اخبار بازی

Reggie و تکذیب تبلت بودن Wii U

Wii U تبلت نیست، چیزی که این دستگاه را از تبلت متمایز می‌کند کارهایی است که شما می‌توانید با این دستگاه انجام داده و تبلت ها قادر به انجام آن ها نیستند. این توضیحات، سخنان رییس شعبه آمریکای شرکت محبوب Nintendo آقای Reggie Fils-Aime بوده که در مصاحبه با NY Times عنوان شده است.
Fils-Aime در مصاحبه با NY Times اذعان داشت: "Wii U یک تبلت نیست، این دستگاه تجربه‌ای با دو صفحه نمایش است؛ بنابراین با این دستگاه قادر خواهید بود تا با روش های مختلف بازی کردن را تجربه کنید؛ ما چند مورد از این روش ها را جمع آوری کردیم تا به شما نشان دهیم. سه نفر همزمان می‌توانند با این صفحه نمایش بازی کنند؛ ما یک خصوصیت جالب به نام Metroid داریم که توسط آن می‌توان کارهای جالبی انجام داد. برای مثال من در حال حمله و تیراندازی به دو نفر از شما با یک صفینه فضایی هستم و در عین حال شما از روی زمین در حال تیر زدن به صفینه‌ی من که در آسمان قرار دارد هستید، حال هر یک از ما تجربه ای کاملا متفاوت داریم و این تجربه‌ی جالب و متفاوت با صفحه نمایش Wii U امکان پذیر می‌شود. با این دستگاه می‌توانیم کارهای مختلف با روش های مختلفی انجام دهیم که تجربه ای کاملا متفاوت را به ما القا می‌کند."
Reggie در مورد تفاوت بین تبلت و Wii U می‌گوید: "به وسیله‌ی این دستگاه می‌توانید به اینترنت وصل شده و از مرورگر آن استفاده کنید؛ شما می‌توانید با این دستگاه فیلم تماشا کنید، این ها کار هایی است که یک تبلت هم به تنهایی می‌تواند انجام دهد اما در کنار این ها، Wii U دارای صفحه‌ی دوم است که با آن کار های بسیاری می‌توان انجام داد که تبلت ها قادر به انجام آن نیستند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا