اخبار بازی

Telltale در رویای جایگاه Valve

سازنده عنوان موفق The Walking Dead یعنی شرکت Telltale رویاهای بلند پروازانه‌ای در سر می‌پروراند و دورنمای ترسیم شده آنها کسب جایگاه و اعتبار کنونی Valve است.

Kevin Bruner به عنوان یکی از بنیان‌گذاران این شرکت در مصاحبه‌ای با Game Informer به شرح چشم انداز پنج تا ده سال آینده خود پرداخت که هدف آن رسیدن به جایگاه شرکت Valve به عنوان یک شرکت مستقل و گستره فعالیتی همانند EA است.
اما مدیر عامل اجرایی شرکت، آقای Dan Connor بر این عقیده است که رسیدن به این هدف مستلزم ارتباط نزدیک با Hollywood است.
وی می‌گوید: "من آینده شرکتمان را در ارتباط نزدیک با Hollywood می‌بینم، یک ارتباط واقعی و نه صرفا یک دیدگاه. به نظر من ویدیو گیم، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی همگی از یک منبع هستند و فقط بر اساس یک سری استراتژی خاص در فروشگاههای مختلف عرضه می‌شوند. ایده مولفه‌های ویدیو گیم در راستای مولفه‌های فیلم و هر دوی آنها در راستای مولفه‌های نمایش قرار دارند و با یکدیگر رشد می‌کنند."

Telltale در ژوئن 2004 بوسیله گروهی از اعضای با سابقه LucasArts تاسیس شد. در حال حاضر تعداد 90 نفر کارمند دارد و به عنوان یک شرکت مستقل در تولید و نشر دیجیتالی بازی‌های فصلی فعالیت دارد. این شرکت دارای سابقه زیادی در همکاری با شرکت‌های تولید فیلم است و از جمله کارهای آنها می‌توان به بازی‌های Jurassic Park و Back To The Future و سری Wallace & Gromit اشاره کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا