مقالات

نمایشگاه E3 2017 و هر آنچه از آن انتظار داریم

کنفرانس خبری یوبیسافتیکی دیگر از کنفرانس‌های E3 امسال که مورد انتظار بینندگان است، کنفرانس خبری یوبیسافت خواهد بود. این کنفرانس امسال به دلیل عناوینی مهمی که قرار است در آن به نمایش در آیند از اهمیت بالایی برخوردار است. طرفداران این ناشر بزرگ شدیداً منتظر معرفی عناوین مختلفی هستند که چندی پیش خبر آن‌ها به بیرون درز کرده است. کنفرانس خبری یوبیسافت در روز سهشنبه 23 خرداد ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود.در ادامه به انتظاراتی که از این کنفرانس خبری داریم خواهیم پرداخت.

نمایش نسخه جدید Assassin's Creed

نمایش نسخه جدید Assassin’s Creed

مورد انتظارترین عنوانی که در مراسم E3 امسال یوبیسافت رونمایی خواهد شد، نسخه جدید از بازی بسیار محبوب Assassin’s Creed خواهد بود. این عنوان یک سال به استراحت کامل رفت و اکنون با توجه به اخبار منتشر شده، داستان وقایع این نسخه در مصر اتفاق خواهد افتاد و از این رو هواداران بسیاری منتظر این بازی هستند. انتظار می‌رود نمایش گیم پلی این بازی را در کنفرانس خبری یوبیسافت شاهد باشیم.

farcry 5Farcry 5

از دیگر عناوین مورد انتظار یوبیسافت، نسخه پنجم از مجموعه بازی FarCry است. عنوانی که بنا بر شایعات منتشر شده در دنیای غرب وحشی به وقوع می‌پیوندد. از آنجایی که عناوین غرب وحشی همیشه مورد علاقه طرفداران بازی‌های ویدیویی بوده‌اند، نسخه پنجم این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که در کنفرانس خبری یوبیسافت به نمایش در خواهد آمد.

عناوین بزرگ، جدید و دیگر انتظارات

عناوین بزرگ، جدید و دیگر انتظارات

با توجه شایعات، احتمال عرضه چهار عنوان بزرگ توسط یوبیسافت وجود دارد که حداقل یکی از این عناوین می‌تواند یک بازی جدید باشد. نمایش نسخه‌های جدید مجموعه‌های محبوب و بزرگی مانند Splinter Cell و Prince of Persia از جمله انتظاراتی است که از کنفرانس خبری یوبیسافت داریم. علاوه بر این به احتمال بسیار زیاد شاهد رونمایی از عنوانی خلاقانه دیگر توسط فریمورک UbiArt خواهیم بود که ممکن است نسخه جدید بازی Rayman باشد.

The Crew 2

The Crew 2

چندی پیش یوبی سافت بطور رسمی برنامه مالی خود را اعلام کرد که در آن‌ها در کنار عناوین جدید اساسینز کرید و فارکرای، عنوان The Crew 2 نیز به چشم می‌خورد. شماره اول با توجه به اینکه مشکلاتی داشت، اما با ارائه یه دنیای بسیار بزرگ و عظیم توانست به موفقیت‌هایی دست یابد. به احتمال بسیار بالا این عنوان نیز در این کنفرانس نمایش خواهد داشت.

با توجه به انتشار بازی South Park: The Fractured But Whole در سال 2017 و همچنین تائید عنوان ریسینگ Crew 2 انتظار می‌رود که این عناوین در کنفرانس خبری امسال یوبیسافت به طور کامل نمایش داده شوند

جمع‌بندی:

هرچند هیجان برای تماشای کنفرانس خبری یوبیسافت به اندازه کنفرانس‌های مایکروسافت و سونی نیست، ولی به دلیل نمایش عناوین بزرگ و بسیار محبوب، کنفرانس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و دیدن نمایش‌های آن، بدون شک، برای همه جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6برگهٔ بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا