اخبار بازی

Rime استفاده از Unreal Engine 4 و آوردن آن بر روی PlayStation 4

استودیوی اسپانیایی Tequila Works در جدیدترین مصاحبه خود با سایت develop-online از طراحی و استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 و آوردن آن بر روی پلتفرم PlayStation 4 می گوید.

Rime شما را غرق در دنیای آخرالزمانی خواهد کرد، دریایی آبی و آرام، وجود تکه ابرهایی در آسمان که زیبایی خاصی برای آسمان به ارمغان آورده است. زمین هایی پوشیده از چمن که با نوازش باد به این سو و آن سو به صورت موجی حرکت خواهند کرد. به عبارتی دیگر همانند یک نقاشی زنده و احساسی که می توان آن را لمس نمود. Rime یک بازی زیبا است که توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در مراحل ساخت قرار دارد.

دنیایی بدون حتی یک کلمه و دیالوگ، که فقط متکی به محیط پیرامون خود خواهد بود. نور ها، رنگ ها، صدا ها، موسیقی ها دست به دست هم داده اند تا برای شما داستان این بازی را به تنهایی بازگویی نمایند. روایتی ساده و در عین حال شیرین که تجربه بسیار زیبا و روحانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.Raúl Rubio کارگردان بازی در مورد Rime می گوید:

"Rime یک پروژه بسیار شخصی است. ما مایل به ایجاد احساسات عمیقی از طریق تجربه های بصری، فیزیکی (گیم پلی و ..) هستیم. چیزی فراتر از "کات سین" ها. اگر از دید یک کودک به این قضیه نگاه کنید، موجب تعجب شما، و بسیار شگفت آور عمل خواهد کرد."

او ادامه داد و گفت:

"برای ما جلوه های بصری، فقط یک ویژگی تصویری نیستند، آنها می توانند احساسات هم باشند. Unreal Engine 4 به ما این اجازه را خواهد داد تا بتوانیم آثار افراد مشهوری همچون : Joaquín Sorolla ، Salvador Dalí ، Giorgio de Chirico و حتی Studio Ghibli را از دید خودمان به سرگرمی جدیدی که همان بازی ها هستند، به نحو احسنت تبدیل کنیم و تجربه خارق العاده ای را برای بازیبازان به ارمغان بیاوریم."

Rime در تاریخ نامشخصی به طور انحصاری برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا