اخبار بازی

از گسترش دهنده بعدی بازی «World of Warcraft» با نام «Battle For Azeroth» رونمایی شد

بالاخره از جدید‌ترین گسترش دهنده بازی «World of Warcraft»  در مراسم «BlizzCon 2017» با نام «Battle of Azeroth» رونمایی شد. همچنین تریلر سینماتیکی پخش شد که جنگ بین «Horde» و «Alliance» را نشان می‌داد. برای طرفداران هاردکور WoW، شخصیت «Jaina Proudmoore» در ویدئو دوباره ظهور کرد و اولین ظاهر خود را از زمان لانچ «Legion» ساخت.

World of Warcraft Battle of Azeroth

Battle of Azeroth یک گسترش دهنده اساسی خواهد بود. بازیکنان Horde به قاره «Zandalar» سفر خواهند کرد، در حالی که «Alliance» به «Kul Tiras» برای جمع کردن متحدان می‌روند. همچنین نژاد متحد جدیدی قابل بازی خواهد بود که هر کدام توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند و آنها شامل: Highmountain taure ،Void elves ،Dark Iron dwarves و…  است. همچنین جزیره جدیدی برای کشف کردن وجود خواهد داشت که شامل دشمنان و اهداف در حال تغییر است. بازیکنان در گروه‌های سه نفره خواهند جنگید و در برابر تیم‌های دیگر برای غارت منابع به رقابت می‌پردازند.

یک منبع جدید به نام «Azerite» همچنین اضافه می‌شود و بازیکنان می‌توانند آن را با «Heart of Azeroth» برای شخصی سازی زره خود با ویژگی‌ها و قدرت‌های جدید، ترکیب کنند. Level Cap 120 (به بیشترین میزان سطحی که کاراکتر می‌تواند برسد، می‌گویند) وجود دارد، یک Raid جدید با هشت باس فایت، سیاه‌چال‌ها، ماموریت‌های جهانی و یک مود مشارکتی جدید 20 نفره که «Warfront» خوانده می‌شود، وجود خواهد داشت.

هنوز تاریخی برای انتشار این بسته اعلام نشده؛ اما می‌توانیم انتظار داشتیم که به زودی وارد بتا شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا