اخبار بازی

شایعات جدید پیرامون عنوان «Red Dead Redemption 2»

سایت «Trusted Reviews» امروز طی خبری، اطلاعات تازه‌ای از  بازی Red Dead Redemption 2 بیان کرد. این اطلاعات که بر اساس شنیده‌های این سایت است درباره‌ی مأموریت‌ها، مکانیزم‌ها، بخش چندنفره‌ی آنلاین و داستان بازی است.

Red Dead Redemption 2

طبق ادعای این سایت، اطلاعات بیان شده مربوط به آگوست ۲۰۱۷ هستند ولی به دلیل مشخص نبودن اعتبار آن‌ها توسط «Trusted Reviews» منتشر نشدند اما طی این مدت صحت بسیاری از اطلاعات رسیده به این سایت تائید شدند و از این رو آن‌ها اقدام به انتشار این اطلاعات کردند.

اطلاعات منتشر شده به شرح زیر است:

بخش آنلاین:

   بر طبق این اطلاعات، بخش آنلاین این عنوان شامل مودهای «Revive and Survive»، «Battle Royale» و «Money Grab» میشود. البته مشخص نیست مود «Battle Royale» در این عنوان نیز مانند عناوین «PUBG» و «Fortnite» است یا خیر.

در مود «Revive and Survive» دو تیم در مقابل هم قرار میگیرند و شما زمان مشخصی دارید تا هم تیمی خود را احیا کنید پیش از آنکه حذف شوند.

مود «Money Grab» شامل دو تیم میشود که بر سر کیسه‌های پول که در بخشی مرکزی قرار دارد مقابله میکنند تا کیسه‌های پول را به پایگاه خود برگردانند.

همچنین این بخش بسیار شبیه به «GTA Online» خواهد بود و میتوانید به صورت آزادانه در جهان باز به گردش بپردازید. اما عمق این بخش بسیار بیشتر از عنوان یاد شده خواهد بود. به عنوان مثال «NPC»های بازی ویترین مغازه ها را تزئین و در پایان روز آن‌ها را جمع خواهند کرد.

Red Dead Redemption 2

مأموریت‌های مختلف برای بازیکنان پاداش‌های متفاوتی را به همراه خواهند داشت که میتوانند از طی کردن مسیری مشخص تا کشتن شخصی به روشی خاص، متفاوت باشند.

آپارتمان‌های عنوان «GTA Online» به صورت چادرهایی در این بازی قابل دسترس خواهند بود که میتوان آن‌ها را ارتقا داد و شخصی سازی کرد.

بازیکنان به مغازه‌ها و «NPC»های مختلفی دسترسی خواهند داشت که میتوانند از آن‌ها خرید کنند یا مأموریت بپذیرند.

این اطلاعات اشاره به عرضه‌ی اپلیکیشنی برای بازی دارند که علاوه بر المان‌های برقراری ارتباط شامل مینی گیمی به صورت پوکر خواهد بود.

شما خواهید توانست در فعالیت‌های متفاوتی شرکت کنید از ماهی گیری و استخراج طلا تا گله‌ داری و چالش‌های مربوط به سلاح.

Red Dead Redemption 2

قابلیت‌های جدید گیم‌پلی:

    در جهان باز این عنوان شما مکان‌های متفاوتی شامل «Armadillo» و «Ridgewood» را پیدا خواهید کرد که «NPC»های زیادی در آنها وجود خواهند داشت از جمله مغازه‌دارها و اسلحه‌سازها. شما میتوانید در شرطبندی نیز شرکت کنید.

بازار‌های محلی نیز این امکان را میدهند که با پول کمتری وسایل و تجهیزات مورد نظر خود را به دست آورید. این بازار‌ها با توجه به چرخش روز و شب نیز بستگی خواهند داشت.

وسایل نقلیه‌ی بازی شامل واگن‌های معدن، گاری‌ها و کالاسکه خواهند بود که در مدل‌های متفاوت از جمله مدل‌های سریع و سپردار در بازی وجود دارند.

همچنین اشاره شده که ریل‌های قطار به عنوان روشی برای حمل و نقل وجود دارند و با تجربه‌ی دیالوگ با شخصیت‌های خاصی در بازی به صورت کامل قابل دسترسی خواهند بود.

فعالیت‌های فرعی نیز در کنار بخش‌های داستانی وجود خواهند داشت. کامل کردن چالش‌های سوارکاری کمک میکند تا این مهارت را در شخصیت خود تقویت کنید.

گیاهان را میتوانید در جهت ساخت مواد مورد نیاز جمع‌آوری کنید. ماهی‌گیری نیز به عنوان فعالیتی جانبی در اختیار است که میتوانید با انتخاب طعمه‌ها و قلاب‌های متفاوت که قابل خرید هستند آن را به شیوه‌های متفاوتی انجام دهید. همچنین ماهی‌های متفاوتی در سرتاسر جهان بازی وجود خواهند داشت که میتوانید شکار کنید.

این عنوان به شما اجازه خواهد داد تا بخش‌های داستانی و چند نفره را به صورت اول شخص نیز تجربه کنید و انیمیشن‌های مناسبی برای تجربه‌ی بازی در این حالت نیز درنظر گرفته شده است.

«Dead Eye» به صورت ارتقا یافته‌ای در بازی حضور دارد که به شما اجازه میدهد پاداش‌های باارزش را در زمین‌ها و ماهی‌ها و حیوانات قابل دسترس را در نزدیکی خود را پیدا کنید.

انجام فعالیت‌های خاصی در طول بخش داستانی منجر به پیدایش اتفاقات متفاوتی میشود که به شخصیت‌هایی که شما با آن‌ها ارتباط دارید بستگی دارند.

مانند سایر عناوین استدیوی «Rockstar» تحت تعقیب بودن بازی در بالای صفحه نمایش داده میشود که با اعمال شما افزایش یا کاهش میابد.

در نهایت نیز اگر دشمنان را به شیوه‌های خاصی مجروح کنید یا آن‌ها را از پشت اسب بیاندازید خواهید توانست دیالوگ‌هایی را آغاز کنید تا از آن‌ها اطلاعات یا اجناس قیمتی طلب کنید.

عنوان «Red Dead Redemption 2» که توسط استدیوی «Rockstar» ساخته میشود برای انتشار در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های «PS4» و «Xbox One» برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا