اخبار بازی

Dark Souls II به مراتب سر راست تر و قابل فهم تر خواهد بود

همان طور که می دانید بازی Dark Souls 2 در مراسم VGA امسال رونمایی و معرفی شد. علاوه بر این مشخص شد که Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura  مسولیت کارگردانی این عنوان RPG به سبک dungeon crawl را به عهده خواهند داشت و خالق این عنوان، Hidetaka Miyazaki هم به عنوان ناظر پروژه در کنار آنها خواهد بود.


Shibuya در این باره می گوید: " Dark Souls 2 از همه نظر یک عنوان تازه خواهد بود. هرچند که می دانیم برای طرفداران، دل کندن از آن گیم پلی چالش برانگیز سخت خواهد بود؛ ولی ما قصد داریم به واسطه تجربیات تازه ای که این عنوان به همراه  خود دارد، هوادارانمان  را هیجان زده و غافلگیر کنیم. "


او در گفتگویش با Edge عنوان کرد:
" من به شخصه همیشه دوست دارم به جای حاشیه رفتن حرف هایم را رک و راست بگویم و به همین خاطر هم  Dark Souls II یک عنوان سر راست و قابل فهم  خواهد بود."

 

 src=https://upcity.ir/images/06555641730431356456.jpg /></p><p> <br/> نکته قابل توجه اینجاست که در عصر حاضر اگر شرکتی قصد ساخت یک عنوان درجه یک و معتبر را داشته باشد بایستی طیف انبوهی از امکانات مختلف را فراهم آورده و با مشکلات فراونی دست و پنجه نرم کند، اما خوشبختانه گویا این موضوع بر هسته اصلی گیم پلی این بازی  بی تاثیر بوده، چرا که در راستای همین امر،  روابط عمومی  Namco Bandai نیز اعلام کرد: " Dark Souls II همان طور که همه از این سری انتظار دارند، سیلی از چالش ها و مبارزات بی رحمانه به همراه رویارویی با موجودات اهریمنی تازه را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. "</p><p> <br/> طبق اعلام سازندگان، Dark Souls II برای پلتفرم های PS3 ، Xbox 360 و PC در نظر گرفته شده و عرضه خواهد شد.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://gamingbolt.com/dark-souls-2-will-be-more-straightforward-and-understandable>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=حامد قبادیان1391-09-19

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا