مقالات

نگاهی دقیقتر به اولین تریلر GTA V

نگاهی دقیقتر به اولین تریلر GTA V,نگاهی دقیقتر به اولین تریلر GTA V,

 

تریلر با تصویری از زوجی که به همراه سگ خود در ساحل لس سانتوس قدم میزندد آغاز میشود. بله، یک سگ!

اهالی فن در سال 2004 بعد از عرضه اولین تریلر GTA:SAN ANDREAS احتمالا شایعاتی پیرامون سگ ها رو به یاد دارند.بعد از اینکه تعدادی هوادار به چیزی که در بازی شبیه سگی در ساحل  بود اشاره کردند.

راک استار حتما با این قضیه آشناست،چرا که اونها بعدها در پاسخ فایل صوتی که به بخش های K-9 اشاره میکردند رو از سایت اصلی San andreas پاک کردند. آیا این ادای دینی به آن قضیه است؟ شاید، و شاید هم نه! ولی دیدنش مطمئنا جذاب است

 

 

 دراینجا توجه به جزئیات در عابرین در GTA V  رو به وضوح میتوانیم ببینیم. نه تنها به جنبه هنری ،بلکه به نظر میرسد به رفتار آنها با یکدیگر نیز توجه شده است. دو زن از مرد بدون پیرهنی که در حال دویدن است گذر کرده اند و نگاه به پشت سرشان میکنند.همچنین نکته با ارزش علامتی در سمت چپ با عنوان “اسکله خوشگذرونی” بر رویش است-عنوانی خیالی برای اسکله سانتا مونیکا.

 

 

مردی را میتوان دید که ضربه ای را در هشتمین حفره زمین گلفی در مرکز لس سانتوس وارد کرده. ماشین گلف در گوشه ای پارک شده است. آماده برای بردن به گردش. کسی نوستالوژی از Vice City داره؟ اینکه کسی میتونه تو این زمین  گلف بازی کنه یا نکنه باید دید،ولی این میتونه راهی باشه واسه راک استار تا تاکید کنه فعالیتهای جانبی زیادی در بازی وجود خواهد داشت.

 

 

آبهای لس سانتوس بدون وسایل حمل نقل آبی شیک به چه دردی میخورند؟ جت اسکی ها بازگشت با شکوهی به سری دارند،قبلا تنها در یک شماره بودند-Vice City Stories . حس شوخ طبعی راک استار از این بازی رخت بر نمیبندد. عنوان روی جت اسکی  SpeedoPhile 2000 است که یک ایهام واضح است.

 

 

عجب صحنه ای ! این یکی از صحنه های مورد علاقه من در تریلر است.این اولین نگاه ما به محوطه به راستی وسیع خارج از شهر اصلی است. آیا چیزی پشت ان کوهها هست؟ آیا دست یافتنی هستند؟ کسی ممکن است فکر کند که برش نقشه روش خوبی است چیزی شبیه کوها در RDR ، تا اینکه  مانند شماره های قبلی  GTA کاملا توسط آب احاطه شده باشد

به هرحال اگه چیزی پشت اون کوهها قابل دسترسیست،عالیه!

 

 

این شخصیت مرد، که در کروک قرمز دیده میشود چند بار در تریلر حضور دارد. حتما چیز مهمی در رابطه با اون وجود داره که در اولین تریلر کوتاه بازی چندین بار به اون پرداخته شده .احتمالا یکی از شخصیت های شایعه شده قابل بازی است.

Stephen Totillo از سایت Kotaku به درستی محل رو حدس زده است،با توجه به اطلاعاتی درمورد کارگردانی جدید که به موجب آن چندین شخصیت در طول بازی قابل بازی خواهند بود. اینکه تعداد شخصیت های مختلف اجازه ماموریت های متنوعی رو میدهند ، خوب به نظر میرسد. شخصیت برجسته شده بعدی رو در طول مقاله نشان خواهیم داد.

 

دومین صحنه از حومه شهر! یک جیپ یا کامیون  در حال حرکت رو میشود در زیر دید، و اگه دقیقتر نگاه کنید، هواپیمای آبپاشی در بالا دیده میشود. توربینهای بادی بیشتر بافت پشرقته امروز کالیفورنیای جنوبی رو تفهیم میکنند، البته اگر تا الان واضح نبوده است!

 

 در اینجا نگاه گذرایی به چند کاخ  در Vinewood hills  داریم.مدخل ورودی در طبقه بالایی دیده میشود. اگر این فقط منزل یه شخص تصادفی است،وقتی شما وارد آنجا شوید عکس العملشان چه خواهد بود؟ بدون شک باید جالب باشد. اگرچه این که چیزی  شبیه به بخش ماموریت های دزدی شبانه در بازی San andreas داشته باشیم ممکن است مقداری بلند پروازانه باشد، ولی حداقل میبینیم که توجه بسیار زیادی به جزئیات در طراحی بازی شده است.

 

 

البته که لس سانتوس بدون آزاد راه لس سانتوس نخواهد بود! دو منطقه، Downtown  و Little Seoul  را در تابلوی بالایی میتوان دید.آخری مطمئنا بر اساس  واقعیت  و  منطقه KoreaTown در لس آنجلس بنا شده است

 

 

قطعا همه چیز در لس سانتوس جدید تغییر یافته است.در حالی که در نسخه سال 2004 اسمش ساحل ورونا بود، تابلو نشون میده که اسمش ساحل وپسوچی خواهد بود

منطقه بر اساس ساحل ونیس لس آنجلس است. در برابری با اسم ایتالیایی، ساحل وپسوچی باید از از اسم کاشف ایتالیایی Amerigo Vespucci گرفته شده باشد.

” alt=””/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا