-mobile/

چگونه پسورد بازی کال اف دیوتی وارزون موبایل را بازیابی کنم؟

اگر با رمز عبور خود با مشکل مواجه شدید، به صفحه اصلی ورود Activision بروید و از گزینه فراموشی رمز عبود و یا Forget Password استفاده کنید تا کلمه عبور جدید به ایمیل آدرسی که با آن در بازی ثبت نام کرده‌اید ارسال شود.

https://s.activision.com/activision/login

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا