-----

اخبار

بازی Gran Turismo 6 رسما معرفی شد

 بازی Gran Turismo 6 رسما معرفی شد


سونی دقایقی پیش به طور رسمی بازی Gran Turismo 6 رو برای کنسول PS3 معرفی نمود. طبق خبر این بازی در سال آینده روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر خبر از این این بازی کنسول PS4 نیست ولی گفته می‌شود خبرهای جدید به زودی خواهند امد. طبق گزارش سونی، بازی GT6 در کنسول PS3، سطح جدیدی از شبیه ساز رانندگی را به ارمغان خواهد آورد و این بازی همچنین از یک انجین جدید بهره خواهد برد.

بازی دارای جادها، ماشین‌ها و یک رابط کاربری بسیار عالی می‌باشد. آقای Kazunori Yamauchi همچنین در مورد این بازی اذعان کرد، فکر کردن به این مهم که ما 15 سال پیش اولین سری Gran Turismo را معرفی کردیم بسیار هیجان انگیز است. وی در ادامه گفت:

"چیزهای بسیار از آن زمان تا کنون تغییر کرده‌اند و در حال حاضر بازی Gran Turismo 6 تکاملی کامل از رویا‌های من می‌باشد؛ افتخار داریم تا بازی GT6 را برای کنسول PS3 و جامعه بسیار وفادار آن معرفی کنیم."


در آخر نیز شایان ذکر است بازی در مجموع دارای 1200 ماشین است.

gran turismo 6gran turismo 6gran turismo 6

 

 

ارسال شده توسط: فرهاد | تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
صفحه 1 از 2 | 1 2 ››
0 Like
+
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶
GT5 ام تعداد ماشیناش زیاد کمتر این نبود , اما مشکل اینجاس از اون ماشینا نصفشون نمای داخال کابین نداشتن و طراحیشون زیاد جالب نبود , امیدوارم از این تعداد ماشین همشون نمای داخل کابین داشته باشن . با تجربه ی PG حتما محشر میشه .
2 Like
+
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۳۵
1200 تا ماشین آخه به چه دردمون میخوره تو نصف این تعداد هم بزاری یه سری از ماشین بی استفاده واسه کاربرا میمونه اوقت 1200 تا؟!
2 Like
+
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۳۵
بهترین شبیه ساز رانندگی وارد میشود
2 Like
+
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۵۲
من که با gt5 حال نکردم.دلیلش این نیست که بازی خوب نیست بازیه خیلی خوبیه ولی خوب من تو کار این سبک شبیح سازی نیستم و بیشتر یک بازی ماشین سواری میخوام که توش حیجان باشه و شبیه سازی نباشه.اما اونایی که شبیه ساز مسابقه دوست دارند خیلی با این بازی حال میکنند.
0 Like
+
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۰۰
من که سره عکسایی که برا 5 نشون میدادن برام تجربه شد خیلی رو عکسا حساب نکنم،ولی این SLS که داره از بقل رد میشه یه نمه عجیب میزنهD:
8 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۳:۱۱
ببینید الان چرا یه نفر باید بگه فورتزا برو تو جوق بعد تازگیا فورتزا آرکید شده بعد در نسل قبل هیچ بازى رو دست Gt4 و این سرى بلند نمى شد ولى این نسل با تاخیر بى مورد Fms بدجورى ازش جلو زد تا جایى که من اعتقاد دارم Gt6 هم شاید تا حد FMs3 باشه ولى در حد FMS4 نیست هر چند امیدوارم مثل تعداد ماشین هاى نسخه ى قبل نشه که بیش تر از 60 درصد اونا مستقیما از 4 به 5 بدون هیچ تغییرى اومده بودن بیاید واقع بین باشیم فورتزا بعضى چیزهاى اساسى رو از GT کپى کرده ولى GT نباید از بازى (به قول دوستان کپى خودش) شکست بخوره بیاین رو راست باشیم شاید من فن فورتزا باشم ولى این اعتقاد و دارم که فورتزا فورتزا بودنشو به Gt و رقابت با اون مدیونه و gt براى پس گرفتن جایگاهش کار بسیار بسیار سختى داره و به این راحتى نمى تونه پس بگیره و اگر سرى فورتزا روند رو به رشد خودشو در کمترین حالت حفظ کنه مى شه گفت تقریبا غیر ممکنه.
0 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۲:۲۳
از نظر گرافیکی خیلی تفاوتی با forza4 نداره امیدوارم روی گیمپلیش کار کرده باشن
3 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۱۲
امیدوارم از لحاظ گرافیکی بالا تر از قبل باشه و خوب رو کنسول پلی 3 جواب بده بهترین گیم در سبک خودش بوده همیشه و هست
6 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۰۸
به سلامتی همه ی منتظران این بازی
1 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۰۲
چرا جوق بازی در میارید فورتزا آرکیده گرن سیمولیشن رانندگی(از نوع اعضاب خورد کن به نظر من)
فقط یک کم تعداد ماشین هاش زیاد بید...
0 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۵۶
بازی خیلی خوبه ، ولی یه خورده به نظر من نسحه 5 سخت بود ...
3 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۳۸
عالی امید وارم مثل نسخه های قبلیش شاهکار باشه !!!!!!!
3 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۳۳
نقل قول
فعلا این بازی رفته تو جوق :دی ! نسخه قبلی در مقایسه با فورتزا 3 حرفی نداشت چه برسه به فورتزا 4 !

شواهد بریزیم وسط :دی ؟ کپی کردن از بازی گرن بعضی چیز هارو :دی خخخخ !
7 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۲۹
فعلا این بازی رفته تو جوق :دی ! نسخه قبلی در مقایسه با فورتزا 3 حرفی نداشت چه برسه به فورتزا 4 !
5 Like
+
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۲۱
بهترین خبر آخر نسلی ...

فورزا برو تو جوق :دی نسل تموم نشده لهت کردیم !
صفحه 1 از 2 | 1 2 ››