اخبار بازی

شایعه: Kingdom Hearts 3 در سال 2018 و با حذفیات متعددی عرضه خواهد شد

مدت زمان نسبتا زیادی از معرفی سومین قسمت از سری محبوب Kingdom Hearts می‌گذرد با این حال تاکنون تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان توسط اسکوئر انیکس اعلام نشده است. طبق شایعات جدید اما، این عنوان در سال 2018 و با حذفیات متعددی عرضه خواهد شد.

Jose Alamo، یکی از اینسایدرهای شناخته شده اسکوئر انیکس، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که با وجود مشکلات متعدد موجود در روند توسعه Kingdom Hearts 3، این عنوان برای عرضه در اواخر سال 2018 میلادی برنامه ریزی شده است. به گفته Alamo، تیم سازنده این عنوان در اسکوئر انیکس در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلفی هستند و وضعیت بازی از نظر میزان محتوای حذف شده، کاملا مشابه با Final Fantasy XV است. این مسئله می‌تواند سبب نگرانی طرفداران این سری در رابطه با کیفیت نهایی Kingdom Hearts 3 شود؛ زیرا در فاینال فانتزی 15 نیز شاهد حذف حجم عظیمی از محتوای بازی در نسخه نهایی بودیم که تاثیر به‌سزایی بر کیفیت کلی آن اثر گذاشته بود.

طبق گزارش‌ها دلیل طولانی شدن روند ساخت این عنوان، کمال گرایی کارگردان این اثر تتسویا نومورا، است که سبب شده تا روند ساخت بازی برای تیم توسعه دهنده طاقت فرسا شود.

منبع

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا