اخبار بازی

برنامه نیمی از کنفرانس‌های تخصصی رویداد بین‌المللی TGC قطعی شد

برنامه سخنرانی 30 کنفرانس تخصصی در نخستین رویداد تجاری (B2B) صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران TGC مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برنامه سخنرانی 30 کنفرانس از 60 کنفرانس درنظر گرفته شده در نمایشگاه TGC مشخص و اطلاعات آن بر روی سایت این رویداد قرار گرفت.

کنفرانس‌های TGC قرار است در ۵ موضوع فنی، هنری، طراحی بازی، تولید و مدیریت و تجارت و بازاریابی برگزار شود. سخنرانان این کنفرانس‌ها، فعالان موفق و کارکشته صنعت بازی‌سازی در ایران و جهان هستند که تجربیات خود را در اختیار شرکت‌کنندگان در این رویداد قرار خواهند داد.

12 سخنران از میان کنفرانس‌های قطعی شده ایرانی و بقیه از کشورهای ژاپن، آمریکا، ترکیه، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا هستند.

سخنرانانی که به ایران می‌آیند کارنامه‌ی فعالیت و مدیریت در بازی‌های بسیار مطرح و پرفروشی هم‌چون League of Legends، Gears of War، Call of Duty و غیره را در کارنامه‌ی خود دارند.

نخستین نمایشگاه TGC قرار است با همکاری مجموعه Game Connection فرانسه، 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان و دیگر موضوعات این رویداد می‌توانید به سایت TGC به نشانی www.tehrangamecon.com/speakers/ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا