اخبار بازی

یامائوچی: جزییات مدل خودروها در GT Sport بی همتا خواهد بود و از آن‌ها در نسل بعدی پلی‌استیشن نیز استفاده خواهد شد.

کازونوری یامائوچی، مدیر استدیو Polyphony Digital، اعلام کرد که جزییات مدل خودروها در عنوان GT Sport از مدل‌های موجود در عناوین رقیب بسیار بیشتر است و حتی در ساخت عناوین سری Gran Turismo برای نسل بعدی کنسول‌های پلی استیشن نیز از آن‌ها استفاده خواهد شد. وی اذعان داشت:

مدل‌هایی که ما اکنون در GT Sport در حال استفاده از آن‌ها هستیم احتمالا از کنسول‌های بعد از PS4 و PS4 Pro نیز پشتیبانی خواهند کرد.

ما تا حدود ده سال از داده‌های مربوط به این مدل‌ها استفاده خواهیم کرد زیرا حجم جزییات به کار رفته در آن‌ها در حال حاضر در سراسر دنیا بی رقیب است. تنها مدل‌های CAD کیفیتی بالاتر از مدل‌های ما دارند. این مدل‌ها مستقیم توسط سازندگان خودرو تهیه می‌شوند و بدیهی است که قابلیت رندر هم‌زمان ندارند.

همچنین او در رابطه با صداگذاری بازی افزود:

کارهایی که می‌توان در زمینه صداگذاری انجام داد پایان ناپذیر است. چیزهایی هستند که ما خواستار ارایه آن‌ها با کیفیت بهتری هستیم؛ با این حال در طی فرایند توسعه موارد مختلفی را کشف کردیم که پیاده سازی آن‌ها بسیار خوشایند بود.

در زمینه گرافیک، حتی با وجود PS4 و PS4 Pro، ما کماکان به دنبال قدرت سخت افزاری بیشتری هستیم؛ در زمینه صدا اما، اکنون محیطی غنی‌تر و آزادی عمل بیشتری در اعمال خواسته‌ها و اهداف خود داریم.

GT Sport در سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای PS4 و PS4 Pro عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این عنوان بر روی PS4 Pro با رزولوشن 4K (از طریق رندرینگ چک بورد) و فریم ریت 60 اجرا خواهد شد.

منبع

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا