مقاله های ویژه

معرفی شخصیت های بازی Uncharted 2 : Among Thieves

دیگه از تکرار مکررات خسته شدم ، از گفتن جمله ای که این چند روز خیلی تکرارش کردم ، از اینکه بگم کم کم داریم به زمان عرضه بازی Uncharted 2 نزدیک میشیم .
برای همین تصمیم گرفتم بیوگرافی شخصیت های بازی رو تقدیم همه منتظران ، عاشقان و دوستداران این بازی میکنم ، از صمیم قلب امیدوارم که مورد توجه تک تکتون قرار بگیره .
Uncharted 2 Among Thieves ادامه کنجکاوی های Nathan Drake است ، جوینده گنجی که همواره در معرض خطر قاچاقیان عتیقهجات و گنج ها بوده ، این بار نیز او در سرزمین های نپال به دنبال گنج های ناشناخته ای می رود که در پی آن دشمنان خطرناک تر از Nathan نیز رفته اند .
در این مقاله بیوگرافی هر چند مختصر از شخصیت های بازی رو تقدیمتون میکنم .
لازم به ذکر که Uncharted 2 : Among Thieves ساخته استدیو Naughty Dog است که نشر بازی بر عهده Sony Computer & Enterteinment خواهد بود . 

Nathan Drake 

nathan_drake

او به عنوان یک گنج یاب امروزی با انواع جویندگان گنج ، دزدان دریایی ، قاچاقچیان و یاغی ها مبارزه می کند .
این که او یک نسل از Sir Francis Drake ، جوینده و دریانورد در قرن 16 میلادی باشد یا نباشد دیگر مهم نیست ، چیزی که مهم است ، به دور از اصل و نصب او تخیل و توانایی های وصف ناپذیر وی در جستجو و کاوش است .
اگر چه او باهوش و تحصیل کرده است ، ناگهان خود را در میان افراد خطرناک که در بازار سیاه رفت و امد داشتند و سعی در فروش تابلو های گران قیمت دارند می یابد .
اینجاست که او درگیر عقل و غلاقه خویش می شود ، دل او که همواره بر کنجکاوی تاکید می کند و عقلی که برخورد با انسان های خطرناک را منع میکند .

Elena Fisher

elena_fisher

و همکار سابق Drake است ، از وقتی که در رشته خبرنگاری از دانشگاه فارق التحصیل شد ، همواره خود را در خطر و در جنگ با جویندگان گنج دیده است .
او هم به اندازه دریک سرسخت است و هم به اندازه او مصمم به کنجکاوی ، میتوان او را بزرگترین شانس و بزرگترین اشتباه Drake نامید .

Chloe Frazer

chloe_frazer

او را میتوان همکار کنونی Drake نامید ، همکاری که با Drake رابطه عاشقانه نیز دارد . او به همان مقدار که جنگنده و سخت کوش است به همان مقدار زیباست . او در کار با تفنگ و جنگ تن به تن بسیار ماهر است ، Drake به او اعتماد زیادی دارد اما Chaloe دارای شخصیتی غیر قابل پیش بینیست .

 Harry Flynn

harry_flynn

دوست دیرینه Drake ، او نیز همراه با Drake به مبارزه در دنیای سیاه قاچاقچیان گنج میپردازد ، او نیز در جستوجوی گنج است ولی هرگز به اندازه او با جرئت نیست .
او هر گونه شغلی را که در آن سود خوبی باشید بدون در نظر گرفتن عواقب آن میپذیرد . 

Victor Sullivan

victor_sullivan

او شخصیتی فراتر از زندگیش دارد ، او نیز یار و همکار Drake در جستجوهای اوست و میتوان او را نزدیک به یه پدر دانست ، کسی که شخصیت پدرانه در او موج میزند .
او دریانورد ، جوینده گنج و ماجراجوست و درباره بازار غیر قانونی تجارت اشیای باستانی اطلاعات زیادی دارد .

Zoran Lazarevic

zoran_lazarevic

او رهبر یک گروه شبه نظامیست ، رهبری که برای قتل ها و خرابکاری های که انجام داده معروف شده است ، گمان میشد او در یک بمب گذاری مرده است ولی او جان سالم به در برد و در Uncharted 2 یکی از اصلی ترین دشمنان Drake و دوستان وی خواهد بود ، فردی که کار را برای Drake بسیار سخت خواهد کرد .

Karl Schäfer

Karl_Sch__fer

او تنها بازمانده از گروهی است که به قصد فتح بلندترین قله جهان ، یعنی هیمالیا به تبت سفر کردند ، او در تبت ماند و زندگی کرد به همین دلیل از تمام جزیات این سرزمین باخبر است .
او در ماجراجویی های Drake در نپال ، اطلاعات حساس و سرنوشت سازی را در اختیار Drake میگذارد .

Tenzin

tenzin

Tenzin در یک روستای دورافتاده در تبت با Drake آشنا می شود و از انجا سفر پر مخاطره وی با Drake آغاز میشود . اوفقط قادر به صحبت کردن زبان تبتی است به همین خاطر اغلب با زبان اشاره با هم ارتباط برقرار میکنند ، البته وی در طول سفر پر پیچ و خم خود با Drake و سایر همکاران وی انگلیسی رو دست و پا شکسته و با لهجه ای جالب می آموزد .
Tenzin را میتوان یکی از شخصیت هایی نامید که نزد Drake بسیار قابل اعتماد است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا