اخبار بازی

شایعه : استدیوی «Playground Games» بر روی نسخه‌ای جدید از سری «Fable» کار میکند

پس از شایعات اخیر پیرامون ساخت نسخه‌ی جدید سری «Fable» حال اطلاعات جدیدی از این عنوان به گوش میرسد.طبق اعلام منابع نزدیک به استدیوی «Playground Games» تیم جدید این استدیو مشغول ساخت عنوانی جدید در سری «Fable» است.

Playground Games

طبق این اخبار کمپانی «Microsoft» وظیفه‌ی ساخت عنوانی جدید از این سری را به استدیوی انگلیسی  محول کرده است و این عنوان قرار است داستان محور، با تمرکز بر روی شخصیت‌ها و در سبک نقش آفرینی جهان باز (Open World RPG) باشد اما انتظار تجربه‌ی آن را در زمانی نزدیک نداشته باشید زیرا بازی در مراحل اولیه‌ی ساخت خود به سر میبرد.

این منابع ادعا میکنند کمپانی مایکروسافت بودجه‌ی زیادی را برای بازی در نظر گرفته و هدف، رساندن تعداد اعضای تیم سازنده به حدود ۲۰۰ نفر است، در حالی که هم اکنون کارکنان این تیم کمتر از ۱۰۰ نفر هستند.

با اینکه تمام محتویات ساخته شده برای این سری توسط استدیوی تعطیل شده‌ی «Lionhead» در اختیار مایکروسافت است به نظر می‌آید استدیوی «Playground Games» قصد دارد عنوان جدید را از پایه بسازد.

کمپانی مایکروسافت در ارتباط با این اخبار فقط به گفتن اینکه «در مورد شایعه‌‌ها و حدس‌ها اظهار نظر نمیکنیم.» بسنده کرده است.

نسخه‌ی معرفی شده‌ی قبلی از سری «Fable » با نام «Fable Legends» در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و پس از ۳ سال اعلام شد این عنوان منحل و استدیوی ساخت این بازی بسته شد.

استدیوی مستقل «Playground Games» در سال ۲۰۱۰ تأسیس و از آن زمان به ساخت سری عناوین «Forza Horizon» از فرانچایز «Forza» در سبک رانندگی (Racing)، برای کمپانی مایکروسافت مشغول بوده است. سال گذشته طی خبری اعلام شد این استدیو تیم جدیدی را با هدف ساخت عنوانی جهان باز که در سبکی به جز رانندگی تشکیل داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا