اخبار بازی

بخش جدید کمپانی «Square Enix» با هدف ساخت عناوین جدید برای کنسول «Nintendo Switch»

براساس مصاحبه‌ی وبسایت «Gameinformer» با «Tomoya Asano» کارگردان سری «Bravely» و عنوان «Octopath Traveler» تیم او تبدیل به بخشی مجزا در کمپانی «Square Enix»، به منظور ساخت عناوین جدید برای کنسول «Nintendo Switch» شده است.

Octopath Traveler

« «Square Enix» تصمیم گرفت که میخواهد بر روی عناوین جدید برای کنسول «Nintendo Switch» تمرکز کند. اگر «Octopath Traveler» خوب عمل بکند و به مذاق بازیکنان خوش بیاید ما در ادامه بر روی کنسول سوئیچ تمرکز خواهیم کرد. لطفا اگر قصد تجربه‌ی عناوین بیشتری مانند «Octopath Traveler» را از جانب ما دارید، کنسول «Nintendo Switch» را خریداری کنید.»

در پاسخ به این پرسش که «آیا در حال حاضر عناوین دیگری توسط «Square Enix» برای کنسول «Nintendo Switch» در دست ساخت هستند یا ادامه‌ی این روند به موفقیت عنوان «Octopath Traveler» بستگی دارد ؟» آقای آسانو توضیح داد :« تعدادی عنوان دیگر وجود دارد که ما در حال حاضر بر روی آن‌ها مشغول به کار هستیم. اگر مدت زمان بیشتری صبر کنید ما با همکاری «Nintendo» در آینده به معرفی عناوین مذکور خواهیم پرداخت.»

بازه‌ی زمانی مشخصی برای معرفی‌ عناوین دیگر در دست ساخت، توسط این تیم اعلام نشد اما چیزی که مشخص است پشتیبانی‌ کمپانی «Square Enix» از کنسول جدید کمپانی نینتندو است.

با توجه به حضور هر دو کمپانی در نمایشگاه «E3» و نمایش‌های این دو، احتمال معرفی یک یا چند عنوان از عناوین یاد شده وجود دارد، گرچه هیچ تائید رسمیی در این باره صورت نپذیرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا