مقالات

نمایشگاه E3 2017 و هر آنچه از آن انتظار داریم

 کنفرانس خبری EA

هرچند کنفرانس خبری EA به اندازه دیگر کنفرانس‌ها مورد انتظار بینندگان نیست و تقریباً هر سال تعدادی بازی مشخص رونمایی می‌شود، اما عناوینی که در این مراسم رونمایی خواهند شد آن‌قدر طرفدار داشته و آن‌قدر بزرگ هستند که شما را قانع کنند تا بیدار بمانید و این مراسم را تماشا کنید. این مراسم در روز شنبه 20 خرداد ساعت 11:30 شب به وقت تهران برگزار خواهد شد. عناوین مورد انتظار در این مراسم به شرح زیر هستند:

Star Wars Battlefront 2

Star Wars Battlefront 2

نسخه دوم بازی پرطرفدار استودیو DICE یعنی Star Wars Battlefront 2 یکی از عناوین مورد انتظار کنفرانس خبری EA در نمایشگاه E3 2017 است. هرچند انتظار می‌رود این عنوان در کنفرانس مایکروسافت هم نمایش داشته باشد، ولی به احتمال بسیار زیاد نمایش کامل و جذاب‌تری را در کنفرانس EA شاهد خواهیم بود.

نسخه جدید Need for Speed

نسخه جدید Need for Speed

یکی دیگر از عناوین مورد انتظار کنفرانس خبری EA نمایش نسخه جدید بازی Need for Speed است. با توجه به اینکه این عنوان در سال 2017 عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود نمایش کاملی از بازی را شاهد باشیم. نمایش گیم پلی بازی، ویژگی‌های آن و تاریخ عرضه این بازی از جمله انتظاراتی است که از بخش نمایش بازی جدید Need for Speed خواهیم داشت.

عناوین ورزشی

عناوین ورزشی

طبق روال سال‌های گذشته، نسخه‌های عناوین ورزشی محبوب کمپانی EA در کنفرانس خبری آن‌ها نمایش خواهند داشت. عناوینی مانند FIFA 18، Madden NFL 18 و NAB Live 18 از جمله عناوینی هستند که نمایش آن‌ها در کنفرانس خبری EA انتظار می‌رود.

نینتندو

نینتندو

مانند سال‌های گذشته خبری از کنفرانس نینتندو در مراسم E3 امسال نیز نیست و این کمپانی تنها به نمایش یک برنامه از پیش ضبط شده اکتفا کرده است. این مراسم در روز سه‌شنبه 23 خرداد ساعت 8:30 شب به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که قرار است با عنوان Nintendo Spotlight پخش شود، به احتمال بسیار شاهد نمایش عناوین Mario Odyssey، ARMS و Splatoon 2 خواهیم بود. نمایش یک عنوان دیگر برای پلتفرم‌های تلفن هوشمند که بنا بر شایعات منتشر شده ممکن است یک عنوان Zelda باشد، از دیگر احتمالاتی است که ممکن است در نمایش نینتندو شاهد آن باشیم.

اما مهم‌ترین چیزی که انتظار داریم در نمایش کمپانی نینتندو شاهد آن باشیم، نمایش عناوین Third-Party مختلفی است که قرار است برای کنسول جدید این کمپانی یعنی «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) منتشر شوند. کنسول نوپای نینتندو بیش از هر چیزی به عناوین Third-Party نیاز دارد و نمایشگاه E3 امسال فرصت مناسبی است تا از عناوین آینده خود پرده‌برداری کرده و خریداران بیشتری را به خرید این کنسول جدید ترغیب کند.

به احتمال بسیار زیاد بخشی از ویدیو Nintendo Spotlight به نمایش‌های کنسول‌های نینتندو سوئیچ و کنسول جدید Nintendo 2DS اختصاص خواهد یافت.

جمع‌بندی:

هرچند مانند سال‌های گذشته انتظارات زیادی از مراسم کمپانی‌های EA و نینتندو در نمایشگاه E3 نداریم، ولی به دلیل عناوین بزرگی که در این مراسم رونمایی خواهند شد دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. شاید امسال برخلاف سال‌های گذشته شاید مراسم هیجان‌انگیزتری از سوی این کمپانی بزرگ باشیم.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا