اخبار بازی

برگزاری اولین دوره مسابقات آنلاین بازی زولا

پس از گذشت چند هفته از انتشار رسمی بازی شوتر آنلاین زولا و استقبال بی نظیر از این بازی، هزاران نفر تا به امروز در این بازی ثبت نام کرده اند و روزانه تعداد زیادی بازیکن به صورت آنلاین با دوستان شان رقابت می کنند، پیش بینی می شود این روند با سرعت بیشتری تا تابستان ادامه پیدا کند.

با توجه به اینکه بازی زولا اولین بازی آنلاین مخصوص کامپیوتر و با بیزنس مدل Free2play در ایران است، استودیو سورنا تصمیم گرفته است برای گسترش فرهنگ استفاده از بازی های Free2Play مخصوص کامپیوتر در ایران، با برگزاری مسابقات دوره ای به برترین بازیکنان هر دوره هدایای ارزنده ای تقدیم کند.

با همکاری شرکتهای فعال در زمینه مسابقات بازی های رایانه ای در سطح کشور، بازی زولا به زودی در این رقابت های ( e-sport ) به همراه بازیهای محبوب دیگر در دسترس بازیکنان عزیز از سراسر کشور خواهد بود.

مسابقات آنلاین بازی زولا

اولین دوره از مسابقات آنلاین بازی زولا در روز ۵ شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. این رقابت به طور کامل از طریق اینترنت انجام خواهد شد و بازیکنان از این طریق در رقابت شرکت خواهند کرد.

این رقابت، کاملاً به صورت آنلاین خواهد بود و بازیکنان تنها تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۲۹ فروردین فرصت دارند .

ثبت نام در مسابقه برای همه بازیکنان رایگان خواهد بود.

با مشارکت شرکت گرین و شرکت شاتل، به برندگان هر رشته جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

لیست رقابت ها و جوایز:

  • در بخش مسابقات تیمی “مبارزه تیمی” (تیم های ۶ نفری) استفاده از هر نوع اسلحه در این رشته آزاد خواهد بود.

جایزه:  به هر نفر از تیم برنده، بن خرید سخت افزار به ارزش ۵۰۰،۰۰۰ تومان از طرف شرکت گرین اهداء خواهد و برندگان می توانند از کلیه فروشگاه های گرین در سراسر کشور سخت افزار مورد علاقه خود را خریداری کنند.

  • در بخش مسابقات تیمی “خرابکاری” (تیم های ۶ نفره) استفاده از هر نوع اسلحه در این رشته آزاد خواهد بود.

جایزه: به هر نفر از تیم برنده، بن خرید سخت افزار به ارزش ۵۰۰،۰۰۰ تومان اهداء خواهد و برندگان می توانند از کلیه فروشگاه های گرین در سراسر کشور سخت افزار مورد علاقه خود را خریداری کنند.

  • در بخش مسابقات تیمی “تسخیر پرچم” (تیم های ۶ نفره) استفاده از هر نوع اسلحه در این رشته آزاد خواهد بود.

جایزه: به هر نفر در تیم برنده، کیس و پاور گرین اهداء خواهد شد + جایزه ویژه از طرف شرکت شاتل + ۱۰۰۰۰۰ طلا درون بازی زولا

  • در بخش مسابقات تک نفره “کشت و کشتار” (بازی انفرادی) استفاده از هر نوع سلاح در این رشته آزاد خواهد بود.

جایزه: به نفرات برنده، ماوس کیبرد گیمینگ از طرف شرکت گرین اهدا خواهد شد + جایزه ویژه از طرف شرکت شاتل + ۱۰۰۰۰۰ طلا درون بازی زولا

  • در بخش مسابقات تک نفره “تحت تعقیب” (بازی انفرادی) استفاده از هر نوع سلاح در این رشته آزاد خواهد بود.

جایزه: به نفرات برنده، ماوس کیبرد گیمینگ از طرف شرکت گرین اهدا خواهد شد + جایزه ویژه از طرف شرکت شاتل + ۱۰۰۰۰۰ طلا درون بازی زولا

مسابقات آنلاین بازی زولا

مسابقات در ساعت ۱۶ روز ۵ شنبه ۳۱ فروردین آغاز خواهد شد، و کلیه بازیکنان ثبت نام شده، بلیط الکترونیکی ورود به سرور e-sport  دریافت خواهند کرد، و با این بلیط می توانند در جریان برگزاری مسابقات، وارد این سرور بشوند (این سرور مخصوص مسابقات است)

بازیکنان عزیز می توانند از طریق این لینک در بازی زولا ثبت نام کنند و سپس برای ثبت نام در مسابقه در فرم ثبت نام در مسابقات بازی زولا، اطلاعات خود را وارد کنند.

گیم نت های سراسر کشور می توانند با ارسال درخواست مشارکت به استودیو سورنا از مزایای همکاری در نشر این بازی بهره مند شوند، کلیه بازیکنانی که از طریق گیم نت های ثبت نام شده بازی زولا را انجام دهند، ۱۵ درصد تجربه و امتیاز بیشتری نسبت به کل بازیکنان دیگر دریافت خواهند کرد. و مسابقات و رتبه بندی بین گیم نت ها نیز در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا