اخبار بازی

نگاهی مجدد به The Witcher 3: Wild Hunt، تغییراتی اساسی در گرافیک بازی

 اگر The Witcher 3: Wild Hunt جزو انبوه بازی هایی است که شما هنوز به آنها نپرداخته و آنها را شروع نکرده اید، یک راه حل برای شما داریم. HalkHoganPL یک Moder معروف، جدیدترین نسخه ی گردآوری شده از نسخه ی HD بازسازی شده ی خود را منتشر کرده است کهاین نسخه به نظر زیباست.

تیم سازنده در استودیو CD Projekt Red، سالها زمان صرف کرده اند تا دنیای The Witcher 3  را با جزئیات بهتر و دقیقتر بسازند. چیزی که این mod دارد، دوباره سازی جزئیات texture  ها و نورپردازی مجدد بسیاری از پیش زمینه ها و سطوح مختلف بازی می باشد.این تغییرات باعث شده که به پویایی آنها افزوده شود.چوب، سنگ و فلز به نور واکنشی میدهند که به سادگی قبل تر از این امکان نداشت و در حال حاضر باعث شده اند که خیلی بیشتر به جذابیت بازی افزوده گردد.

ماد Halk شامل بسیاری از texture  (بافتهای) کاملا جدید و از نو ساخته شده می باشد.بسیاری از آنها با نور پردازی های جدیدی برای نقشه ها می باشند که به خوبی و با کمترین تاثیر بر فریم ریت کار میکنند. تغییرات در دیوارهای سنگی، دیوارهای چوبی و سقفهای بتونی در سراسر جهان بازی و همچنین سنگها، پوشش گیاهی و مبلمان به خوبی ساخته و اعمال شده است.

برای بارگذاری این ماد، شما به Nexus Mod Manager احتیاج دارید.اگر در طول سالیان گذشته هر کدام از بازی های Elder Scrolls را تجربه کرده باشید، حتمن این برنامه را نصب شده خواهید داشت.اطلاعات کامل را میتوانید از اینجا به دست بیاورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا