مقاله های ویژه

معرفی شخصیت Jack Krauser

Jack Krauser
سال تولد : 1976
گروه خونی : O
جنسیت : مرد
قد : نامعلوم
نژاد : سفید پوست
شغل : مامور ویژه دولت (در گذشته)، مامور آمبرلا، مزدور و بادی گارد لرد Osmund Saddler.
وضعیت تاهل : مجرد
وضعیت فعلی : احتمالا مرده

   جک کراوزر یکی از شخصیت های تازه وارد به دنیای RE است که در شماره 4 بازی وارد این سری میشود، اما اطلاعات چندانی از او در دسترس نیست. در کنار لیون اس کندی او نیز تلاش میکرد که روزی یک مامور ویژه دولتی باشد، اما 2 سال قبل از ماجرای RE4 او در یک سانحه هلیکوپتر مفقود شد و چنان برنامه ریزی کرده بود که همه فکر کنند مرده است. پس از این جریان او برای Albert Wesker کار کرد و وانمود می کرد که پیرو دستورات Osmund Saddler، رهبر منطقه Los llluminados است.

هدف جک :

در RE4 جک توسط آلبرت وسکر به جزیره Ganados فرستاده می شود تا به فرقه مذهبی که Los llluminados برای خود ساخته بود نفوذ کند و نمونه ای از انگل Las Plagas را بدزدد. تصور می شد که کراوزر با دیگر مامور فرستاده شده وسکر، یعنی Ada Wong همکاری کند، هرچند آن دو حتی همدیگر را ندیده بودند و کراوزر بر این باور بود که ایدا به یک عامل غیرقابل اعتماد است و به زودی به وسکر خیانت خواهد کرد. کراوزر دستور قتل لیون را داشت اما با دخالت ایدا در جریانات درگیری او در این ماموریت شکست خورد (که این کار سوء ذن او را نسبت به ایدا بیشتر کرد). هر چند او در درگیری هایی که داشت جان سالم به در برد اما سر انجام به وسیله ایدا که تمام جزیره را منفجر کرد کشته شد، اما باز هم مواردی پیش آمد که احتمال نجات او از این حادثه را قوت می بخشید. این نکته هم این بود که وقتی بخش Mercrnaries بازی را با کراوزر بازی می کردید در صفحه امتیاز دهی عکسی نشان داده میشود که او در حال پناه گرفتن از انفجار جزیره می باشد.

Boss :

لیون در کل بازی 2 بار با کراوزر رو در رو میشود. برخورد اول بسیار ساده بود و بازیکن تنها می بایست در حین درگیری تن به تن این دو، دکمه هایی که به صورت ترکیبی روی صفحه نشان داده میشد را می زد و شاهد کات سینس هایی از بازی بود.
بعدا لیون برای بار دوم با کراوزر در یک محیط خرابه تقریبا بزرگ وارد جنگی بزرگتر از قبل می شود. تنها کاری که لیون می تواند انجام دهد شلیک به کراوزر است تا او را از خود دور نگه دارد، که درهای بسته را برای ادامه راهش باز کند. بعد از باز کردن در دوم، انگل در بدن کراوزر واکنش نشان داده و دست او تبدیل به یک اسلحه شمشیر مانند بزرگ می شود. دست او کاملا زد گلوله است و می تواند صدمه بزرگی را به بازیکن وارد کند. در این حالت او از دستش به عنوان سپر استفاده میکرد اما همچنان از ناحیه پا آسیب پذیر بود.

krauser1

در پایان مینی گیمی که ایدا وانگ بازیکن اصلی بود او به همان صورتی که با لیون در مرحله دوم وارد جنگ شده بود به عنوان رئیس آخر ظاهر می شود.
در داستان دیگری که به نام Separate Ways که در نسخه های PS2 و Wii موجود بود، ایدا با او بعد از درگیری اش با لیون روبرو می شود و در پایان اعلام می کند که کراوزر کشته شده است و نیز جسدی از او نشان داده می شود.

جک کراوزر در بخش مینی گیم بازی RE4 به نام The Mercenaries (مزدوران) قابل بازی می شد، اگر شما امتیازی 4 ستاره از مرحله Salazar’s Castle می گرفتید.
او در این قسمت بسیار قدرتمند ظاهر می شود. او مجهز به یک تیرکمان و نیز دستی که تبدیل می شود است. او فقط یک بار می تواند با دست تبدیل شده اش حمله کند اما در همین یک بار هم می تواند با یک ضربه دشمنان را از پای در آورد.(حتی مینی باس هایی نظیر Super-Salvador و Garrador).

انتظار میرود با وجود شک و شبهه هایی که از مرگ کراوزر در میان است او در شماره های بعدی نیز ظاهر شود.

موفق باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا