اخبار بازی

Xbox One هم اکنون نسخه Trial بازی ها را پشتیبانی می کند

کنسول Xbox One هم اکنون به توسعه دهندگان بازی ها اجازه می دهد تا نسخه Trial رایگان از بازی خود را در Store کنسول Xbox One قرار دهند. بعد از آن شما می توانید نسخه Trial را دانلود کنید و اگر دوست داشتید با خرید بازی، نسخه Trial را به نسخه کامل تبدیل کنید.

کنسول Xbox One از روز عرضه نسخه Demo و نسخه کامل دانلودی بازی ها را ارایه می داد اما از نسخه Trial بازی ها پشتیبانی نمی کرد. حال با این آپدیت جدید مثل کنسول Xbox 360 شما می توانید قبل از خرید بازی نسخه Trial آن بازی را دانلود کنید.

Chris Charla مدیر ID@Xbox شرکت مایکروسافت در مصاحبه ای با سایت Eurogamer گفت: " همان طور که هر ماه آپدیت برای OS (سیستم عامل) کنسول Xbox One منتشر می کنیم، هر ماه یک آپدیت هم برای توسعه دهندگان منتشر می کنیم. در آپدیت این ماه هم یک قابلیت جدیدو فعال کردیم. من فکر می کنم تا به امروز ما بازی در ID@Xbox ندیدیم که همراه با نسخه Trial منتشر بشه اما حال این امکان برای تمام سازندگان فراهم شده و به زودی ما نسخه Trial برای بازی های مختلف را خواهیم دید."

Chris Charla همچنین گفت مایکروسافت به دنبال راهی است تا بازی های ID@Xbox راحت تر در دسترس باشند. البته مایکروسافت نمی خواهد تا بازی های سازندگان مستقل از دیگر بخش های Store کنسول Xbox One جدا باشند به همین منظور به زودی شما می توانید با استفاده از گزینه ی خاصی فقط بازی ها ID@Xbox را در کنسول خود جستجو کنید.

با وجود گزینه جنجال بر انگیز  “launch parity” برای سازندگان مستقل در ID@Xbox کنسول Xbox One که به وسیله آن می توانند خودشان بازی خود را بر روی کنسول Xbox One منتشر کنند. ID@Xbox بسیار محبوب شده است و هر روز در حال رشد است. در ماه فبریه 65 استودیو توسعه دهنده به این سیستم پیوسته اند و به گفته Chris Charla "به معنای واقعی کلمه 100 ها" بازی در ID@Xbox در حال توسعه است.

توضیحاتی درباره ID@XBOX:

 Independent Developers publishing program for Xbox One یا به اختصار ID@Xbox برنامه ای است که به سازندگان بازی های مستقل در کنسول Xbox One اجازه می دهد تا خودشان بازی های خود را بر روی کنسول Xbox One منتشر کنند.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا