اخبار بازی

سیستم «Achievements» کنسول «Xbox» تغییرات بنیادی خواهد داشت

«Gamerscore» کنسول «Xbox» به بازیکنان این قابلیت را می‌دهد تا «Achievements» خود را با دوستانشان مقایسه کنند. اما برای کسانی که تعداد کمی بازی را انجام می‌دهند الزاما نشانگر میزان مهارت و زمانی که به آن بازی‌ها اختصاص داده‌اند نیست. به همین علت کمپانی مایکروسافت به تغییراتی قابل توجه که بهتر دست آوردهای شخص را نشان می‌دهد، اشاره کرد.

Achievements

نایب رئیس بخش اکس باکس مایکروسافت، آقای «Mike Ybarra» اعلام کرد در حال کار کردن بر روی چیزی هستند که تغییراتی بنیادی در سیستم «Achievements» می‌دهد.

« ما در حال کار کردن بر روی تغییر بزرگتر و معنادارتری نسبت به دست آوردهای یک بازیکن برروی اکس باکس هستیم.»

ایشان ادامه دادند:« ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم تا به بازیکنان این قابلیت را بدهیم که تاریخچه و وضعیت بازی کردن خود را نمایش دهند. به عنوان مثال فردی فقط بخش چند نفره‌ی عنوان «Halo 5» را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و شاید فقط ۲ هزار گیمراسکور داشته باشد. شما می‌خواهید که به مردم نشان دهید این فرد ممکن است گیمراسکور کمی داشته باشد و بازی‌های زیادی انجام ندهد اما در عنوان هیلو جزو بهترین‌هاست.»

« ما می‌خواهیم با قدرت این کار را انجام دهیم و به مردم این قابلیت را بدهیم که تاریخچه، وضعیت و نوع بازیکنی که هستند را به دیگران نشان دهند، بسیار بیشتر از چیزی که در حال حاضر با گیمراسکور قادر به انجامش هستند.»

درمورد چگونگی این سیستم ایشان فقط اشاره کردند که سیستم جدید نه جایگزین گیمراسکور، بلکه تکمیل کننده‌ی آن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا