اخبار بازی

PSX 2016: جزییاتی از داستان عنوان Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

دیروز در همایش PlayStation Experience 2016 تریلری از عنوان Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد که ما شاهد حضور دو شخصیت Chloe و Nadine در این DLC بخش داستانی عنوان Uncharted 4: A Thief's End بودیم. امروز جزییات کوچکی از این DLC منتشر شد.در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

طبق خبرهای منتشر شده از این همایش، Shaun Escayg تایید کرده که، وقایع The Lost Legacy چند سال بعد از داستان Uncharted 4: A Thief's End اتقاق خواهد افتاد و نمایشی که در همایش دیده ایم نشان دهنده اوایل بازی است.

داستان بازی The Lost Legacy در هند خواهد بود و طبق گفته های Josh Scherr (نویسنده) استودیو، جستجوی عمیقی درباره اسطوره های هندو و آیین هندو کرده اند تا بتوانند داستانی برای این عنوان بنویسند. Kurt Margenau (کارگردان) تایید تمام داستان این عنوان فقط حول محور شخصیت Chloe نخواهد بود. یعنی ممکن است بعضی مواقع با شخصیت Nadine داستان را روبه جلو ببرید.

Escayg تایید کرد که، قسمت اعظم داستان The Lost Legacy مربوط به شخصیت Chloe است در حالی که تن اصلی آن بسیار متفاوت تر ماجراجویی های شخصیت  Drake است. ولی در زمینه اصلی بازهم به دنیایی Uncharted وفادار است.

لازم به ذکر است که، Chloe در جستجوی گنجینه به نام Tusk of Ganesha است و او مبارزات مخصوص به خودش را دارد و مانند Nathan Drake نخواهد بود. و آخر Margenau تایید کرد که، مدت زمان بازی کمی بیشتر عنوان Left Behind و کمی کمتر از Uncharted 4 خواهد بود.

طبق اعلام استودیو ناتی داگ، این عنوان بصورت دیجیتالی و همچنین فیزیکی قابل دریافت میباشد.

 

 

    

 

   

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا