اخبار بازی

Resident Evil 5 ،Resident Evil 4 و Resident Evil 6 برای PS4 و Xbox One عرضه خواهند شد

کپکام اعلام کرد که بازی‌های «Resident Evil 4» و «Resident Evil 5» و «Resident Evil 6» را برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

ایتدا «Resident Evil 6» در ماه مارس عرضه می‌شود و دو عنوان دیگر، تابستان و پاییز عرضه خواهند شد. قیمت هر کدام نیز 20 دلار است. «Resident Evil 6» همراه با همه‌ی محتویاتی که برای این بازی وجود دارد، عرضه می‌شود. محتویاتی از جمله لباس و کاستوم شخصیت‌ها و هر آن‌چه که عرضه شده است. «Resident Evil 5» در تابستان و «Resident Evil 6» در فصل پاییز عرضه خواهند شد. همچنین کپکام اعلام کرد که نسخه فیزیکی این بازی‌ها تنها در آمریکا در دسترس خواهد بود و هیچ توضیح دیگری در این مورد نداد. 
کپکام در مورد این‌که این عناوین با گرافیک بهتر یا پورت مناسب و استاندار عرضه می‌شوند، هیچ گونه توضیحی نداد. 2016 بیستمین سالگرد فرانچایز «Resident Evil» و «Pokemon» است که اولین بازی «Resident Evil» سال 1996 عرضه شده بود. 

کپکام به غیر از عرضه دوباره این عناوین، بازی‌های کلاسیک این فرانچایز یعنی «Resident Evil Remake» و «Resident Evil Zero» را نیز برای PC و کنسول‌های نسل هفتم و هشتم عرضه کرده است (نسخه قیزیکی آن تنها برای PS4 و Xbox One با نام «Resident Evil Origins Collection» در دسترس است). این در حالیست که کپکام در حال ساخت و توسعه نسخه بازسازی شده «Resident Evil 2» نیز است. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا