مقالات

نمایشگاه E3 2017 و هر آنچه از آن انتظار داریم

کنفرانس خبری بتسدایکی از کنفرانس‌های نوپا و هیجان‌انگیز نمایشگاه E3 کنفرانس‌های مربوط به استودیوهای کمپانی بتسدا (Bethesda) است. هرچند زمان زیادی از شروع کنفرانس‌های این کمپانی در نمایشگاه E3 نمی‌گذرد، ولی بتسدا در همین مدت کوتاه توانسته است نظر خیل عظیمی از بینندگان و حاضرین را به خود جلب کند و هر سال تعداد کثیری از مخاطبین در سراسر جهان منتظر نمایش عناوین زیبا و خوش ساخت استودیوهای این کمپانی بزرگ بازی‌سازی باشند. امسال شاید یکی از بهترین و پربارترین کنفرانس‌های E3 بتسدا را شاهد باشیم. کنفرانسی که مملو از بازی‌های رنگارنگ و IP های دوست داشتنی است. کنفرانس خبری بتسدا در ساعت 6:30 بامداد روز دوشنبه 22 خرداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. در ادامه به بررسی موارد احتمالی که در این کنفرانس نمایش خواهند داشت می‌پردازیم.

Evil Within 2Evil Within 2

یکی از عناوین مورد انتظار نمایشگاه E3 امسال که شدیداً در کنفرانس سال گذشته کمپانی بتسدا منتظرش بودیم و هیچ نمایشی از آن نصیبمان نشد، عنوان The Evil Within 2 ساخته استودیو تانگو گیمز (Tango Games) است. عنوانی در سبک ترس و بقا و ساخته پدر سبک ترس یعنی شینجی میکامی. هرچند نسخه اول این بازی دارای مشکلاتی بود ولی تجربه‌ای منحصر به فرد از سبک ترس و بقا را ارائه می‌داد و همین امر باعث شده است که همچنان برای نسخه دوم این بازی هیجان زده بوده و شدیداً منتظر نمایش آن در کنفرانس امسال بتسدا باشیم. با توجه به اینکه چندی پیش، در یک آگهی استخدام، اطلاعاتی مربوط به ساخت نسخه دوم این بازی به بیرون درز کرده بود، نمایش این عنوان چندان دور از ذهن نیست و انتظار داریم که بتوانیم شاهد نمایشی خیره‌کننده مانند نسخه اول این بازی در کنفرانس E3 باشیم.

نسخه جدید Wolfenstein

نسخه جدید Wolfenstein

یکی دیگر از بازسازی‌های بسیار زیبای عناوین کلاسیک توسط بتسدا عنوان Wolfenstein بود که بدست استودیو خلاق و کارکشته ماشین گیمز (Machine Games) و با نام‌های Wolfenstein: The New Order و Wolfenstein: The old Blood به بازار عرضه شد و مورد استقبال طرفداران مجموعه و منتقدین قرار گرفت. در جریان کنفرانس سال گذشته بتسدا نشانه‌هایی نمایش داده شد که حکایت از ساخت نسخه دیگری ازا ین مجموعه پر طرفدار داشت؛ عنوانی که شاید با نام Wolfenstein: The New Colossus به بازار عرضه شود. به احتمال بسیار زیاد امسال از این بازی رونمایی شده و شاهد نمایش جذاب از آن در نمایشگاه E3 خواهیم بود.

دو بازی جدید

دو بازی جدید

چندی پیش در خبرها آمد که بتسدا در حال کار بر روی دو بازی جدید بوده که به عظمت و بزرگی عناوین Fallout و Skyrim خواهند بود. از طرفی در دعوت نامه‌ای که کمپانی بتسدا برای کنفرانس خبری خود ارسال کرده است به دو عنوان در حال ساخت اشاره کرده است که یکی از آن‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که این دو عنوان همان دو بازی جدید و معرفی نشده بتسدا باشند و با توجه به گفته‌های قبلی آن‌ها با دو بازی بسیار بزرگ و خوش‌ساخت طرف خواهیم بود.

The Elder Scroll VI

The Elder Scroll VI

هرچند این عنوان در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد و احتمال نمایش آن در کنفرانس بسیار پایین است، ولی انتظار داریم که بتسدا برای چند ثانیه هم که شده فقط لوگوی این بازی را نمایش داده و کمی عطش طرفداران این مجموعه را برطرف کند. باوجوداینکه بعید است این اتفاق بیافتد اما از قدیم گفته‌اند آرزو بر جوانان عیب نیست و ما هم انتظار داریم این آرزو برآورده شود.

Quake Champions

Quake Champions

یکی از عناوینی که در نمایشگاه E3 پارسال رونمایی شد، عنوان Quake Champions محصول استودیو id Software بود. عنوانی چندنفره از مجموعه محبوب Quake. با توجه به دعوت‌نامه کنفرانس خبری بتسدا انتظار می‌رود که نمایش کاملی از گیم پلی این بازی را در این کنفرانس شاهد باشیم و همچنین تاریخ دقیق عرضه این بازی نیز مشخص شود. عنوان Quake Champions یکی از عناوین مورد انتظار کاربران رایانه‌های شخصی و طرفداران بازی‌های چندنفره است.

دیگر عناوین مورد انتظار کنفرانس بتسدا

دیگر عناوین مورد انتظار کنفرانس بتسدا

از دیگر عناوینی که انتظار می‌رود در کنفرانس بتسدا نمایش داشته باشند، بازی‌های DOOM VR، Fallout 4 VR و Skyrim نسخه کنسول نینتندو سوئیچ هستند. نمایش محتوای اضافی برای عنوان The Elder Scroll Online و نقشه Morrowind از دیگر انتظاراتی است که از کنفرانس خبری بتسدا داریم. همچنین شاید شاهد بازگشت عنوان BattleCry باشیم هرچند احتمال آن بسیار ضعیف است. نمایش محتویات قابل دانلود برای عناوین Dishonored 2 و Prey از دیگر انتظاراتی است که از کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2017 خواهیم داشت.

جمع‌بندی:

کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 امسال می‌تواند یکی از بهترین کنفرانس‌های این کمپانی در این چند دوره برگزاری باشد. نمایش عناوین مورد انتظاری مانند The Evil Within 2 و ولفنشتاین جدید و همچنین نمایش IP های جدیدی که قرار است به بزرگی عناوین گذشته این کمپانی یعنی اسکایریم و Fallout، همه و همه می‌توانند اوقات خوشی را برای مخاطبین فراهم آورد و این کنفرانس را تبدیل به یکی از رؤیایی‌ترین کنفرانس‌های خبری بتسدا در این چند دوره کنند.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6برگهٔ بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا