اخبار بازی

Scalebound مشابه هیچ یک از بازی‌های گذشته Platinum Games نخواهد بود

Scalebound به عنوان یکی از انحصاری‌های مطرح XONE، سعی در ارایه تجربه‌ای کاملا نو خواهد داشت و قصد دارد متفاوت از دیگر بازی‌های ساخته شده استودیو Platinum Games باشد. کامیا در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره داشته و گفته است که ما تا به حال بازی‌ای مشابه با Scalebound نساخته‌ایم.

«موضوعی که من قصد دارم به آن اشاره کنم این است که من و استودیو Platinum Games تا به امروز هرگز بازی‌ای مشابه Scalebound را نساخته‌ایم. ما سعی داریم تجربه‌ای کاملا متفاوت را با Scalebound ارایه دهیم و به دنبال آن گیم‌پلی نو و بدیعی را خلق کنیم. این موضوع برای خود من چالش مهمی محسوب می‌شود.»

وی در گفته‌های خود به این موضوع اشاره داشته که سخت‌افزارهای جدید با وجود قابلیت‌هایی که در اختیار می‌گذارند، در اولویت‌های اول برای او نیستند و او بیشتر سعی دارد بازی کاملا جدیدی را از نظرهای گوناگون ارایه دهد (فارغ از اینکه بخواهد فقط روی موارد و پیشرفت‌های گرافیکی تمرکز داشته باشد). اما این به معنای عدم توجه وی به جلوه‌های بصری بازی و قدرت‌های کنسول‌های نسل جدید – XONE – نخواهد بود و آن‌ها در تلاش هستند Scalebund از این نظر هم عنوانی شاخص باشد.

 

«ما تا به حال هرگز سعی نکرده‌ایم که چیزی شبیه به تصاویر واقعی و یا نزدیک به واقعیت ارایه دهیم، اما همیشه به دنبال این موضوع بوده‌ایم و توانایی‌های کنسول‌های جدید هم به ما در این زمینه کمک خواهد کرد».

Scalebound برای تیم سازنده‌اش به نوعی عنوانی دورگه محسوب می‌شود. همکاری این استودیو ژاپنی با ناشری غربی برای آن‌ها حرکتی مهم محسوب شده و آن‌ها قصد دارند به کمک مایکروسافت به ایده‌های خود نزدیک شوند. «کار با ناشرین غربی قدم مهمی برای Platinum Games است و کار با مایکروسافت، به عنوان کسی که دیدگاه و ایده‌های جدید ما را باور دارد، تجربه بزرگی برای ما به حساب می‌آید. این ارتباط این اجازه را به ما می‌دهد تا چیزی را خلق کنیم که همیشه به دنبال آن بوده‌ایم.»

جزییات دقیق‌ و شفافی از Scalebound در دسترس نیست و تنها می‌توان نکاتی را از نمایش CG بازی در E3 2014 به دست آورد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا