اخبار بازی

Quantum Break همزمان با Xbox One برای PC نیز عرضه می‌شود

«Remedy Entertainment» سازنده‌ی بازی «Quantum Break» و «Microsoft» ناشر بازی دقایقی پیش عرضه‌ی کوانتوم بریک برای رایانه‌های شخصی (PC) را بصورت همزمان با نسخه‌ی Xbox One، تایید کردند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

کوانتوم بریک جدیدترین بازی از عناوین مایکروسافت است که عرضه اش برای رایانه‌های شخصی علاوه بر Xbox One تایید می‌شود. قبل از این عناوینی نظیر «ReCore»، «Sea of Thieves» و «Fable Legends» برای PC تایید شدند.

 

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تفاوت‌های نسخه PC و X1 اعلام نشده است. سایت «گیم‌اسپات» در دیدارشان از استودیو رمدی موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی X1 شده‌اند. پیش‌نمایش گیم‌اسپات از کوانتوم بریک را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

 

در ادامه رمدی اعلام کرد که نسخه‌ی XBox One بازی حاوی بازی قبلی استودیو یعنی «Alan Wake» همراه با دو محتوای اضافه شونده‌اش نیز خواهد بود.

 

همچنین پیش‌خرید نسخه کنسولی این بازی از فروشگاه‌های تعیین شده همراه با بسته‌ی اضافه شونده‌ی الن ویک یعنی «American Nightmare» خواهد بود.

 

مایکروسافت باندل مخصوص Xbox One برای این بازی را نیز در نظر گرفته است که شامل یک کنسول سفید Xbox One  با حافظه‌ی 500 گیگابایت بهمراه بازی کوانتوم بریک و الن ویک خواهد بود.

 src=https://uupload.ir/files/6tqc_3004847-xbox.jpg /></p><p>طی بروز رسانی که وب‌سایت کوانتوم بریک انجام داد سیستم مورد نیاز برای PC اعلام شد و همچنین کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کنند نسخه‌ی PC را نیز بصورت مجانی دریافت خواهند کرد. امکان Cross-Play بین دو پلتفورم در بازی وجود نخواهد داشت و ساخت نسخه‌ی PC نیز بر عهده‌ی رمدی است.</p><p style=  src=https://uupload.ir/files/e99q_3004850-quantum.jpg></p><p> </p><p>کوانتوم بریک در ابتدا برای عرضه در سال 2015 میلادی بصورت انحصاری برای Xbox One در نظر گرفته شده بود اما با تاخیر همراه شد و در تاریخ آوریل 2016 میلادی همزمان برای PC و Xbox One عرضه خواهد شد. داستان بازی بصورت مشترک در قالب بازی و سریال تلویزیونی روایت خواهد شد.<br>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamespot.com/articles/quantum-break-pc-version-confirmed/1100-6434694/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=محمدامین یوسف زاده1394-11-22

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا