اخبار بازی

کمپانی Ubisoft دو استودیوی جدید در اروپا تأسیس می‌کند

کمپانی یوبی سافت، ناشر سری بازی‌های بزرگ Far Cry، Assassin’s Creed و Watch Dogs، قرار است امسال دو استودیوی جدید در اروپا تأسیس کند.

اولین استودیو در شهر برلین، کشور آلمان قرار دارد. این استودیو به همراه Ubisoft Blue Byte در حال کار بر روی پروژه‌ای AAA و بدون نام هستند. Ubisoft Blue Byte عنوان Anno 2205 را در 3 نوامبر 2015 به‌صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه شخصی منتشر کرد. لازم به ذکر است که این استودیو برای ساخت عناوین For Honor و Rainbow Six Siege به Ubisoft Montreal نیز کمک کرده است.

یوبی سافت در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Assassin’s Creed است. (طبق شایعات منتشرشده نام آن Assassin’s Creed Empire خواهد بود.) طبق گفته‌های این ناشر بزرگ فرانسوی، زمانی عرضه خواهد شد که «آماده‌شده» باشد. همچنین به نظر می‌رسد یوبی سافت فرانسه در حال کار بر روی پروژه AAA دیگری است.

دومین استودیو Ubisoft Bordeaux نام دارد. این استودیو در جنوب غربی فرانسه قرار دارد و قرار است به استودیوهای فرانسوی و آن‌هایی که در پاریس قرار دارند (Annecy و Montpellier)، کمک کنند. آن سازندگان داخلی، به‌تازگی رهبری پروژه‌های Ghost Recon: Wildlands، Steep و Just Dance 2017 را بر عهده داشتند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا