اخبار بازی

ثبت‌نام برای متقاضیان سخنرانی در نمایشگاه بین‌المللی TGC آغاز شد

نمایشگاه Tehran Game Convention به عنوان نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجاری صنعت بازی‌های ویدئویی در ایران، ثبت‌نام از فعالان داخلی و بین‌المللی صنعت بازی‌سازی برای سخنرانی در کنفرانس‌های این رویداد دعوت می‌کند.

این نمایشگاه که در دو روز 9 و 10 اردیبهشت سال 96 در برج میلاد تهران برگزار می‌شود؛ فرصت بزرگی برای حضور در جمع بیش از 2000 نفری صنعت بازی در ایران و خاورمیانه را فراهم می‌کند.

بخش کنفرانس‌های رویداد شامل ۶۰ سخنرانی و ۵ کلاس تخصصی در پنج موضوع فنی، تجارت و بازاریابی، هنری، طراحی بازی و مدیریت پروژه خواهد بود و متخصصان در هر یک از این موضوعات می‌توانند یکی از سخنرانان این رویداد باشند.

سخنرانی در این رویداد این فرصت را در اختیار فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای می‌گذارد تا ایده‌ها و دانش خود را برای رشد این صنعت، با صدها نفر از دانش‌پژوهان، بازی‌سازان، ناشران و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی در میان بگذارند. فعالان این حوزه می‌توانند با سخنرانی در این رویداد ایده‌های‌شان را با صدها نفر از بازی‌سازان در ایران و منطقه MENA در میان گذاشته و در توسعه این صنعت شریک شوند.

پس از ثبت سخنرانی، هیئتی ۱۱ نفره شامل ۶ عضو بین‌المللی و ۵ عضو ایرانی به بررسی موضوعات سخنرانی‌ها پرداخته و بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

لازم به ذکر است از ۶۰ کنفرانس رویداد، حداقل ۳۰ کنفرانس توسط سخنرانان مطرح بین‌المللی ارائه می‌شود و برای کنفرانس‌ها ترجمه همزمان به انگلیسی و فارسی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه http://www.tehrangamecon.com/speakersReg/ پروپوزال سخنرانی خود را ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا