اخبار بازی

Turn 10 : بازی “Forza 4” تا 5 هفته دیگر به اتمام میرسد .


استودیو "Turn 10" با خلق بازی زیبای "Forza 3" توانست نامش را در زمره شرکتهای ساخت بازیها "Racing simolation" جاودان کند .

حال "Turn 10" در حال ساخت سری جدید بازی خود یعنی "Forza 4' میباشد ، یکی از نکات مهمی که در سری جدید در بازی نهادینه شده است مسابقات در شب میباشد که شما میتوانید لذت مسابقه دادن در شب را نیز در فروزا 4 تجربه کنید ؛ بخشی که در قسمت قبل جایش بسیار خالی بود .

در همین راستا اقای "Dan Greenawalt" رئیس "Turn 10" در طی مصاحبه ای که با سایت "CVG" داشت اذعان کرد: "طرفداران بازی با دیدن گرافیک بازی به حیرت در خواهند امد" ، و در ادامه نیز اضافه کرد :
"با موتور نورپردازی جدیدمان این امکان را در بازی بدست اوردیم که زمانهای گوناگونی را در بازی به وجود بیاریم ، ساخت جادهای مختلف و زیبا که شما در حین بازی میتوایند طلوع افتاب و غروب ان را از زاویه مابل مشاهده کنید ؛    شما همچنین تغییزات نور (نور خورشید) در حین مسابقه بر روی ماشین شما و تغییر و انعکاس نور در چشمانتان را احساس خواهید کرد" .

اقای "Greenwalt" همچنین افزود : تیم "Turn 10" کار تمام وقت انجام میدهد تا این پروژه سریعتر و بدون مشکل به پایان برسد .
"اکنون میتوانم بگویم بازی Forza 4 اخرای کار میباشد و منتظریم ببینم کاری که انجام دادیم مطابق با قوانین شرکت ماکروسافت بوده است یا نه ؛ تا پایان بازی 5 هفته وقت لازم است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا