دسته‌بندی نشده

گیگابایت از مادربردهای A320 خود رونمایی کرد

گیگابایت که یکی از تولیدکنندگان برتر کارت گرافیک و مادربرد است اعلام کرد که از مادربردهای خود، برپایه چیپست A320 تولید شده است را به بازار عرضه کرده است. پلتفرم جدید AMD با ارائه این مادربردها تکمیل شده که علاوه بر این از نگاه AMD عرضۀ مادربرد با چیپست A320 جهت کاربران کامپیوترهای شخصی ضروری است.

همزمان با عرضۀ مادربردهایی با چیپست A320 کمپانی AMD از پردازنده های سری Ryzen™ 5  خود که دارای کارایی بالایی هستند رونمایی کرد. پردازنده های Ryzen™ 5 1600X و Ryzen™ 5 1400 که برای کاربران ردۀ میانی تولید شده است از تکنولوژی 14 نانومیلیمتری به همراه 6 هسته فیزیکی و 12 هستۀ منطقی بهره می برند و در فرکانس 3.5 GHZ نیز فعالیت می کنند. پردازندۀ Ryzen™ 5 1600X که پردازندۀ با کارایی بالا و قیمتی مناسب، گزینه ای بسیار عالی برای استفاده بر روی مادربردهای A350/A320 گیگابایت می باشند. مادربردهای گیگابایت که بر پایه چیپست های A350/A320 ساخته شده اند به همراه پردازنده های AMD Ryzen™ 5 ترکیبی خوب جهت کاربرانی می باشند که برای کارایی بالا در مقابل هزینۀ پرداختی اهمیت ویژه ای قائل هستند. در کنار عرضۀ پردازنده های Ryzen™ 5 از سوی AMD، گیگابایت مادربردهای جدید را نیز بر پایه چیپست X370 تولید و عرضه کرده است که می تواند به مادربردهای AX370-Gaming K7 وAX370-Gaming K5 اشاره می کند، جهت تکمیل نمودن و پوشش تمامی رده ها با امکانات ویژه و کاملتری عرضه می شوند.

گیگابایت از مادربردهای A320 خود رونمایی کرد

هنری کائو معاون بخش تجارتی مادربردهای گیگابایت عنوان کرد :”ما بسیار خرسندیم که محصولاتی خلاقانه را با همکاری AMD عرضه می کنیم. گیگابایت نیز به موازات عرضۀ پردازنده هایRyzen™ 5   و چیپست A320 از سوی AMD به تولید مادربردها با مدلهای مختلف و به همراه تکنولوژی ها و امکانات منحصر بفرد ادامه خواهد داد.”

مادربردهای گیگابایت که برپایه چیپستهای X370 ، A350 و A320 تولید شده اند هم اینک در بازار های جهانی در دسترس هستند و گیگابایت نیز حداکثر بهروری پردازنده های AMD را بر روی این  مادربردها تضمین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا