اخبار بازی

Take-Two: «دو عنوان «Red Dead Redemption 2» و «GTA V» با یکدیگر رقابت نخواهند کرد.»

کمپانی (Take-Two»(T2» انتظار دارد بازار بازی‌ها به اندازه‌ای رشد کند که از هر دو عنوان (Red Dead Redemption 2»(RDR2 و «GTA V»، حمایت شود.

rdr2

عنوان «GTA V» یکی از پرفروشترین بازی‌های ویدئویی تاریخ تاکنون است و فروش این عنوان همچنان کمپانی «T2» را حمایت می‌کند. با این حال، عنوان بعدی استدیوی «Rockstar» برای انتشار در سال آینده برنامه‌ریزی شده است و این باعث نگرانی‌هایی مبنی بر کاهش فروش یکی از این دو عنوان در اثر رقابت آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

طی گزارش مالی این کمپانی، آقای «Strauss Zelnick» در پاسخ به اینکه «آیا انتشار بازی «RDR2» باعث کاهش سود «GTA Online» خواهد شد؟» جواب داد که کمپانی این دو عنوان را رقیب یکدیگر نمی‌بیند و باور دارد که با رشد بازار، هردو عنوان فروش خوبی را تجربه خواهند کرد.

« وقتی در بازار بیش از یک عنوان باشه که مردم رو مجبور به خرید کنه، بازار هم گسترش پیدا می‌کنه تا از این موقعیت بهره ببره. بازار فروش می‌تونه رقابتی باشه اما کم پیش میاد که دو عنوان رو در رو با هم رقابت کنن، چه هر دو زیر چتر «T2» باشن و چه یکی از اون‌ها متعلق به کمپانی‌های رقیب باشه.»

« ما خیلی منتظر و مشتاق انتشار «RDR2» هستیم و فکر نمی‌کنیم که انتشار این بازی تاثیری روی عملکرد «GTA V» یا «GTA Online» داشته باشه.»

ایشان همچنین دلیل این حرف خود را رقابت یک عنوان با همه محصولات رسانه‌ای دانستند و اینکه دو عنوان به صورت رو در رو با یک دیگر رقابت نمی‌کنند.

عنوان «RDR2» در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا