اخبار بازی

PSP2 به قدرتمندی PS3

اگر اخبار را پی گیری کرده باشید، ماه قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کنسول دستی جدید سونی یعنی PSP2 می تواند جلوه های بصری برابر بازی های اولیه ی PS3 را تولید کند، اما گزارش جدیدی نشان می دهد سونی اعلام کرده است که پی اس پی2 "به قدرتمندی پلی استیشن3 خواهد بود."

سرویس خبری MCV (به نقل از EuroGamer) خبر می دهد که PSP2 نزدیکی های کریسمس، شاید در ماه اکتبر سال جاری میلادی در بازار موجود باشد.

گفته شده است که سونی "این دستگاه را به عنوان محصولی پیشرفته، قابل حمل و هم ارز" PS3 می سازد و بازی هایی هم ارز و غنی برای آن عرضه خواهد کرد. ظاهراً سونی می خواهد "با محتوایی پربارتر و عمیق تر وسیله ی خود را از دستگاه های دیگر Apple و Android مشابه، متمایز سازد."

با توجه به اطلاعاتی که سال قبلی میلادی حول اینکه سونی قصد دارد به سازندگان اجازه دهد بازیهای PS3 خود را برای PSP2 به منظور "تجربه ای جهانی از بازی" پورت کنند فاش شد؛ بعلاوه ی نشانه های ذکر شده می توان حدس زد که بازی کنندگان می توانند  بازی های PS3 خود را بر روی PSP2 ادامه دهند.

بنابه آنچه قبلاً اعلام شد، اواخر این ماه سونی قصد دارد از PSP2 در کنفرانس خبری توکیو پرده برداری کند.

MCV همچنین ادعا دارد که PSP2 در نمایشگاه های GDC و E3 امسال نیز نمایش داده خواهد شد.

این وسیله دارای صفحه ای با کیفیت بالا، کنترل به وسیله ی دو استیک و دسترسی به محتواهای الحاقی، برنامه های کاربردی و بازی های کوچک از طریق PSN خواهد بود.

نکته ی جالبی که توسط MCV ذکر شده است این است که "امکان دارد PSP2 توانایی برقراری ارتباط تلفنی را داشته باشد، اما نه به عنوان کارایی اصلی."

از قرار معلوم سونی به یوروگیمر اذعان داشته است که نظری درباره ی این خبر ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا