اخبار بازی

عنوان «Spyro Reignited Trilogy» معرفی شد

پس از شایعات فراوان پیرامون بازسازیی از سری «Spyro»، بالاخره کمپانی «Activision» با معرفی «Spyro Reignited Trilogy» این شایعات را تائید کرد.

 width=810 height=456 /></p><p dir=rtl style=پس از موفقیت «Crash Bandicoot N. Sane Trilogy» این بار کمپانی اکتیویژن به سراغ بازسازی عنوان محبوب دیگری از کنسول «Playstation 1» رفته است. عنوان «Spyro Reignited Trilogy» بسته‌ای شامل بازسازی سه نسخه‌ی «Spyro 2: Ripto’s Rag» ،«Spyro The Dragon» و «Spyro: Year of the Dragon» می باشد که با قیمت ۴۰ دلار در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای کنسول‌های «PS4» و «Xbox One» منتشر خواهد شد.

عناوین اصلی این سری را استدیوی «Insomniac Games» ساخته بود اما بازسازی آن‌ها را استدیوی «Toys for Bob» در اختیار دارد. طبق اعلام این استدیو همه‌ی مراحل از پایه برای کنسول‌های «PS4» و «Xbox One» بازسازی میشوند. استدیوی «Toys for Bob» پیشتر نیز در رابطه با این سری عنوان «Skylanders: Spyro Adventure» را ساخته بود.

همه‌ی مراحل ۳ نسخه اصلی به صورت «وفادارانه» در این بسته وجود خواهند داشت. در رابطه با قابلیت‌های جدید این عنوان کمپانی اکتیویژن به سیستم ارتقا یافته‌ی پاداش‌ها، محیط‌های زیباتر، کنترل‌های بهبود یافته، نورپردازی بهتر و بخش‌ها سینماتیک بازسازی شده اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا